آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

بازی های شبیه ورد آف وارکرافت

 

14 تا از بازی های آنلاین شبیه world of warcraft ، بازی های شبیه ورد آف وارکرفت زیادی وجود دارند. هرچند که برای ما وارکرفت باز ها هیچ چیز به جذابیت وارکرفت و داستان و گستردگی زیاد آن نمیشود. اما بازی های زیادی در این سبک وجود دارند که گاهی برای تنوع هم سرگرم کننده باشند.

  • بازی final fantasy

همان قواعد و فانتزی و اجزای دنیای وارکرفت را تصور کنید که مدرن شده باشد. و یا کیفیت گرافیکی آن بیشتر شده باشد. مانند بازی وارکرفت شما با جادو و تیر و کمان و شمشیر به جنگ با پلیر های دیگر و یا هیولا ها و شیاطین دیگر بروید.

 

https://wikiwow.ir/dl/2022/04/t-2.png

  •  بازی diablo

این بازی نیز توسط blizzard توسعه داده شده است. و همین ثابت میکند که بازی زیبایی است.  مانند وارکرفت شیاطین به دنیای شما حمله میکنند. که تحت سرپرستی شیطانی بزرگتر به نام دیابلو هستند. شما باید از میان کلاس های متفاوت هیروی خود را بسازید و آیتم های قوی و قوی تر جمع کنید و به جنگ با این شیاطین بروید.

 

https://wikiwow.ir/dl/2022/04/p-3.png

  •  dragon age inquisition

دنیا توسط شیاطین مختلفی از نواحی و نژاد های متفاوت در حال تسخیر شدن است. کاراکتر شما این قدرت را دارد که پرتال های آنها را ببندد و با شیاطین مبارزه کند.
شما باید بهترین نژاد را برای خودتان انتخاب کنید. هر نژاد قدرت های خاص خود را دارد که برای اهداف خاصی قوی تر اند. میتوانید در این ماموریت با دوستانتان به صورت آنلاین بازی کنید و با دیگر تیم ها و اتحاد ها رقابت کنید.

  •  بازی skyforge

برای افرادی که بازی ها و فیلم ها و داستان های علمی تخیلی با تکنولوژی پیشرفته را دوست دارند بهترین انتخاب است.
از مزیت های این بازی نسبت به دیگر بازی ها این است که در طی بازی هر بار که علاقه داشتید میتوانید کلاس هیروی خود را تغیر دهید. و هربار که بازیکن ها لاگین میکنند با سوپرایز های ریزی مواجه میشوند. Skyforge یک روند prestige level عادلانه نیز بر اساس مقدار فعالیت پلیر ها دارد.

 

https://wikiwow.ir/dl/2022/04/r.png

  •  بازی black desert

اول در کره لانچ شد. اما آنقدر طرفدار پیدا کرد که در مدت کمی در تمام دنیا پخش شد.
از مزایای قدرتمند این بازی این است که علاوه بر گرافیک بالای مبارزات امکان کنترل ساختمان هایی در صورت برقراری اتحاد به شما میدهد. تا جایی که امکان دارد در کنار ماموریت های اول شخص وظیفه ی کنترل یک شهر و لشگری از پلیر های دیگر را داشته باشید.

  •  بازی neverwinter

دنیایی پر از دانجن ها و اژدها که نیروهای خیر و شر در گوشه های آن در حال مبارزه با یکدیگر هستند.
برای آنها که دانجن ها و raid های وارکرفت را بیشتر از هر بازی دیگری دوست داشتند. این بازی بهترین گزینه در این لیست است. که با وجود دیگر شباهت ها بیشترین تمرکز را روی دانجن ها گذاشته است.

 

https://wikiwow.ir/dl/2022/04/s-2.png

  •  بازی guild wars 2

در این بازی ۵ نژاد متفاوت وجود دارد که هرکدام ۹ کلاس هیروی متنوع دارند. که شما باید بر اساس سلیقه و مهارت های خود از بین آنها هیروی خود را انتخاب کنید. این بازی یکی از دقیق ترین شخصی سازی های هیرو را دارد.
اما از لحاظ خود گیم شاید خیلی شباهت خاصی به وارکرفت نداشته باشد. اما وجود اتحاد ها و رقابت های میان این اتحاد ها تجربه ی جدیدی در بازی های در سبک وارکرفت به شما میدهد.

  •  بازی age of conan

از هرلحاظ شباهت زیادی با ورد آف وارکرفت دارد. یعنی نزاد های گوناگون با کلاس های مختلف وجود دارد که از میان آنها باید هیروی خود را بسازید. به ماپوریت بروید. تجربه کسب کنید و هیروی خود را ارتقا دهید. و سپس داستان بازی را پیش ببرید و با پلیر های دیگر رقابت کنید.

 

https://wikiwow.ir/dl/2022/04/q-1.png

  • بازی Path of exile

بازی در دنیایی شروع میشود که ناشناخته است و شما باید در طی راه نه تنها این دنیا را کشف کنید. بلکه با هیولا ها و شیاطین این دنیا مبارزه کنید تا امتیاز تجربه ی هیروی خود را افزایش دهید.

در طی راه اژدها ها و هیولا ها و دانجن های زیادی را ملاقات میکنید که با وجود سخت تر بودن آنها از نیای اطراف امتیاز بیشتری هم دارند.

 

https://wikiwow.ir/dl/2022/04/u-2.png

  •  بازی rift

مانند ورد آف ووارکرفت این بازی نیز دارای دو جبهه است که همیشه در مقابل یکدیگر در حال مبارزه هستند. و وظیفه ی شما این است که از یکی از نژاد ها و کلاس های این دو جبهه هیروی خود را بسازید. با ماموریت ها و پیدا کردن rift های دشمن و بستن آنها هیروی خود ررا ارتقا دهید. با دیگر پلیر ها رقایت کنیدو و به جبهه ی خود در مقابل دشمن در این نبرد ابدی کمک کنید.

https://wikiwow.ir/dl/2022/04/w-2.png

  •  بازی elder scrolls online

مانند ورد آف وارکرفت این بازی فنتزی ایده ی شخصیت ها و محثط های بازی خود را جهان های معروف دیگری کسب کرده است. که همین باعث شده است شخصیت های این بازی بسیار شبیه world of warcraft باشد.

علاوه بر این داستان ها و فضا ها و دانجن ها و raid های بازی و قسمت های pvp بسیار شبیه وارکرفت است.

  •  بازی warframe

بازی وارکرفت را تصور کنید. که حالت شوتینگ داشت. وارفریم به شما اجازه میدهد که جنگجویان باستانی را کنترل کنید که با دیگر نژاد ها در جنگ هستند. هزاران شخصیت متنوع وجود دارد که شما ازز میان آنها هیرویی را انتخاب میکنید که هر کدام قابلیت های خاص خود را دارمد. و هرکدام داستانی متفاوت را دنبال میکند.

 

https://wikiwow.ir/dl/2022/04/o-3.png

  •  بازی tera

این بازی را bluehole ساخته است. درست است ، همان شرکتی که بازی pubg را ساخته است. و سازندگان و حتی طرفداران این موضوع را رد نمیکنند که این بازی از world of warcraft الهام گرفته است.

بیش از 80 zone در بازی وجود دارد و 12 کلاس جنگجو که میتوانید از بین آنها انتخاب کنید. کفیت بالای بازی حسی به شما میدهد که انگار واقعا در دنیای بازی حضور دارید.

  •  بازی blade and soul

حتی اسم بازی ما را یاد وارکرفت می اندازد. چه برسد گیم پل و داستان و فضا و Pvp بازی .

مانند وارکرفت دو جبهه همواره در مقابل یکدیگر قدرت نمایی میکنند. که شما باید هیروی خود را با انجام دادن ماموریت ها جدید به اتمام رساندن دانجن ها و raid  و جمع آوری آیتم های خاص قوی تر کنید. تا قدرت مقابله با دیگر پلیر ها از جبهه ی مقابل را داشته باشید

 

منبع

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها