آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

دانلود نرم افزار انی دسک AnyDesk

 

دانلود نرم افزار انی دسک AnyDesk

برنامه انی دسک AnyDesk یک برنامه کنترل از راه دور جهت راهنمایی و کمک در مشکلات می باشد که با استفاده از برنامه انی دسک می توانید به راحتی به دوستان خود متصل شوید و مشکلات آنان را نیز حل کنید و با استفاده از امنیت و تعیین کنترل دسترسی می توانید تمام فعالیت های شخص دوم را کنترل کنید و از نفوذ افراد به حریم شخصی خود جلوگیری کنید.

اگر هم بخواهید یک رمز را برای برنامه تعریف کنید می توانید با ورود به بخش امنیت برنامه یک رمز و امنیت با روش های مختلف تعیین کنید

و شخص مورد نظر خود را که به سیستم شما متصل است را کنترل کنید. برنامه کنترل از راه دور AnyDesk را می توانید به راحتی نصب و اجرا کنید و اگر هم نمی خواهید نصب شود می توانید آن را به صورت یک برنامه قابل اجرا ، اجرا کنید.

برنامه AnyDesk میان دو رایانه ایجاد ارتباط می کند تا بتوانید بر بستر اینترنت وارد رایانه افراد دیگر شده و کاری را به انجام برسانید. این ارتباط به لطف الگوریتم رمزنگاری RSA-2048bit امنیت بسیار بالایی دارد تا احتمال هک و سوء استفاده اشخاص ثالث از این ارتباط تقریبا به صفر برسد و برای اجرای این برنامه هر دو رایانه باید برنامه انی دسک را نصب کنند تا به هم متصل شوند.

برنامه انی دسک برای قطع نشدن ارتباط نوع کیفیت تصویر را به صورت خودکار تنظیم می کند تا ارتباط میان دو رایانه با کندی مواجه نشود.

همچنین این برنامه دارای نسخه موبایل و رایانه ( کامپیوتر ) مک بوک ( MacBook ) می باشد و به آسانی می توانید به دیگر دستگاه ها متصل شوید.

 

 

 دانلود با لینک مستقیم برای ویندوز Windows

حجم فایل : 2.83 MB

 رمز فایل : www.3x3x5.ir

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها