آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

برادران استورم ریج و نژاد الف ، Malfurion و Illidan

 

برادران استورم ریج و نژاد الف ، Malfurion و Illidan

برادران دوقلوی استورم ریج: ملفاریون و ایلیدن دوتا از قوی ترین و تاثیرگذار ترین الف های شب در داستان وارکرفت!

ایلیدن تشنه ی جادو بود، جسور و مغرور ، اما ملفاریون دوستدار طبیعت بود، متواضع و در عین حال قدرترین دروید در داستان وارکرفت! هر دو برادر عاشق یک الف شب (تیرانده) شدند و در نهایت ملفاریون به او رسید.

 

https://wikiwow.ir/dl/2022/02/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%85-%D8%B1%DB%8C%D8%AC-%D9%88-%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D9%84%D9%81-1.jpg

 

پس از آن، ایلیدن که برای شکست اهریمنان و نجات مردمش، از تبدیل شدن به یک اهریمن و به کار گیری جادوی سیاه ابایی نداشت، راه متفاوتی با برادرش را در پیش گرفت و به این جرم ده هزار سال زندانی کشید و در نهایت شمایلی اهریمنی پیدا کرد.

در گذشته ای بسیار دور عده ای از دارک ترول ها که از نژاد های بومی ساکن آزراث بودند جذب قدرت چشمه جاودانگی شده و در کنار آب های آن ساکن شدند.

جادوی چشمه بر روی این نژاد از ترول ها تاثیر زیادی گذاشت و آنها را قدرتمند، باهوش و جاودانه کرد همچنین باعث به وجود آمدن پیوند مستحکمی میان آنها با جادو شد.

کالدوری ها که ما آنها را با نام الف های شب می شناسیم در طی نسل ها به جامعه ای متمدن و دارای طبقات اجتماعی مختلف تبدیل شدند در راس این جامعه ملکه زیبای آنها بود قدرت طلبی ملکه موجب آغاز نبرد بزرگ باستانیان شد که در یک طرف آن لژیون سوزان و درباریان ملکه و در طرفی دیگر الف های شب و دیگر نژاد های ساکن آزراث بودند؛ در طی نبرد سارگراس ارباب لژیون در عده ای از درباریان ملکه تغییراتی ایجاد کرد که موجب شد نژادی جدید از دل الف های شب به نام ساتیر ها بیرون آید .

در این میان عده ای از درباریان ملکه که مخالف احظار اهریمنان بودند به جبهه مقاوت پیوستند و اینگونه نجات پیدا کردند این گروه بعد ها از جامعه الف های شب طرد شدند و در سرزمین دیگری برای خود چشمه ی خورشید را ساختند تا از قدرت آن بهره برند امّا به دلیل پیوستگی مستحکم آنان با جادو منبع جادوی جدید روی شکل آنها تاثیر گذاشت و نتیجه به وجود آمدن نژاد جدیدی از الف ها به نام الف های برین گشت.

ساتیر دارک ترول الف های برین بیش از ۷۰۰۰ سال با بهره بردن از چشمه خورشید در کنار هم زندگی کردند تا اینکه لژیون سوزان برای بار دوم تصمیم حمله به ازراث را گرفت ؛ اما این بار قبل از ورود خود لیچ کینگ را به ازراث فرستاد تا مقدمات حضورش را مهیا سازد.

لیچ کینگ شاهزاده انسان آرتاس منتیل را فاسد کرد و مطیع خود ساخت. شوالیه مرگ جدید برای به زندگی برگرداندن یکی از مهره های کلیدی لیچ کینگ یعنی کلتوزاد که یکی از نکرومنسر های بزرگ در خدمت لیچ کینگ بود، به کوئل تالاس سرزمین الف های برین لشکر کشی کرد تا با استفاده از قدرت چشمه ی خورشید کلتوزاد را به زندگی برگرداند.

الف های برین به فرماندهی سیلواناس ویندرانر در مقابل آرتاس مقاومت کردند، اما در نهایت با خیانت یکی از الف ها به نام دارخان دراثیر، کوئل تالاس سقوط کرد، شاه الف های برین به دست آرتاس کشته شده و با به زندگی برگشتن کلتوزاد چشمه خورشید نابود شد. اکثر الف های برین که اکنون خود را الف های خون مینامیدند، همچنان به رهبری شاهزاده خود کیل تاس سان استرایدر در کنار انسان ها علیه لیچ کینگ جنگیدند.

 

https://wikiwow.ir/dl/2022/02/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%85-%D8%B1%DB%8C%D8%AC-%D9%88-%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D9%84%D9%81-2.jpg

 

در طی نبرد کیل تاس از کمک ناگاها علیه تازیانه بهره برد، که اینکار مورد تایید انسان ها نبود لرد گرتوس، شوالیه انسان کیل تاس و تمامی الف های خون را به بند کشید. اما آنها با کمک لیدی واش و ناگاها از سیاهچاله گریختند.

لیدی واش به کیل تاس منبعی جدید برای الف های خون در عوض همکاری پیشنهاد داد و کیل تاس را به اوتلند نزد ایلیدن برد. ایلیدن که از سمت کیل جیدن موظف به نابودی لیچ کینگ بود و در گذشته یک بار به دلیل دخالت برادر دوقولوی خود شکست خورده بود، این بار قصد حمله مستقیم به فروزن ترون را داشت ایلیدن در کنار کیل تاس و لیدی واش به تاج و تخت یخ زده یورش برد، اما آرتاس منتیل سد راه او شده و در دوئلی به یاد ماندنی او را به شدت زخمی کرد نبرد بین ایلیدن و آرتاس کشته های زیادی برجا گذاشت.

آرتاس بعد از لیچ کینگ شدن اجساد الف های خون را به زندگی برگرداند و با آمیختن آنها با آموزه های خون آشامی نژادی جدید از الف ها به نام دارک فالن ها را خلق کرد. باقی الف های خون به همراه کیل تاس به دنبال ایلیدن به اوت لند گریختند ایلیدن که از جامعه ی الف های شب تبعید شده بود با بهره جستن از متحد جدیدی به نام آکوما با اهریمن ها به نبرد پرداخت.

در طی نبرد لوتمار ترون عده ای از الف های خون را از ارتش کیل تاس جدا کرد و به ازراث رفته و به هورد پیوست و اینگونه نژاد خود را از تباهی نجات داد، اما مابقی الف ها که با کیل تاس ماندند عاقبت خوبی نداشتند.

بعد از خیانت آکوما و حمله هورد و آلیانس به بلک تمپل، کیل تاس که اوضاع را دهشت ناک میدید، در مکانی مخفی شد که این مکان نیز لو رفته و به او نیز حمله شد ولی در لحظات آخر توانست بگریزد.

کیل تاس که دیگر راه نجاتی برای ایلیدن نمیدید به او خیانت کرده و با لژیون پیمان بست، سپس راهی ازراث شد الف های خونی که بعد از فرار کیل تاس در اوتلند ماندند توسط لژیون فاسد شده و فل بلاد الف ها نام گرفتند و اما الف های خونی که با کیل تاس به ازراث گریختند از جادوی فل به عنوان منبع قدرت خود استفاده کرده و کنترل خود را در استفاده از ان از دست دادند و ریچت نام گرفتند.

کیل تاس نیز از این دسته بود این گروه سعی داشتند که کیل جیدن را به ازراث احظار کنند که با دخالت اژدهایان آبی و کراسوس شکست خورده و کیل تاس به دست قهرمانان ازراث کشته شد.

 

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها