آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

تاکتیک باس Ignis the Furnace Master در حالت 10 نفر نرمال

تاکتیک باس Ignis the Furnace Master در حالت 10 نفر نرمال

 

تاکتیک باس Ignis the Furnace Master در حالت 10 نفر نرمال

این باس نیاز به دو عدد تانک داره که یکی از تانک ها ، صورت باس رو مخالف راید میگیره و نباید به هیچ عنوان رو به روی راید باس رو نگه داره چون هر چند ثانیه یک بار اسپلی به نام Flame Jets میزنه که باعث فوران آبفشان شکلی در زیر پا میشه.

این آبفشان 364 Fire damage میزنه ، اهداف رو به هوا پرت میکنه ، علاوه بر این، 121 Fire damage دمیج به مدت 6 ثانیه .

نکته : باس یه اسپلی میزنه به نام Scorch که تانک اول به هیچ عنوان نباید صورت باس رو به سمت راید بگیرد و بعد از زدن cast Scorch تانک اول باس رو از Fire  که زیر پای باس هست جا به جا کنه که پلیرهایی که در زیر باس هستند آسیب Scorch نخورند.

نکته: کار off tank این است که توی همین زمان یه سری اددهایی سامون میشه که باید این اددها رو تانت کنه و ببره جایی که Fire هست و نگه داره ، زمانی که اددها 10 استک شدن بعد از اینکه یک استک اخر رو بگیرند شکلشون عوض میشه و اتیشی میشند و در این زمان off tank باید اددها رو حرکت بده به سمت اب ها ، بغل چشمه ای که باس رو گرفتند که اددها توی اب درجا خشک میشند و بعد از این بلافاصله یکی از dps ها باید به این اددها دمیج بزنه .

 

  1. Activate Construct : باس این اسپل رو میزنه به npc های اهنی شکل در fight و اونها رو فعال میکنه سپس این npc ها یا همون اددها میان طرف راید ، که off tank باید این اددها رو تانت کنه.
  2. Flame Jets
  3. Scorch

 

نکته : برای استارت بعضی از پلیر ها میان و باس رو نزدیک چشمه یا حوض توی fight نگه میدارند ، که برای گرفتن و بردن اددها توی اب راحتتر باشه که درجا اددها کم بشند و بتونند dps به باس بدند که این یه تاکتیک خوبیه برای این باس.

نکته : شما میبایست حتما کست Flame Jets باس رو بزنید البته با لول Aura Mastery کلاس paladin ، چون اگه موفق به این کار نشید برای مدت 7 ثانیه تمام کلاس هایی که در راید لول های کستر دارند ، توی Cast میره و توی این زمان نمیتونند از اسپل و لولهاشون استفاده کنند.

 

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها