آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

آموزش شغل blacksmithing

 

آهنگران قالب های آهنی را از معدن چی ها میگیرند و به ابزار بسیار مفید تبدیل میکنند بسیاری از زره ها و اسلحه ها هست که از هیچ فروشنده یا موجودی به دست نمی آید، ولی آهنگر میتواند آنها را بسازد.

آهنگر ها میتوانند اسلحه وانواع زره ها را برای Paladin و Warrior ها بسازند.

Blacksmith کارها همچنین میتوانند انواع Sharpening Stone و Weight Stone ها را بسازند تا قدرت اسلحه ها را بالا ببرد. همچنین آنها چندین ابزار مورد نیاز برای دیگرشغل ها، مانند ابزار Enchanting ، را می سازند، فروش این ابزار برای آهنگرها در آمد خوبی به همراه دارد.

 

 

 

 

در مجموع آهنگری یک شغل مناسب برای Warrior ها و Paladin هاست، تا بتوانند اسلحه و زره های خود را بسازند و همچنین برای ساخت اسلحه و زره برای کلاس هایی که میتوانند از آنها استفاده کنند استفاده می شود، بنابراین شغل پر در آمدی است.

Train کردن این شغل برای آهنگر شدن باید به دنبال یک همانند Alard Schmied بگردید.

این فرد رو در شهر های اصلی خودتون بیابید و از گارد ها مکان این فرد رو سوال کنید وقتی این حرفه رو آموزش دیدید به صفحه ی جادو های خودتون برید (دکمه P را فشار دهید) و در قسمت General به دنبال Blacksmithing بگردید این دکمه شما را به صفحه ی مربوط یه ساخت ابزار آهنگری می برد.

حال باید برای خود یک Blacksmith Hammer خریداری کنید

معمولا فروشنده ای در کنار Trainer این شغل هست و این ابزار رو به شما میفروشد برای ساخت تمامی ابزار باید این چکش مخصوص رو همراه داشته باشید بعضی ابزار ها نیز نیاز به Anvil دارند.

این وسیله رو میتوانید در کنار Trainer شغل خود بیابید

آموزش این شغل تا 300 رو میتونید در شهر های اصلی ببینید اما برای آموختن بیشتر باید به Outland رفته و در اونجا تا 375 رو بیاموزید:

بازیکنان Horde برای آموختن این شغل می بایست به سراغ Rohok در Thrallmar واقع در Hellfire Peninsula برن بازیکنان Alliance برای آموختن این شغل باید به سراغ Humphry در Honor Hold در Hellfire Peninsula برن

 

مهارت های خاص :در مراحل بالای این شغل، بازیکنان میتوانند شغل خود را به طور حرفه ای در یکی از شاخه های Armorsmith یا Weaponsmith متمرکز کنند بعلاوه Weaponsmith به 3 شاخه ی:

  1. Master Swordsmith
  2. Master Axesmith
  3. Master Hammersmith تقسیم می شود.

شما می توانید فقط یکی دو شاخه ی اول و چنانچه شاخه ی Weaponsmith انتخاب شود، یکی از 3 شاخه ی دوم رو انتخاب کنید تصمیم اینکه برای شما Armor مهم تر است یا اسلحه بر عهده خود شماست.

بعد از انتخاب شما میتوانید اسلحه یا زره های بسیار مفید برای خود بسازید اگر در Guild هستید میتوانید سوال کنید که کدام مورد برای Guild مورد نیاز است شما میتوانید بعد از انتخاب یکی از شاخه ها، در صورت پشیمان شدن این شاخه را حذف و به شاخه ی دیگری تغییر دهید.

اما برای این کار باید طلا خرج کنید برای انصراف از Armorsmith : در Level 1-50 معادل 25 طلا، Level 51-65 معادل 50 طلا و Level 66-70 معادل 100 طلا

برای انصراف از Weaponsmith : در :Level 1-65 معادل 5 طلا، در Level 66-70 معادل 10 طلا برای انصراف از یکی از شاخه های

  1. Master Swordsmith
  2. Master Axesmith
  3. Master Hammersmit

 در Level 1-50 معادل 25 طلا، Level 51-65 معادل 50 طلا و Level 66-70 معادل 100 طلا نکات بیشتر : برای بدست آوردن دستور العمل ساخت ابزار بیشتر، برخی فروشنده ها در سراسر نقشه موجود هستن که میتوانید این دستور العمل ها را خریداری کنید.

برخی از دستور العمل های از موجودات بدست می آید دستور العمل های بسیار مفیدی با بدست آوردن Reputation از قشر های مختلف بازی بدست می آید برای باز کردن قفل ها Blacksmith کار ها میتوانند از Skeleton Key ها استفاده کنند.

برای تخصصی کردن شاخه ی Weaponsmith باید به Winterspring و به سراغ Kilram

برای Axesmith به سراغ Lilith the Lithe

برای Hammersmith و به سراغ Seril Scourgebane

برای Swordsmith که هر سه واقع در Everlook هستند بروید این سه نفر بدون هیچ ماموریتی به شما آموزش میدهند.

 

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها