آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

آموزش شغل Tailoring

 

Tailoring یا همون خیاطی به بازیکن امکان دوختن Armor های Cloth، ساختن Bag های مختلف، ساختن پیراهن و بقیه Item های Cloth رو میده.

این Profession امکان ساختن Cloth برای کلاس های Cloth پوش را میدهند : Mage , Warlock و Priest پس توصیه ی من این هست که این کلاس ها از Tailoring استفاده کنن مگر شرایط فرق کنه (مثل شرایط Guild).

اصولا Tailoring نقش مهمی در Guild ایفا میکنه چون میتونه برای اعضای Guild به تعداد کافی Bag بسازه یا حتی Bag های مخصوص مثل Cenarion Herb Bag که مخصوص جمع کردن Material های Herbalism هست که فضای بیشتری نسبت به Bag های معمولی داره.

برای خودشون میتونن Cloth های حرفه ای تری بسازن تا در Ins ها به کار ببرن ، توانایی ساختن Item های بنفش خیلی خوب رو دارن.

 

 

 

 

متریال هایی که نیاز دارین:

  1. Linen Cloth
  2. Wool Cloth
  3. Silk Cloth
  4. Mageweave Cloth
  5. Runecloth
  6. Netherweave Cloth
  7. Frostweave Cloth

 

Tailoringها نیاز به ابزارخاصی مثل Blacksmithing که نیاز به Anvil داره ، برای ساختن Item های خود ندارند و هر وقت و هر جا که بخوان میتونن با استفاده از Material های لازم Item رو بسازن (به استثنای مراحل بالاتر و تخصصی شدن Tailoring که نیاز به Mana Loom هست.) 

همچنین این کار نیازی به Profession دیگری ندارد و Material های اصلی آن از Unit ها و Monster ها Drop میشه و حتی اگه دوستانتون بدونن شما Tailoring کار کردید میتونن آیتم های لازم رو برایشما بفرستن، و یا میتونید حتی از Auction House خریداری کنید.

Train کردن این شغل :

برای Train زدن این Profession میتونید به شهر های اصلی خودتون مراجعه کنید و از گارد ها مکان Tailoring Trainer رو سوال کنید.

شما در Kalimdor یا Eastern Kingdom (بسته به Horde یا Alliance بودن شما) میتونید Tailoring رو تا 300 ارتقا بدید.

برای گرفتن Skill بیشتر از 300 باید به Outland برید.

Horde ها باید برای Train به Dalinna در Thrallmar مراجعه کنند

Alliance ها به Hama در Hellfire Peninsula مراجعه کنند

 

مهارت های خاص :

Tailoring اصولا 3 شاخه ی تخصصی داره:

  1. Spellfire Tailoring
  2. Shadoweave Tailoring
  3. Mooncloth Tailoring

وقتی Skill شما به 350 میرسه شما میتونید یکی از این 3 شاخه رو انتخاب کنید! فقط یکی از اینها. حالا سوال پیش میاد که کدوم شاخه بهتره؟ باز هم میگم بهتر و بدتر نداره، بستگی به کلاس شما دارهاگر شما Mage هستید و Talent هاتون هم Arcane یا Fire هست، بهتره Spellfire Tailoring برید.

در این شاخه لباس های Arcane / Fire Damage میتونید بسازید که برای Mage شما مناسب هست و همچنین میتونید Enchanting Bag با 28 جا بسازید.

  1. Lightweave Embroidery
  2. Swordguard Embroidery
  3. Darkglow Embroidery

 

اگر شما Mage هستید و Talent رو Frost رفتید، یا Warlock هستید و یا Priest هستید که Talent خودتون رو Shadow رفتید Shadoweave Tailoring برای شما مناسب تره.

چون این شاخه آیتم های Frost / Shadow Damage میسازه به همراه Ebon Shadowbag که Warlock باز ها میدونن چیه، یک نوع Bag هست که تعداد بیشتری Soul Shard در خودش جا میده، 28 جا داره این Bag

و اگر شما Holy Priest هستید Mooncloth Tailoring رو انتخاب کنید چون آیتم های این شاخه Healing است. این شاخه همچنین یکی از بزرگ ترین Bag ها رو هم میسازه، یعنی Primal Mooncloth Bag که 20 جا داره.

بزرگترین Bag تا Patch 2.4.3 در Lower City فروخته میشه که 22 تا Slot داره به قیمت 1200 طلا.

شما Trainer های هر 3 این شاخه ها رو میتونید توی Lower City در Shattrath پیدا کنید کافیست از گارد های Shattrath سوال کنید کجاست وقتی یکی از این سه را Train بزنید به شما Quest داده میشه که انجام اون هیچ کاری نداره. و همون Trainer ها به شما 5 تا Pattern میفروشن این Pattern ها آیتم های بسیار خوب و مهمی هستن.

نکته ی مهم اینه که : ساختن Cloth های مهم این سه شاخه یعنی :

  1. Mooncloth
  2. Spellcloth
  3. Shadowcloth

دقیقا 3 روز و 20 ساعت Cooldown داره یعنی هر 4 روز شما میتونید فقط 2 تا از این Cloth های مخصوص بسازید.

یه نکته ی ریز که هست اینه که شما میتونید علی رقم Train زدن یکی از این 3 شاخه ، آیتم های هر 3 شاخه رو بسازید، اما ساختن آیتم های 2 شاخه ی دیگر 2 برابر بیشتر طول میکشه.

شما هر یک از این تخصص ها رو که Train بزنید میتونید از Cloth مخصوص اون به جای یکی، دو تا بسازید، مثلا فرض کنید شما Mooncloth رو Train زدید، این Cloth به تعداد مشخصی Material لازم دارد، اما شما با استفاده از Material های یک Mooncloth ،دو تا از این Cloth رو میسازید، چون تخصص شما MoonCloth Tailoring هست اما از Cloth های تخصص های دیگه همان یک دونه رو میتونید بسازید.

بنابراین نکته ای که اینجا هست اینه که :

شما میتونید در یک روز مثلا 2 تا Mooncloth بسازید و یکی هم از هر کدام Spellcloth و Shadowcloth ، و Cloth هایی که مربوط به شاخه ی شما نمیشه رو با یک Tailoring کار دیگه عوض کنید.

یعنی مثلا یک Spellcloth بدید و Primal Mooncloth بگیرید، و همینطور Shadowcloth بدید و یک Primal Mooncloth بگیرید در این صورت شما هر 3 روز و 20 ساعت میتونید 4 تا Cloth مخصوص داشته باشید.

یک نکته ی دیگه، برای ساختن این Cloth های مخصوص مکان های مخصوص نیز لازم است.

برای ساختن این Cloth های مخصوص مکان های مخصوص نیز لازم است برای ساختن Primal Mooncloth باید به Zangarmarsh برید و در کنار Moonwell این آیتم رو بسازید. 

برای ساختن Spellcloth باید در محدوده ی Netherstorm باشید مهم نیست کجای این محدوده، اما توجه کنید که وقتی یک Spellcloth میسازید یک Elemental به شما حمله می کنه، پیشنهاد می کنم این آیتم رو توی Base های Netherstorm بسازید تا وقتی Unit ظاهر شد گارد ها حساب اون رو برسن و مشکلی برای شما پیش نیاد. از این Unit هم به طور اتفاقی Mote از دو نوع مختلف Drop میشه.

برای ساختن Shadowcloth هم نیاز به Altar of Shadow هست که این سنگ رو هم میتونید در جنوب Shadowmoon Valley پیدا کنید.

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
7 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
tailung
tailung
1 سال قبل

سلام آیا میشود برای کلاس mage وَرک tailoring را کار کرد ؟

mobile legends hack apk
mobile legends hack apk
3 سال قبل

I’m gone to convey my little brother, that he should also pay a visit
this webpage on regular basis to obtain updated from newest gossip.

Abolfazl.ice
Abolfazl.ice
3 سال قبل

سلام ممنون از سایت خوبتون من Shamn Elemantal بازی می‌کنم..
میخوام Work براش بگیرم تو فکر Work tailoring. Maining بنظرتون چطوره؟

mohamadreza
mohamadreza
4 سال قبل

با احترام و سلام فراوان بزرگوار من یک هیرو به نام shaman دارم که میخوام برای این هیرو work بسازم نمی دونم چی بگیرم میشه راهنمایی کنید خودم تو فکرم این 2 تا work هست به نظر شما چطور هست؟

Tailoring و Enchanting بعدش هم من dps بازی میکنم