آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

روش های پول درآوردن از ورلد آف وارکرافت

 

اکثر افراد به خاطر تفریح و خوش گذرانی، کامل کردن وظایف در بازی، انجام مراحل جدید و ثبت امتیاز های مختلف بازی میکنند. اما اگر بخواهیم واقع بین باشیم، شما میتوانید با بازی کردن پول در بیاورید. کاری که باید بکنید این است که بفهمید از انجام کدام بازی بیشتر لذت میبرید و ببینید چطور میتوانید از آن درآمدزایی کنید. جالب است بدانید بازی های آنلاین، مخصوصا بازی های محبوب قابلیت زیادی در درآمدزایی دارند.

بهترین راه ها برای پول درآوردن از بازی WOW

از چه بازی ای باید درآمدزایی کنید؟

این بستگی به علاقه شما در سبک های بازی دارد و به اینکه از چه نوع بازی ای بیشتر لذت میبرید. افراد زیادی هستند که دوست دارند بازی های MMORPG (مثل ورلد آف وارکرافت) را بازی کنند و خیلی هم حمایت میشوند. اما شما میتوانید بازی های دیگری را هم بازی کنید، مثل بازی های MOBA یا بازی های دیگر. یکی دیگر از بهترین بازی هایی که میتوانید بازی کنید و از آن درآمد داشته باشید، بازی World of Warcraft است. اما چرا؟

این بازی چندین سال است که بازیکن دارد و افراد زیادی برای بیش از 10 سال است که از آن درآمد کسب میکنند. روش های زیادی وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید. اگر کارتان را بلد باشید، پتانسیل این را دارید که پول زیادی از آن در بیاورید. در ادامه روش های درآمد زایی از بازی World of Warcraft را خواهید خواند.

استریم کردن در توییچ

توییچ یک راه بسیار عالی برای درآمد زایی از بازی World of Warcraft است. چیزی که درباره World of Warcraft خیلی جالب است، این است که با اینکه این بازی سن زیادی دارد، اما هنوز هم بازیکن های زیادی آن را بازی میکنند و همیشه راه های جدیدی برای لذت بردن از آن پیدا میکنند. توییچ دارای سیستم سابسکرایب و دونیت (حمایت مالی) است که به کاربران این امکان را میدهد که اگر از انرژی، کاریزما و گیمپلی تان خوششان آمد شما را دونیت کنند. پس توییچ روش معقولی برای درآمد زایی از این بازی است.

 تولید محتوا در یوتوب

اگر از استریم کردن و لایو بودن احساس راحتی نمیکنید، میتوانید درباره این بازی در یوتوب ویدیو درست کنید. میتوانید ویدیوی آموزش درباره بازی درست کنید، میتوانید درباره اخبار بازی صحبت کنید، یا میتوانید چند کلیپ از گیمپلی خودتان نمایش دهید. شما میتوانید در ویدیو هایتان تبلیغاتی را نشان دهید، اینگونه ویدیوی شما هرچقدر بیشتر View داشته باشد، بیشتر هم از آن درآمد دارید. پس اگر بخواهید از بازی World of Warcraft درآمد داشته باشید، مطمئنا یوتوب یک راه عالی برای این کار است.

 

فارم طلا

وقتی به اندازه کافی در بازی پیشرفت کردید، میتوانید روی فارم طلا تمرکز کنید. طلا ارز بازی World of Warcraft است، پس نقش خیلی مهمی در بازی دارد. از طریق فروش آن میتوانید کمی پول دریافت کنید، البته اگر مراقب باشید. ترفند این کار این است که باید ساعت در روز صرف این کار کنید. این میتواند تقریبا مثل یک شغل برای شما باشد. اگر میخواهید از بازی کردن پول در بیاورید این بازی میتواند یک نقطه شروع خیلی خوب برای شما باشد، اگر هم در آینده محبوبیت این بازی کمتر شد هر زمان که خواستید میتوانید بازی های دیگر را انتخاب کنید.

 

بالا بردن لول کاراکتر ها

خیلی از بازیکنان نمی خواهند که وقتشان را صرف یک کاراکتر لول پایین کنند. پس حاضر اند برای بالا رفتن لول کاراکتر شان پول بدهند. پس با لول آپ کردن کاراکتر بازیکنان دیگر به راحتی میتوانید پول در بیاورید. حتی میتوانید برای سرعت بخشیدن به این کار فقط روی PVP یا بخش های دیگر تمرکز کنید.

 

لول آپ کردن سریع

لول آپ سریع فرق دارد چون شما در آن یک لول مشخص را برای کاراکتر انتخاب میکنید و یا اینکه با آن شخص بازی میکنید و کمکش میکنید که لول کاراکتر اش بالا برود. خیلی از افراد این روش را انتخاب میکنند. اگرچه این بستگی به شما دارد که چه نوع خدماتی را برای شروع ارائه میدهید.

 

فروش اکانت

ایجاد اکانت در ورلد آف وارکرافت (WOW) آسان است و بهترین بخش این موضوع این است که هیچ محدودیتی در فروش اکانت ها وجود ندارد. پس راهی برای پول در آوردن محسوب میشود. بله، زمان زیادی برای لول آپ کردن کاراکتر ها از شما گرفته میشود، اما امکان پول درآموردن از آن دلیل آن است که بازیکنان زیادی هنوز ورلد آف وارکرافت (WOW) را بازی میکنند و از آن لذت میبرند.

 

فروش آیتم های درون بازی

همچنین امکانی وجود دارد که میتوانید آیتم های درون بازی را بفروشید. فروشگاه درون بازی ورلد آف وارکرافت (WOW) خیلی خوب طراحی شده است، شما میتوانید در این روش آیتم های خودتان را به ازای طلا یا حتی پول واقعی بفروشید. این به شما بستگی دارد. اگر بخواهید آیتم ها را در ازای پول واقعی بفروشید باید این کار را در سایت دیگری انجام دهید، اما مطمئنا امکان انجام آن وجود دارد.

 

کسب درآمد از بازی ورلد آف وارکرافت امکان پذیر است و مطمئنا پتانسیل این را دارد که برای بیشتر پول درآوردن به شما کمک کند. همچنین زمان زیادی را هم از شما میگیرد که در آن استاد شوید و بفهمید که چطور کار ها را انجام دهید. اما اگر کارتان را بلد باشید میتوانید انتظار کسب درآمد از آن را داشته باشید. همچنین باید توجه زیادی به بازار و ترند های بازی داشته باشید.

 

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها