آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

جنگ سالاران هورد

 

هورد در مقایسه با اتحاد , همواره دگرگونی های بیشتری مخصوصا در رابطه با جنگ سالار داشته است . در ادامه ” جنگ سالار های هورد در گذر زمان را می خوانید :

بلک هند : اولین جنگ سالار هورد که در زمان تشکیل هورد با رأی اورک ها و به عنوان سالار قوی ترین قبیله اورک ها , وارچیف یا جنگسالار شد . او بیش از اینکه جنگ سالار باشد , بازیچه گولدان و شورای سایه بود که در نهایت به دست اورگریم دوم همر در یک دوئل کشته شد.

اورگریم دوم همر : پس از کشتن بلک هند در مک گورا یا به نوعی دوئل , جنگ سالار شد . وی در همان ابتدا با تاکتیک های جنگی خود , اتحاد را سردرگم کرد و آندوین لوتار را شکست داد . او در اثر خیانت گولدان مجبور به عقب نشینی و شکست توسط اتحاد شد و زندانی شد.

گرام هل اسکریم : او جنگسالار هورد محسوب نمیشد , اما رهبر آن گروهی که پس از شکست هورد گرد هم آورده بود شد . او با پیدا شدن فرزند اورک شریف دوراتان , که ترال نام داشت , او را حمایت و هورد را با آزاد کردن افراد زندانی اورک ها , دوباره تشکیل دادند. از شجاعانه ترین کارهای وی , کشتن اهریمن منوراث و ازادی اورک ها از جادوی خون او بود.

اورگریم دوم همر : او از زندان اتحاد فرار کرد و ترال را در پیش شمن زیردست دوراتان , درک تار و قبیله فراست ولف یافت و دوباره جنگ سالار شد . او در نبرد های برای آزادی افراد هورد کشته شد و پیش از مرگ , ترال را جنگ سالار هورد نامید و پتک افسانه ای خود , دوم همر و زره سیاه پر آوازه خود را به ترال هدیه داد.

ترال : این نام را انسان ها به معنای برده روی او گذاشتند . نام اصلی او گوئل است . وی در نوزادی توسط آدلاس بلک مور پس از مرگ پدر و مادرش در اثر خیانت پیدا و پرورش یافت . در نهایت به کمک تارثا که خواهر انسانی اش محسوب میشد فرار کرد و وقتی دید تارثا توسط بلک مور کشته , مقر او را با خاک یکسان کرد. او که با اموزش درک تار شمن شده بود , در رویداد کتاکلیسم به حلقه ارثن پیوست و گاروش هل اسکریم را جای خود گذاشت .

گاروش هل اسکریم : فرزند گرام هل اسکریم , اما منفور ترین جنگ سالار هورد . از اعمال او می توان به قتل کایرن بلادهوف سالار شریف تاورن , استفاده ناشرفانه از مگنتور ها در برابر سپاه نایت الف , نیست کردن ترامور توسط بمب مانا که با دزدیدن چشم نظاره گر متعلق به گروه اژدهایان آبی بود ساخته بود , حمله به ناحیه صلح طلب پانداریا اشاره کرد. او در نهایت توسط خود ترال جمع و جور شد و کشته شد و سپس , ترال از جنگ سالاری دوری گزیده و وولجین را جای خود گذاشت.

وولجین : او پسر سنجین و یک شمن ترول بود و همچنین رهبر قبیله دارک اسپیر. او در پانداریا بود طی حادثه ای که گاروش به جانش سو قصد کرد و در حالت وخیم تسط دوست پانداری اش , چن , پیدا و درمان شد. او در جنگ ترامور نیز حضور داشت گرچه مخالف گاروش بود , او همچنین در کنار ترال و با اهریمنان جنگید.

سیلواناس ویند رانر : به تازگی جنگ سالار شده است. زمانی یک های الف و سردار تکاوران الف بود و طی حمله لیچ کینگ آرتاس , کشته و زنده شد , با عنوان ملکه بانشی ها. او با حیله , جسد خود را یافته و از سلطه آرتاس خارج شد و لشکر فورسیکن یا رهاشدگان را رهبری کرد . او در نهایت به هورد پیوست و جنگسالار حال حاضر هورد میباشد.

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها