آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

هر آنچه در مورد نشر World of Warcraft: Classic می دانیم + ویدیو

 

هر آنچه در مورد نشر World of Warcraft: Classic می دانیم + ویدیو

کمپانی بازی سازی بلیزارد با انتشار خبری موجی جدید در دنیای بازی های رایانه ای بخصوص در ژانر نقش آفرینی انبوه (MMORPG) به راه انداخت. خبر در جمله ای آن بود که «اولین نسخه بازی World of Warcraft» که با نام Vanilla (و جدیداً با نام Classic) شناخته می شود، در تابستان سال ۲۰۱۹ میلادی با تنظیمی مجدد منتشر خواهد شد.

WoW Classic که قدیمی های دنیای MMORPG با آن خاطرات بسیاری دارند بیش از هر رسالتی که داشته باشد می تواند علاقه مندان به دنیای فانتزی بازی های نقش آفرینی انبوه را که با تغییرات مدرن این دنیا خود را هماهنگ نکرده اند، مجدد جذب خود کند. طی سالیان اخیر شیب عجیبی در تبدیل یک بازینقش آفرینی واقعی به یک بازی نقش آفرینی پیچیده اما سریع السیر شکل گرفته است، که منجر به تبدیل دنیای World of Warcraft کلاسیکِ ساده، قابل فهم، جذاب، داستان محور و پر از مفاهیم غنی اجتماعی سالِ ۲۰۰۴ به جهان وارکرفتی همانند BFA با محتوایی پر از پیچیدگی های خاص خود (حداقل برای کهنه سرباز های این ژانر) شده است.

بلیزارد تصمیم دارد با انتشار نسخه کلاسیک بازی، بازیکنان از دست رفته خود را که به دنبال چالش های جدی در این ژانر هستند، بطور مجدد به فهرست بلد بالای مشتریکن خود بازگرداند. اینکه آیا بلیزارد در رسیدن به این هدف موفق خواهد بود یا نه، چیزیست که علیرغم تمام حدس و گان های در طی زمان مشخص می شود. اما در این مطلب می خواهیم برخی سوالات مطرح شده در خصوص بازنشر WoW Classic را پاسخ دهیم.

چه تفاوت هایی میان نسخه کلاسیک و مدرن (جدید) بازی وجود دارد؟

برای پاسخ به این سوال بگذارید به گذشته، یعنی حوالی سال ۲۰۰۴ میلادی بازگردیم؛ اینجا زمانیست که بلیزارد برای اولین بار عنوان جدیدی را به دنیای عظیم بازی های های ویدیویی معرفی کرد. بازی World of Warcraft در آن زمان سوای از هرگونه شک و شبهه ای که در خصوص ماهیت MMORPG بودن آن وجود داشت، توانست خود را در این ژانر قرار دهد و طرفداران بسیاری را جذب کنند و یکبار برای همیشه آینده سبک نقش آفرینی انبوه را تغییر دهد.

دلیل این موفقیت، بیش از هر چیزی به شیوه چینش محتوای بازی باز می گشت. در این بازی ما شاهد دنیایی بزرگ با نقشه ای حجیم بودیم که در آن کسی راه خودش را می رفت و در جایی که لازم بود با دیگران ارتباط برقرار می کرد. در WoW Classic خبری از مپ های پیشرفته امروز نبود، نقشه های بازی صرفا شامل نام مناطق مختلف بودند و هیچگونه علامتی در خصوص لول موجودات منطقه بر روی نقشه دیده نمی شد.

در آن زمان چیزی بنام Dungeon Finder وجود نداشت، برای رفتن به سیاهچاله ها و مبارزه با Boss های قدرتمند آنها باید گروه هایی را در قالب Party ها جمع آوری می کردید و تا قبل از سطح ۴۰ با پای پیاده تا درب ورودی دانجئون می رفتید تا بتوانید وارد آن شوید. حال تصور کنید آیا رفتن به سیاهچاله ها بصورت ۲۵ یا ۴۰ نفره به راحتی امروز بود؟ قطعاً ساعت ها زمان باید صرف می شد تا رِیدی برگزار شود و همگی باید امید می بستند تا فاتحه Raid خوانده نشود! جمع کردن این گروه های بزرگ مستلزم هماهنگی های بالا در سطح Guild های بازی بود. ارتباط میان انسانی در نسخه های کلاسیک بازی بشدت نسبت به امروز بیشتر بود. رفت و آمد در محیط بازی و گشت و گذار در آن عملی اجتناب ناپذیر بود که بخصوص کار کسب Achievement ها را به امری مهم و بسیار چالشی تر از امروز بدل کرده بود.

داستان و افسانی های بکر و نغز بازی را نیز به این تفاوت ها نسبت به داستان های سبک (حداقل نسبت به دوران قدیم) دنیای امروز وارکرفت اضافه کنید. اگر تا کنون نسخه های قدیمی بازی را تجربه نکرده اید، آنچه در اولین دیدار خود با آنها خواهید یافت، اینست که «در طول داستان جذاب بازی، هیچ کاری راحت و سریع انجام نخواهد شد».

 

هزینه تهیه بازی چه مقدار خواهد بود؟

بازی به صورت رایگان ارایه می شود. اما برای اجرای بازی می بایست حتماً یک عدد Subscription (اشتراک) فعال داشته باشید. (هزینه اشتراک ماهانه بلیزارد حدود ۱۵ دلار از آب در می آید)

چه محتوایی و با چه ترتیبی در بازی وجود خواهند داشت؟

ترتیب انتشار محتوا همانند تجربه دوران Vanilla به صورت زیر خواهد بود:

  • فاز اول (Classic Launch) شامل Molten Core، Onyxia و Maraudon خواهد بود.
  • فاز دوم: Dire Maul، Azuregos، Kazzak
  • فاز سوم:  Blackwing Lair، Darkmoon Faire، Darkmoon Deck
  • فاز چهارم: Zul’Gurub، Green Dragons
  • فاز پنجم: Ahn’Qiraj War Effort، Ahn’Qiraj
  • فاز ششم: Naxxramas، Scourge Invasion

 

ویدیو معرفی و اطلاع رسانی انتشار بازی

 

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها