آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

تاکتیک باس Razorscale در حالت 10 نفر

تاکتیک باس Razorscale در حالت 10 نفر

 

تاکتیک باس Razorscale در حالت 10 نفر

باس Razorscale وقتی که استارت میشه نیازی به دوتا تانک نداره ولی خوب اینکه راحت تر بشه ، دو تا تانک باشه بهتره و نیاز به دوتا هم Healer هست .

  • این باس دارای Abilitie هایی هست که شامل :
  1. Devouring Flame : باس یه اتیش آبی رنگی رو به سمت راید میزنه و پلیرها موظف هستند که برای اینکه آسیب نبینند جابه جا بشند.
  2. Fireball : به افرادی که روبه روی باس هستند دمیج میزنه
  3. Flame Breath : دمیجی معادل با 1616 به راید میزنه
  4. Fuse Armor : این اسپل باعث میشه که Armor 20% و Attack speed 20% و Movement speed 20% راید رو کم میکنه
  5. Harpooned : بعد از زدن هر دسته از اددها یکی از این Harpooned یا نیزه ها ساخته میشه که باید به باس زده بشه و در حالت 10 نفر فقط دو بار تکرار میشه و باس به زمین کشیده میشه.
  6. Wing Buffet :زمانی که hp باس به 50% میرسه باس شروع میکنه به زدن این اسپل که راید رو پرتاب میکنه به سمت بالا

 

باس در فاز اولش فقط خونه سامون میکنه و توی این خونه ها اددهایی میاد بیرون ، راید خیلی راحت اددها رو dps میدند و هیلر ها هم Heal راید رو میگیرند.

نکته : توی فاز اول ، باس یه اسپلی داره به نام Devouring Flame که که وقتی بالای سر راید هست و در اسمون قرار گرفته ، این اسپل رو به سمت راید میزنه و بایستی راید در هنگام زدن این اسپل توسط باس مقداری حرکت کنند که دمیجش رو نخورید.

نکته : خونه هایی که اددها رو سامون میکنه و اددها از این خونه ها میان بیرون دو نمونه ادد هست :

  1. یه سری اددها خیلی بزرگ هستند و melee ها نباید نزدیک این اددها باشند چون یه اسپلی مثل Bladestorm میزنند ، زمانی که این اسپل زده میشه باید melee ها دور بشند و دوباره نزدیک همین اددها بشند و dps بدند، rdps ها که مشکلی ندارند چون از قبل باید حواسشون باشه و دور از این اددها باشند.
  2. یه سری هم اددهای کوچک تر سامون میشند

نکته : کلا در حالت 10 نرمال :2 بار ادد سامون میشه و 2 بار هم خونه ساخته میشه و هر بار هم که این خونه ها ساخته میشه و اددها میان بیرون بعد از زدن این اددها ، در پشت نیزه هایی ساخته میشه که یکی از بازیکن ها باید سریع بره و با کلیک کردن روی این نیزه ها – Harpooned ، یه نیزه که زنجیری هم بهش وصل هست به باس اثابت میکنه و همین روند باید تکرار بشه تا باس بیاد پایین ، شما توی زمان مشخصی باید باس رو بزنید وگر نه باس دوباره میره بالا

برای همین توی این زمان میباست bl کلاس shaman فعال بشه و dps ها هر چی تو چنته دارند باید خالی کنند

hp باس که 50% شد تمام راید رو پرت میکنه بالا و بعد از این باید تانک خیلی سری باس رو تانت کنه که باس برنگرده و راید رو بزنه و توی این زمان باس یه اسپلی داره به نام Fireball که اتیش از دهنش میاد بیرون که تانک باید دقت کنه صورت باس رو به راید نباشه و راید باید dps بدند خیلی عادی و این 50% تمام میشه و فقط Heal تانک رو باید خیلی حواسون باشه و هیلر ها موظفند hp تانک رو نگه دارند

 

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها