آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

معرفی و نقد و بررسی کامل Battle for Azeroth

 

معرفی و نقد و بررسی کامل Battle for Azeroth

این بازی مولتی پلیر وسیع هوای تازه ای را که به آن نیاز داشت می گیرد

دلایل نصب:

  • مناطق جدید و هیجان انگیز
  • برخی از بهترین داستان گویی های جهان وارکرفت
  • دلایل اجتناب:
  • سیستم تاراج به کار بیشتری نیاز دارد

ورلد آف وارکرفت به مدت 14 سال است که در فضای بازی های ویدیویی حضور دارد و Battle for Azeroth هفتمین توسعه ی بزرگ در تاریخچه ی طولانی این بازی ویدیویی است. به عنوان بازی مولتی پلیر وسیعی که بنیانگذار این ژانر و فرمول موفقیت آن است، ورلد آف وارکرفت مداوماً در جهان بازی های کامپیوتری حضور داشته اما اخیراً با مشکلاتی مواجه شده است.

خوشبختانه Battle of Azeroth این بازی را به ریشه هایش بر می گرداند که همان ایجاد جنگ است و برخی از بهترین مأموریت ها و مناطقی را که در جهان وارکرفت مشاهده کرده ایم درون خود دارد. شیوه ی جدید این بازی در زمینه ی تاراج به کمی کار نیاز دارد اما در رابطه با این سگ پیر جهان بازی های مولتی پلیر همه ی موارد دیگر سر جای خودشان قرار گرفته اند.

World of Warcraft: Battle for Azeroth هفتمین گسترش دهنده ی مشهور ترین بازی سبک MMO-RPG است که توسط Blizzard Entertainment در دسترس عموم قرار گرفت. در این گسترش دهنده، باری دیگر Horde و Alliance به جنگ یکدیگر می روند و یکی از مهم ترین جنگ های خود را رقم می زنند.

 

داستان بازی…

داستان این گسترش دهنده، ادامه ی وقایع Legion است؛ جایی که Alliance اولین خیانت Horde را حس کرد. در جنگ ابتدایی Legion، گروه Horde به دلیل تلفات، شروع به عقب نشینی کرد و Alliance را در آن جنگ بی رحم، تنها گذاشت. به دلیل این حرکت Horde، رهبر Alliance کشته شد که ضربه ی بزرگی به آنها وارد کرد.
از آن طرف نیز با کشته شدن وارچیف Horde، Sylvanas در این نقش قرار گرفت و به رهبری Horde پرداخت. با توجه به اینکه Sylvanas یکی از شخصیت های بسیار شرور دنیای وارکرفت است، وارچیف شدن او ضربه ی شدیدی را به Alliance وارد کرد. به تازگی Azeroth در حال تولید منابعی به نام Azerite است که این منابع، قدرت های جادویی فوق العاده زیادی دارند و Sylvanas می خواهد تا تمام این منابع را به دست بیاورد.
او در جنگ Thorns به حمله به Night Elf ها و کشتار بی رحمانه ی آنها، تا بخش زیادی به هدف خود می رسد و قاره ی Kalimdor را کم و بیش، تحت سلطه ی خود قرار می دهد. کشتار بی رحمانه ی Night Elf ها و نابودی پایتخت آنها،Darnassus، در کنار آتش زدن Tree of life، همگی دست به دست هم داد تا حتی برخی از سران Horde نیز به این حرکات Sylvanas واکنش دهند. کشته شدن تعداد زیاد مردم بی گناه، خشم Alliance را در پی داشت و رهبر کنونی آنها، Anduin Wrynn، با تمام قدرت نظامی خود به Undercity حمله کرد که موفق شد آن را از چنگ Sylvanas آزاد کند و کل قاره ی شرقی را زیر کنترل خود قرار دهد. حال این دو گروه در مقابل هم صف آرایی کرده اند تا یکی از بزرگترین جنگ های خود را به انجام برسانند.

در این گسترش دهنده، یک جزیره ی جدید به نام Uncharted Islands به علاوه ی چهار متحد برای هر گروه به بازی اضافه شده است. Void Elves، Lightforged draenei، Dark Iron dwarves، Kul Tiran humans متحدانی هستند که به Alliance اضافه شده اند و از آن طرف Nightborne، Highmountain tauren، Zandalari و Mag’har orcs متحدانی هستند که به Horde اضافه شده اند که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند.

بازیکنان وقتی یک شخصیت از این متحدین جدید را بسازند، Level آن ها از 20 شروع می شود و اگر آن شخصیت را بدون استفاده از character boost به Level بالای 110 برسانند، به آنها جوایز خاصی تعلق می گیرد که شامل یک transmogrification باستانی است که شامل گذشته ی داستانی آن نژاد است؛ البته این جایزه فقط مخصوص همان نژاد است و نمی توان از آن برای نژادهای دیگر استفاده کرد.

علاوه بر این، به شما یک Mount خاص داده می شود که قابل استفاده تنها توسط آن گروه است. کارگردان بازی نیز اعلام کرده که ممکن است تعداد بیشتری از متحدین برای هر گروه در آینده ی نه چندان دور، معرفی شود.

 

از نظر مناطق بازی

از نظر داستان های مناطق مختلف، BFA کار خود را به خوبی انجام داده و تنوع داستانی خوبی وجود دارد. برای مثال Drustvar که در بخش غربی Kul tiras قرار دارد یکی از زیباترین داستان های فرعی کل سری را ارائه می دهد. در این منطقه بازیکن ابتدا متوجه می شود که مردم توسط مجسمه های پلیدی کنترل می شوند و پس از نجات تعدادی از روستا ها کم کم با شخصیت های مهمی آشنا می شود و به مقابله با عجوزه هایی می پردازد که عامل مشکلات به وجود آمده هستند.

در شمال همین جزیره نیز داستان موجوداتی لاوکرفتی دنبال می شود که به دنبال کنترل ذهن مردم و تصاحب شهر Boralus هستند. در Zandalar نیز این تنوع صادق است، برای مثال Blood Troll های وحشی ساکن مرداب که مراسم های مختلفی اجرا می کنند و به دنبال قربانی کردن قهرمانان Horde و Alliance هستند.

در نسخه ی جدید بازی بخش PVP تغییرات زیادی کرده

بخش PVP بازی نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است که این بخش را بیش از پیش جذاب می کند. بازیکنان دارای گزینه ای به نام War mode هستند که فقط در پایتخت خود می توانند این گزینه را روشن یا خاموش کنند. با فعلا کردن این گزینه، بازیکنان به قدرت های جدیدی دست پیدا می کنند و میزان XP دریافتی آنها نیز، افزایش پیدا می کند.
بازیکنانی که این گزینه را فعال کنند فقط کسانی را در بازی خواهند دید که این گزینه را فعال کرده باشند مگر اینکه در پایتخت باشند. بازیکنانی که با فعال بودن این گزینه دست به کشتن NPC ها در دنیای بازی بدون کشته شدن بزنند، از آسیب رسانی و بهبود جان بیشتری بهره می برند اما یک جایزه بر روی سر آنها قرار می گیرد که بازیکنان دیگر با کشتن او، آن مقدار جایزه را می توانند دریافت کنند. یک battleground جدید نیز به بازی اضافه شده است که هدف، به دست آوردن Azerite است.

نکات منفی بازی

علیرغم تمامی نکات مثبتی ، حقیقت این است که محتوای End Game بازی باعث می شود BFA نتواند کاملا خودش را از بند موفقیت نسخه قبلی رها کند. از یک طرف Dungeon های بازی با تمام خلاقیت هایی که در آن ها بکار برده شده باز هم بسیار ضعیف و بیش تر یک “شبیه ساز کشتن تعداد زیادی دشمن” هستند و از طرف دیگر World Quest ها نیز یک کپی تمام از Legion می باشند.

مورد دیگر آن که در نسخه جدید هیچ کدام از Class های بازی تغییر خاصی به خود ندیده اند و مشابه نسخه ی قبل عمل می کنند و با وجود اینکه به اعتقاد این نویسنده این مسئله هیچ مشکلی ندارد، ولی برای بسیاری به معنای یکسان بودن تجربه BFA و Legion باشد. در مورد PvP نیز اکنون بجای تعداد زیادی از PVP Talent ها بازیکنان حق انتخاب چهار PVP Talent دارند و در مجموع تجربه PVP تغییری نکرده است. در نهایت اینکه اولین Raid بازی تا حدودی موفق بوده و تجربه نویسنده از سه Boss اول این Raid که اخیرا از طریق Raid finder در دسترس قرار گرفته اند ترکیبی از سرعت عمل، تاکتیک و تحرک زیاد را نشان داده که می تواند نظر بازیکنان جدید و قدیمی WOW را به خود جذب بکند.

 

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها