آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

تاکتیک باس دهم Valithria Dreamwalker – icc در حالت 25 نفر

 

تاکتیک باس دهم Valithria Dreamwalker – icc در حالت 25 نفر

Valithria Dreamwalker یک باس کاملا استثنایی و متفاوت با سایر باس هاست، در این باس شما به جای اینکه اون رو DPS کنید باید اون رو Heal بدید و HP اون رو پر کنید و برای این Fight نیاز به 2 تانک هست 5 تا 6 هیلر و 17 تا 18 DpS.

نکته: باس باید از HP 50% شروع به هیل دادن بشه و 50% دیگه رو بدست بیاره تا Fight تمام بشه، اما یک سری Add به صورت Wave وارد درگیری میشن و راید رو وارد درگیری میکنند، تانک ها باید در دو سمت محوطه قرار بگیرند، و یکی راست و یکی چپ

 

  • در کل 5 نوع Add وارد درگیری میشوند، که هر کدام کار خاصی میکنند:

 

  1. Risen Archmage: این Add یه Frostbolt به همه میزنه و همه رو 4k Damage و Slow میکنه، همچنین یه گوی های آبی رنگی به اسم Corruption روی هیلر ها سامون میکنه و هر 1ثانیه 1K Mana از اون هیلر و اطرافیاش رو از بین میبره، وهر کس که خودشو در این orb دید میبایست فورا ازش دور بشه.
  2. Blazing Skeletons: خطرناک ترین Add در این باس این هست، این یونیت Lay Waste داره و Aoe دمیج میده، همچنین یه Fireball کست میکنه که برای کشتن هر پلیری و Wipe کردن راید کافیه، این یونیت بایست هرچه سریعتر کشته بشه!
  3. Suppressors: یک دسته از زامبی های سیاه رنگ هستند که مستقیم به طرف باس میرن این زامبی ها Buffی رو روی باس میندازند که به ازای هر Stack از اون 10% کمتر هیل میشه و همچنین مقداری Damage over Time میخوره، این زامبی ها میبایست سریعا به صورت Aoe دمیج داده و کشته بشن.
  4. Blistering Zombie: یکی دیگه از این یونیت هاست که مقداری دمیج Aoe میده و همچنین روی تانکش Damage over Time میندازه که چندان مهم نیست.
  5. Gluttonous Abomination: یا همون Butcher خودمون، که همه آشنایی دارند، این یونیت دمیج بالایی میزنه و پس از این که کشته شد یه سری کرم ازش بیرون میریزه که تانک میبایست همه رو روی خودش بگیره چون Damage over Time بدی میزنند.

 

اما مهمترین کار رو در این باس هیلر ها دارند، باس در 25Man میبایست چیزی حدود 12M هیل بشه و در ابتدا که این باس رو میبینید به نمره چشمتون شک میکنید (!)

در اینجا تنها اسپل باس به کمک هیلر ها میاد باس هر از گاهی 8 پورتال سبز رنگ در زمین ایجاد میکنه و میباست 3 تا 4 هیلر وارد این پورتال ها بشن، هر کسی که وارد این پورتال Emerald Dream میشه اثری از درگیری نمیبینه و میتونه در هوا پرواز کنه.

در هوا یه سری ابر سبز رنگ هست و هر کس که داخل این این ابر ها بشه اثر اون رو به شکل یه استک از یه Buff خفن میگیره هر استک از این باف مقدار 200 mana perSec و 10% Healing Done به مدت 35 ثانیه به اون هیلر میده، هیلر میتونه 15 ثانیه داخل پرتال باشه و بعد از اون مدت از اون حالت خارج میشه و به پایین می افته

نکته: حداکثر 40 تا از این باف رو داشته باشه.

در هوا تعداد زیادی از این ابر ها هست و میبایست بین هیلر ها تقسیم بشه بعد از اینکه اون 3 هیلر تعدادی استک گرفتند باس رو هیل میکنند و به محض ایجاد شدن پورتال جدید میبایست وارد اون بشند و تایم این استک رو شارژ کنند.

نکته: بعد از اینکه یه هیلر وارد پورتال شد کس دیگه نمیتونه وارد اون پورتال بشه و پورتال از بین میره و هیلر دیگه باید از پورتال دیگه ای استفاده کنه، پس واسه خودتون یه پورتال انتخاب کنید تا هیلر کناری از ورود به پورتال جا نمونه!

نکته: هیلر میباست تعداد Stack این باف رو حفظ کنه و نباید تایم این باف تمام بشه، همچنین میباست ابرهای داخل پورتال بین هر 3 هیلر تقسیم بشه.

نکته: 2 تا 3 هیلر دیگه میباست کنار راید بمونند و راید رو Heal کنند.

نکته: نیازی نیست تعداد بیش از 4 هیلر وارد پورتال بشه، چون تعداد ابر های داخل پورتال محدود هستند و در این صورت هر هیلر تعداد کمتری از این باف رو میگیره که سرعت هیل دادن باس رو کاهش میده!

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mor
Mor
3 سال قبل

سلام ممنون از سایت خوبتون عالیه مطالبش
یک سوال دارم
هر هیلر وقتی وارد پورتال میشه و بالا میره باید داخل چند تا ابر سبز بره؟؟
یا همه هیلر ها باید با هم وارد. یک ابر سبز بشوند؟
یا هرکدام تنها وارد یک ابر بشوند زودتر همه ابر هارو بگیرند؟
ممنونم ??