آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

اموزش کوئست Val’anyr, Hammer of Ancient Kings

 

Val’anyr, Hammer of Ancient Kings : پادشاهان باستانی یک جامه افسانه ای است که توسط تایتان ها ساخته شده و به اولین پادشاه خاکی هدیه داده شده است تا زندگی بیشتری را به اراضی بیشتری ببخشد ، در طول جنگ اول بین Earthen و کوتوله های آهنین ، این سلاح به قطعاتی خرد شد که گمان می رود هزاره های زیادی از بین بروند.

به دست آوردن والانیر قبل از به دست آوردن Val’anyr ، بازیکن Druid ، Monk ، Paladin ، Priest یا Shaman (که حداقل سطح 80 باشد) باید بخش مربوط به Fragment of Val’anyr x30 را از باس های درون Ulduar جمع آوری کند.

فقط chance drop رو فراموش نکنید و اینکه در حالت hard mode دراپ شدن افزایش می یابد.

توجه داشته باشید: Ignis the Furnace Master ، Razorscale و Auriaya هارد ندارند.

پس از به دست آوردن 30 تا از Fragment of Val’anyr ، بازیکن باید قطعات را در قسمت های خرد شده از Unbound Fragments of Val’anyr جمع آوری کند تا به جستجوی تاریخ باستانی بپردازد و سپس قطعات را به بایگانی (پشت اتاق شورای آهن) در اولدوار منتقل کند.

 

اموزش کوئست Val’anyr, Hammer of Ancient Kings

وقتی که 30 تا از Fragment of Val’anyr جمع کردید تحویل npc میدید که در خود ulduar و پشت باس های Stormcaller Brundir  میتونید پیدا کنید و توجه داشته باشید که باید در حالت 25 man و سپس کوئست جدید میگیرید و میرید به سمت باس Brain of Yogg-Saron

شما باید باس یوگگ-سارون رو در حالت tree light و در phase اخر کوئست ایتم را یوز کنید و سپس یک quest item از باس دراپ میکنید ( کوئست ایتم را در phase اخر موقع لبخند باس باید یوز بشه تا کوئست come بشه )

ایتم کوئست : Forming Val’anyr, Hammer of Ancient Kings

برای درک بهتر هم یه ویدیو از مراحل انجام این quest گذاشتم که با هم ببینیم.

 

 

 

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها