آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

معرفی قویترین شخصیت های world of warcraft

 

همانطور که میدانید بازی ورد آف وارکرافت دارای شخصیت های زیادی است. اما یک دلیلی این وسط وجود دارد که باعث می شود، این شخصیت ها نسبت به شخصیت های دیگر محبوبیت بیشتری داشته باشند. در ادامه می خواهیم با شما عزیزان در مورد معرفی قویترین شخصیت های وارکرافت صحبت کنیم.

تعداد این شخصیت ها بسیار زیاد است اما سعی می شود که در این بخش بیشتر این شخصیت ها را به شما معرفی کنیم. به صورت کلی هر یک از شخصیت های زیر دارای قدرت و نیروی خاصی هستند، که شما می توانید در بازی آن ها را انتخاب نمایید. همانطور که میدانید مکانی که Elf ها در آن زندگی می کنند Azeroth نام دارد. اما در این مکان تنها Elf ها به زندگی نمی پردازند، بلکه اورک ها نیز پس از اینکه سرزمیناشان نابود شد به این مکان وارد شدند. می توان گفت که اصلی ترین دلیل شروع جنگ ها وارد شدن اورک ها و نیرو های دیگر به به این مکان آزروث بود.

 

انواع شخصیت های ورد آف وارکرافت:

در بالا گفته شد که این بازی ساخته شده از چندین کاراکتر است. اما هر کدام به صورت جداگانه کار خاصی را انجام می دهند. انواع این شخصیت ها به شکل زیر هستند:

 

  1. Kil Jeaden

    کیل جیدن یکی از افسران سارگراس است که در کنار Archimonde وجود دارد. هدف این کاراکتر این بود که به همراه سارگراس برای فریب دادن فرقه ای که دنبال علم و قدرت بودند وارد بازی شوند. همانطور که میدانید ولن (velen) قدرت اهدایی سارگراس را قبول نکرد و فردی به نام Eredar را پیدا کرد. کیل جیدن و Archimonde به صورت ناگهانی قدرتی را به دست آوردند، اما این پایان کار کیل جیدن نبود و به عنوان دست راست سارگراس انتخاب شد.

  2. Gul`dan

    اما بهترین و قوی ترین نیروی وارکرافت گول دان است. گول دان همیشه فردی جاه طلب که به دنبال قدرت و نیروی بسیار می باشد شناخته می شده است. گول دان اولین نیرویی بود که توانست دارک نایت را خلق کند. بعد از گذشت اینکه شوالیه تاریکی به وجود آمد گول دان به فکر جمع کردن افراد دیگری بود. گول دان توانست Shadow Council را که لشکری سوخته را در بر داشت برای خود به ارمغان بیاورد. در ازراث گول دان را به نام قاتل رویا و تاریکی مجسم نیز می شناختند.

  3. Thrall

    یکی دیگر از قوی ترین شخصیت های وارکرافت ترال است. درواقع می توان گفت که ترال خوب ترین شخصیت بازی وارکرافت است. ترال دارای قدرت زیادی می باشد و رهبر اورک ها به حساب می آید. او تصمیم گرفت که جایگاهش را ترک کند و رهبری Earthen ring را به دست بیاورد. هدف وی از این کار این بود که بتواند قدرت های زیادش را به زیر دستان و یاران خود انتقال دهد. این کار باعث شد که همراهانش بتوانند از آینده با خبر شوند و ماهیت Azeroth را به عنوان یک محیط زنده درک کنند.

  4. Malfurion Stormrage

    مافورین دارای قدرت فراخواندن ستاره ها و تبدیل کردنشان به هیولا ها و درمان جراحت است. می توان گفت که مافوریان یکی از قوی ترین موجودات آزورث می باشد. مافوریون گاهی مواقع نیز به عنوان شاگرد شخصی سناریوس یعنی قوی ترین مدافع طبیعت شناخته می شود.

  5. illidan stormrage

    در بازی وارکرافت شخصی به نام ایلدان استورم ریج وجود دارد. این کاراکتر دارای چشمی سبز رنگ است که مردم آن را به نشانه بزرگی یاد می کنند. انگیزه این شخص باعث شد که به جایگاه واقعیش برسد. این فرد توانست پس از تلاش های زیاد به یکی از قوی ترین کاراکتر های جامعه Elf های تاریک تبدیل شود.

  6. Lich King

    لیچ کینگ نیز یکی دیگر از شخصیت های قوی وارکرافت می باشد. حتی پچی به نام لیچ کینگ وارد بازی وارکرافت شده است. لیچ کینگ نوعی لقب می باشد که توسط کاراکتر های arthasT, Ner`Zhul به یدک کشیده شده است. می توان گفت که این 2 کاراکتر پرچم دار لیچ کینگ می باشند.

شخصیت لیچ کینگ

در بالا سعی شد که برای شما عزیزان به صورت کامل معرفی قویترین شخصیت های وارکرافت صورت بگیرد. این را در نظر داشته باشید که بهترین شخصیت های ورد آف وارکرافت فقط موارد بالا نیستند و شخصیت های دیگری نیز وجود دارد.

انتخاب کاراکتر مورد نظر در وارکرافت

ببینید این بستگی به شما دارد که کدام کاراکتر از کدام نژاد را انتخاب کنید. اما یکی از معروف ترین کاراکتر های موجود در وارکرافت همین ایلدان استورم ریج است. چرا که دارای محبوبیت زیادی است و از طرفی دیگر قدرت زیادی دارد. هر زمان که خواستید شما شروع به بازی کنید می توانید نژاد مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. اما این را بدانید که هر کدام از شخصیت های بالا کار های خاصی را انجام داده اند.

پیدایش کاراکتر های ورد آف وارکرافت

در بالا به صورت کامل در مورد معرفی قویترین شخصیت های وارکرافت صحبت شد، اما نوبت آن رسیده است که در مورد پیدایش این نوع کاراکتر ها صحبت کنیم. بعد از اینکه زمینی به نام azorth به وجود آمد تمامی این کاراکتر ها نیز از جمله اورک ها و… به این مکان وارد شدند. هر کدام از کاراکتر های بالا دارای مکان منحصر به فرد بودند تا اینکه خانه هایشان تبدیل به ویرانه شد. بعد از این داستان تمامی نژاد های وارکرافت تصمیم گرفتند که وارد مکان Elf ها بشوند تا بتوانند زندگی جدیدی را آغاز کنند.

 

نتیجه گیری درباره معرفی قویترین شخصیت های وارکرافت

در آخر به این جمع بندی می رسیم که بهترین شخصیت بازی ورد آف وارکرافت ایلدین هست. پیدایش این نوع کاراکتر ها به صورتی بود که بعد از نابودی سرزمینشان تصمیم بر این گرفتند که وارد سرزمین Elf ها بشوند و یک زندگی جدیدی را برای خود به وجود بی آورند.

در بالا سعی شد که به صورت کامل معرفی قویترین شخصیت های وارکرافت برای شما عزیزان صورت گیرد. در بخش های بعدی حتما در مورد کاراکتر های قوی دیگر ورد آف وارکرافت صحبت خواهیم کرد.

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها