آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

نبرد برای آزروث با زیرنویس فارسی

 

World of Warcraft Battle for Azeroth بهای بسیار سنگینی را برای پایان دادن به جنگ صلیبی لژیون ها پرداخت و حال اعتماد هم پیمانان به یکدیگر از بین رفته . همانطور که این درگیری و جنگ قدیمی دوباره شروع می شود، هم پیمانان تان را انتخاب کنید چرا که آینده Azeroth در میان جنگ ها ساخته می شود .

در این نسخه از بازی، چند ویژگی اساسی به آن اضافه شده است .

بدون شک افزایش سطح یا Level از 110 به 120 یکی از بزرگترین ویژگی های اضافه شده است . همچنین مکان های جدید با نام Kul Tiras و Zandalar اضافه شده است که جذابیت ها و سورپرایزهای خاص خود را دارند . حالت جدیدی با نام 20 player PvE mode against opposite faction NPC نیز به بازی افزوده شده است و نیز 3 قبیله و نژاد جدید برای هر دو طرف بازی افزوده شده است.

همچنین 6 اسلات جدید شخصیت نیز این نسخه را به یکی از جذابترین پک های الحاقی بازی تبدیل کرده است . هوش مصنوعی بازی از قبل پیشرفته تر و جنگیدن با دشمنان سخت تر  شده است . Island Expeditions مشکل انجام مراحل تکراری را حل می کند . دیگر نگران این نباشید که یک Dungeon را بار ها و بار ها تمام کنید، حال قابلیت هایی اضافه شده است که می توانید به صورت تصادفی وارد Dungeon ها  شوید .

بطوریکه تعداد شخصیت های هر سرور از 12 به 18 افزایش یافته است . این بازی در ادامه سری Legion منتشر شده است.

از این رو شاهد بهبود کیفیت بازی نیز خواهیم بود . بازی World of Warcraft یکی از جذابترین و پر مخاطب ترین بازی های تحت شبکه و آنلاین است که سال ها از انتشار نسخه اولیه آن می گذرد اما هر روز به هواداران این بازی افزوده می شود و نیز شرکت سازنده یعنی Blizzard Entertainment نیز به خوبی این مسئله را درک کرده و سعی دارد تا با ارائه برنامه کاری مناسب، نیازهای مخاطبین خود را به بهترین نحو برطرف کند. این نسخه از بازی در حال حاضر صرفا برای پلتفرم های ویندوز و مک منتشر خواهد شد.

از نسخه های قدیمی و پر فروش این بازی می توان به The Burning Crusade ،  Wrath of the Lich King , Cataclysm , Mists of Pandaria , Warlords of Draenor , Legion اشاره کرد .

 

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها