آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

مراحل مقدماتی و آشنایی با محیط بازی

 

آموزش بازی World Of Warcraft patch wrath of the lich king

مراحل مقدماتی و آشنایی با محیط بازی

برای شروع کار شما باید اطلاعات اولیه از بازی داشته باشید توجه داشته باشید که هیچکس بدون سوال کردن از دیگران قادر نیست که همه چیز را در باره این بازی بداند .

این بازی در پَچ مورد نظر حدود 80 Level یا سطح دارد که از سطح 1 شروع میشود .

برای شروع شما باید بدانید که بازی ورلد از دو گروه مخطلف به نام های Horde  و Alliance  تشکیل شده است .

Horde در زبان فارسی  گروه ترکان و مغولان معنی میدهد و Alliance (ally) اتحاد معنی میدهد .

نقشه این بازی در نوع خود بزرگ ترین مپ را در بازی ها داراست به طوری که اگر بخواهید با پای پیاده از این طرف نقشه تا آن طرف نقشه بروید شاید ساعت ها طول بکشد .

برای شروع شما باید برای این بازی یک اینترنت پر سرعت داشته باشید که پینگ آن کمتر از 300 باشد البته برای هرو های  (Melle) مانند Warrior  و Rouge باید پینگ شما کمتر از 100 باشد تا بهتر بتوانید در زمان لازم عکس العمل بموقعی از خود بروز دهید .

در مرحله دوم شما باید برای خود یک سرور  بازی پیدا کنید که با patch  مورد نظر شما و نصب شده بر روی سیستم شما هم خوانی داشته باشد ، سرور ها از لحاظ روش بازی و ساپورت کردن گیمیر ها اصولا به سه دسته تقسیم میشوند .

1 سرور های Pve .

2 سرور های Pvp .

3 سورو هایی که هر دو دسته را میتوانند ساپورت کنند .

 سرور های 1 و 2 و 3 را بعدا به صورت کامل توضیح خواهم داد .

برای بازی در هر سرور شما باید در مرحله اول اطلاعات کافی از pvp یا pve بودن سرور ها داشته باشید،در مرحله دوم باید در سرور ثبت نام کنید و یک اکانت ایجاد کنید که البته برای بازی در بعضی سرور های پیشرفته تر برای ایجاد اکانت شما باید هزینه ای را هم متقبل شوید که برای ایجاد اکانت یا گزراندن مراحل و یا بدست آوردن بعضی چیز های کمیاب حتما لازم است. بعد از ایجاد اکانت شما باید realm  یا آدرس سرور را در جایی که بازی ریخته شده است مطابق با سرور مورد نظر تنظیم کنید .

(Set Realmlist logon.*****.ir) برای اینکه بدانید برای سرور مورد نظر چه آدرسی باید بدهید باید به سایت سرور رفته و در قسمت مربوطه ریلم خود را بیابید و تنظیم کنید برای درست کردن ریلم شما باید به محل نسب بازی رفته و در یک فایل قابل اجرا در Note pad به نام Realm list وارد شده و آدرس مورد نظر را به نام سرور خود تغییر دهید(که البته برای این کار نیز برنامه هایی طراحی شده است که این کار را به صورت اتوماتیک انجام میدهد) .

بعد از تنظیم ریلم شما باید وارد بازی شده و اکانت و رمز ورودی که در هنگام باز کردن اکانت در سایت سرور خود داده اید را در محیط بازی در قسمت مربوطه بدهید و وارد محیطی دیگر شوید .

در این محیط شما با چند دکمه رو به رو میشوید برای شروع شما باید دکمه Creat A New Character  را بزنید تا یک کاراکتر بازی برای خود انتخاب کنید . برای این کار سرور در مقابل شما پنج کاراکترHorde    و پنج کاراکتر Alliance قرار میدهد که هر یک به شکل های متنوعی و به صورت زن و مرد در میاید که البته من نمی خواهم در این مورد زیاد توضیح دهم .

شما باید یکی از کاراکتر ها را انتخاب کنید و نوع هرو خود را نیز انتخاب کنید . قبل این که به معرفی هرو ها بپردازیم میخاهم نام های کاراکتر ها را برای شما بنویسم و برای این کار شما میتوانید چند نوع کاراکتر که هر کدام فقط از شکل ظاهر و تفاوت یک یا چند آیتم با هم فرق دارند را انتخاب کنید . در گروه آلیانس شما می توانید هرو های زیر را انتخاب کنید من از بالا به پایین برای شما نام های آن ها را مینویسم

Human_ Gnome_ Dwarf_Night Elf_Dranei

و در گروه هورد Orc_Undead_Tauren_Trall_Blood Elf   شما میتوانید این نژاد ها را  در Class های زیر بازی دهید . Warrior , Mage , Priest , Shaman , Druid , Rogue , Hunter , Paladin, Warlock

که البته هر کاراکتر این قابلیت را ندارد که بتواند به همه ی این کلاس ها تبدیل شود .

برای مشاهده لیست کامل Race  میتوانید به سایت زیر مراجعه کنید.

بعد از انتخاب نژاد کاراکتر و Class کاراکتر خود شما باید نامی برای او انتخاب کنید توجه داشته باشید که نمی توانید یک نام تکراری انتخاب کنید و سعی کنید که نام خود را طوری انتخاب کنید که اگر روزی به یک Player حرفه ای تبدیل شدید شما را به خاطر اسمتان مسخره نکنند .

بعد از انتخاب نام و ثبت هرو شما به یک سطح از بازی میرسید که در بعضی از سرور ها بیشتر از 2 سال طول میکشد و در برخی دیگر شاید کمتر از 2 روز طول بکشد میرسید که مرحله لول آپ Level Up)) نام دارد و شما باید خود را از سطح 1 به سطح 80 و در سرور های جدید تر به سطح 85 برسانید برای افزایش سطح ، سرور در شروع به شما Quest  هایی میدهد که شما باید آن ها را انجام دهید و در مقابل انجام کار از سرور Experience دریافت کنید تا بتوانید لول آپ کنید . البته میزان دریافت Experience در سرور های مختلف با هم تفاوت دارد و در 1 سرور عادی شما اگر فردی تازه کار باشید میتوانید حد اکثر در 1 ماه خود را به لول 80 برسانید .

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها