آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

راهنمای انتخاب بهترین نژاد برای هر کلاس

 

بهترین نژاد (race) برای شما در WoW کدام است؟ خواه از بازیکنان قدیمی دنیای وارکرافت باشید که خاطرات سال 2004 را به یاد دارید یا خواه بازیکن جدید هستید که مشتاق است تا ببیند Azeroth در شروع چگونه بود، در اینجا می‌خواهیم به شما نشان دهیم که چگونه می‌توانید بهترین نژاد در دسترس را برای هر کلاس انتخاب کنید و همچنین به نکات قوت و ضعف مربوطه آن‌ها نیز اشاره می‌کنیم.

راهنماهای بسیار زیادی در این مورد وجود دارد که بهترین نژاد در WoW کدام است. اگر صادقانه بگوییم، این موضوع تا حد زیادی به سلیقه شما بستگی دارد و اینکه کدام یک را ترجیح می‌دهید. کسب تجربه کلید ماجراست. این پست را به عنوان مروری اجمالی در مورد اینکه چه انتظاراتی باید داشته باشید و بررسی نکات مثبت و منفی هر نژاد در نظر بگیرید، ولی انتظار نداشته باشید که یکی از نژادها به عنوان بهترین گزینه انتخاب شود.

عنوان WoW Classic از تعادل و بالانس خوبی برخوردار است و هر نژاد perkهای خاص خود را دارد.

قبل از اینکه هر نژاد رو بخوایم توضیح بدیم ایا از کلاس های بازی world of warcraft اطلاعاتی دارید؟

 

  • چرا کلاس شمن رو انتخاب کنیم؟

 

 

 

 

  • چرا کلاس پالادین رو انتخاب کنیم؟

 

 

 

 

  • چرا کلاس دروید رو انتخاب کنیم؟

 

 

 

 

  • چرا کلاس میج را انتخاب کنیم؟

 

 

 

 

  • چرا کلاس دس نایت را انتخاب کنیم؟

 

 

 

 

  • چرا کلاس وارلاک رو انتخاب کنیم؟

 

 

 

 

  • چرا کلاس پریست رو انتخاب کنیم؟

 

 

 

 

  • چرا کلاس روگ رو انتخاب کنیم؟

 

 

 

 

  • چرا کلاس واریور را انتخاب کنیم؟

 

 

 

https://wikiwow.ir/dl/2021/05/3x3x5.ir_.png

 

https://wikiwow.ir/dl/2022/05/Gnome.jpg

 

  • Gnome

نژاد Gnome مجهز به گجت‌ها و فناوری‌های زیادی است که در perkهای آن‌ها و کلاس‌هایی که می‌توانید از بین آن انتخاب کنید، منعکس می‌شود. با انتخاب آن‌ها بازی در منطقه‌ای‌ نزدیک به منطقه‌ی دورف‌ها شروع می‌شود، پس آن‌ها می‌توانند به راحتی به شهر Ironforge و Stormwind برسند.

نژاد Gnome دارای چهار perk مختلف است که عبارتند از:

  1. Arcane Resistance
  2. Expansive Mind
  3. Engineering Specialization
  4. Escape Artist

 

کلاس‌های Mage، Rogue، Warlock و Warrior برای این نژاد در دسترس هستند.

Gnomeها به عنوان Mage یا Warlock بهترین عملکرد را دارند. این به خاطر Expansive Mind است که Intelligence و به علاوه مانای (mana) آن‌ها را افزایش می‌دهد احتمال تأثیرگذاری اسپل‌ها با بالا رفتن میزان intelligence افزایش می‌یابد.

Gnomeها به عنوان Rogue یا Warrior بسیار ضعیف هستند و حقیقتاً perkهای متمایزی وجود ندارد که باعث شود ترکیب آن‌ها را به خاطر فاکتوری به غیر از جدید بودن مد نظر قرار دهید. همچنین اگر می‌خواهید که Engineering را به عنوان حرفه انتخاب کنید، Gnome یک انتخاب عالی محسوب می‌شود.

 

 

 

https://wikiwow.ir/dl/2021/05/3x3x5.ir_.png

 

https://wikiwow.ir/dl/2022/05/Draenei.jpg

 

  • Draenei

شهر اصلی آنها Exodar نام دارد و از شهر Azuremyst Isle در Kalimdor واقع در منطقه Ammen Vale بازی را آغاز می کنند. مرکب رایج آنها Elekk نام دارد که نوعی فیل است.

قدرت های ویژه این نژاد شامل:

  1. Gemcutting : که باعث می شود مهارت های این نژاد در جواهر سازی5 تا بیشتر از بقیه باشد.
  2. Gift of the naaru : زمانی که فعال می شود Health هدف را تا 50+15 level پر می کند یا Heal می کند.
  3. Heroic Presence : به شما و اعضای گروهتان در فاصله 30 یاردی 1% شانس می دهد تا با اسلحه به دشمن ضربه یا Hit وارد نمایید.
  4. shadow resistance : امکان مقاومت را در برابر جادو هایی از جنس سایه را می دهد بطوریکه 10 بار بیشتر از بقیه می باشند.

کلاس هایی که توسط این نژاد انتخاب می شوند شامل: جنگجو (warrior)، کاهن (shaman) ، روحانی (priest)، پهلوان (paladin)، جادوگر (mage) و شکارچی (hunter).

 

 

 

https://wikiwow.ir/dl/2021/05/3x3x5.ir_.png

 

https://wikiwow.ir/dl/2022/05/Human.jpg

 

  • Human

اگر نژاد Human را انتخاب کنید، بازی در Elwynn Forest شروع می‌شود که منطقه‌ای در نزدیکی شهر Stormwind است نژاد Human برای بازیکنان Alliance انتخاب مناسبی می‌باشد.

کاوش کردن منطقه‌ی شروع بازی آن‌ها راحت است و می‌توانید کاراکتر را مشابه خودتان درست کنید. Humanها همچنین در مقایسه با بسیاری از نژادهای دیگر perkهای بیشتری دارند و کلاس‌های بیشتری را نیز می‌توانید انتخاب کنید.

perkهای این نژاد عبارتند از:

  1. Diplomacy
  2. Mace Specialization
  3. Perception
  4. Sword Specialization
  5. The Human Spirit

 

شما می‌توانید کلاس‌های Mage، Paladin، Priest، Rogue، Warlock و Warrior را برای نژاد Human انتخاب کنید.

در کنار Dwarfها، نژاد Human تنها نژاد Alliance است که می‌توانید به عنوان Paladin بازی کنید. Humanها انتخاب همه جانبه‌ی خوبی هستند. The Human Spirit مانای Humanها را افزایش می‌دهد و perk ویژه‌ی Diplomacy Prayer به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در ثانیه‌های آخر سلامتی خود را به سرعت برگردانند.

با انتخاب کلاس Priest نیز یک perk ویژه با عنوان Feedback به دست می‌آورید که با سرعت ثابتی باعث از دست رفتن مانای مهاجم می‌شود. تخصص‌های اسلحه‌سازی نیز بدان معناست که این نژاد انتخاب عالی برای کلاس‌های Rogue و Warrior محسوب می‌شود.

 

 

https://wikiwow.ir/dl/2021/05/3x3x5.ir_.png

 

https://wikiwow.ir/dl/2022/05/Night-Elf.jpg

 

  • Night Elf

نژاد Night Elf ترکیب کاملی از ویژگی‌های مختلف هستند. Night Elfها نژاد پیچیده و جذابی هستند که آن‌ها را به انتخاب سرگرم‌کننده‌ای برای بازیکنان علاقه‌مند به نقش آفرینی بدل می‌کند. با انتخاب این نژاد بازی را از منطقه‌ی Teldrassil شروع می‌کنید، پس اگر بخواهید مراکز اصلی Alliance مانند Stormwind را ببینید، باید مسافت خیلی دوری را طی کنید.

Night Elfها دارای چهار perk هستند که عبارتند از:

  1. Nature Resistance
  2. Wisp Spirit
  3. Quickness
  4. Shadowmeld

 

کلاس‌های Druid، Hunter، Priest، Rogue و Warrior برای این نژاد در دسترس هستند.

Night Elfها تنها نژاد Alliance هستند که می‌توانید کلاس Druid را انتخاب کنید. Druid ترکیبی از بسیاری کلاس‌های مختلف دیگر است که قابلیت مبارزه به عنوان tank، DPS، magic caster و healer را دارا می‌باشد. Night Elf همچنین با توجه به perkهایی مانند Quickness و Shadowmeld می‌تواند انتخاب خوبی برای کلاس Rogue باشد.

 

 

https://wikiwow.ir/dl/2021/05/3x3x5.ir_.png

 

https://wikiwow.ir/dl/2022/05/Blood-Elf.jpg

 

  • Blood Elf

از الف‌های والامقامی که از حمله نامردگان در کوئل‌تالاس جان سالم به در برده بودند اکثریت آنها الف‌های خون شدند. الف‌های خون لباسهایی به رنگ قرمز و سیاه می‌پوشند و سبک مو هایشان شباهت به الف‌های والامقام دارد.

شکل جادویی الفبای آنها و خالکوبی‌های بروی بدنشان به شکل دشمنها یا نگاههای خشمناک است. بسیاری از جادوهای سنتی آنها فراموش شده‌است و در عوض اهرم جادوهای سیاه از آنسوی قلمروی خود را دارا هستند. بسیاری از الف‌های خون طلسم شکن هستند و می‌توانند قدرت‌های جادویی را از دیگر طلسمگر‌ها بربایند و زیر سلطه خود در آورند.

بسیاری از آنها شکارچیان دیو شدند. الف‌های خون در جادو‌هایی که بکار می‌بردند افراط می‌کردند و در اطراف سرزمین زیبایشان در نشان دادن جادو بسیار کم احتیاط بودند. بعضی از الف‌های خون هنوز راه اجداد خود را همچون پاسبان حفظ کرده‌اند. تعداد زیادی از آنها جادوهایشان را در کارهایی که دوست داشتند بکار می‌بردند. بعضی‌ها در نور مقدس خلقت همچون منبعی از انرژی دست کاری کردند. و از آن بعنوان ابزاری برای انتقام استفاده کردند.

 

 

https://wikiwow.ir/dl/2021/05/3x3x5.ir_.png

 

https://wikiwow.ir/dl/2022/05/Orc.jpg

 

  • Orc

اگر مبارزات فیزیکی را به جادو ترجیح می‌دهید، ماجراجویی با Orcها را از Durotar آغاز کنید تا به شهر پایتخت Orgrimmar برسید. این شروع خوبی برای بازیکنان تازه وارد است که با Horde آشنا نیستند و می‌خواهند ببیند که قضیه از چه قرار است. Orcها دارای چهار perk هستند که عبارتند از:

  1. Axe Specialization
  2. Blood Fury
  3. Command
  4. Hardiness

 

Orcها یک انتخاب همه جانبه و تمام و کمال برای Horde هستند، دقیقاً همانطور که Humanها برای Alliance گزینه‌ای ایده‌آل به شمار می‌روند. Axe Specialization و Blood Fury آن‌ها را به گزینه‌ای جذاب برای جنگجویان مانند کلاس‌های Warrior یا Rogue تبدیل می‌کند، اما Command یک perk عالی برای کلاس‌های Warlock و Hunter است.

Hardiness یک مزیت مفید برای کسانی است که می‌خواهند به سرور PvP نیز متصل شوند، زیرا می‌تواند به بازیکن در هنگام دوئل کردن کمک زیادی کند.

 

 

https://wikiwow.ir/dl/2021/05/3x3x5.ir_.png

 

https://wikiwow.ir/dl/2022/05/Tauren.jpg

 

  • Tauren

Taurenها که نوعی گاو بزرگ هستند، به لطف پیشینه‌ی شامانیستی، باهوش‌تر از آن چیزی هستند که به نظر می‌رسند. با انتخاب این نژاد، بازی را از منطقه‌ی Mulgore شروع کرده و بعداً می‌توانید به سوی Thunder Bluff حرکت کنید که شهری ثروتمندتر و متنوع‌تر است با انتخاب کردن نژاد Tauren در مقایسه با سایر نژادها باید کمی بیشتر سفر کنید.

perkهای در دسترس برای Taurenها عبارتند از:

  1. Cultivation
  2. Endurance
  3. Nature Resistance
  4. War Stomp

 

کلاس‌های Druid، Hunter، Shaman و Warrior را می‌توانید برای نژاد Tauren انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید که مهارت‌های Herbalism خود را توسعه دهید، Tauren انتخابی بی‌نقص به شمار می‌رود و Cultivation یک perk عالی برای افزایش این مهارت‌های شماست.

War Stomp انتخاب خوبی است، چنانچه PvP برنامه‌ی شما باشد یا اگر بخواهید مکرراً با کلاس Warrior به عنوان tank به نبرد بپردازید. همچنین اگر بخواهید که کلاس Shaman را برگزینید، انتخاب نژاد Tauren معقولانه به نظر می‌رسد.

 

 

https://wikiwow.ir/dl/2021/05/3x3x5.ir_.png

 

https://wikiwow.ir/dl/2022/05/Troll.jpg

 

  • Troll

Trollها در نزدیکی اورک‌ها زندگی می‌کنند و Orgrimmar به عنوان شهر پایتخت آن‌هاست با Trollها سفر کردن به کار نسبتاً راحتی تبدیل می‌شود.

Trollها دارای پنج perk مختلف هستند که عبارتند از:

  1. Beast Slaying
  2. Berserking
  3. Bow Specialization
  4. Regeneration
  5. Throwing Specialization

 

همچنین کلاس‌های در دسترس برای این نژاد Hunter، Mage، Priest، Rogue، Shaman و Warrior می‌باشند.

چنانچه می‌خواهید تک نفره بازی کنید، Troll Hunter ترکیب بی‌نقصی از قابلیت‌های مختلف است.

Beast Slaying، Bow Specialization و Regeneration ترکیب عالی از perkهای مختلف است و در کنار آن می‌توانید به صورت تک نفره بسیاری به مصاف بسیاری از سناریوهای PvE بروید اگر کلاس Priest را انتخاب کنید، می‌توانید از perk ویژه‌ی Hex of Weakness استفاده کنید که دشمن را تضعیف می‌کند و دمیج آن را به مدت 2 دقیقه تا 20 واحد کاهش می‌دهد.

اگر بخواهید در نبردهای PvP شرکت کنید، مقابله کردن با ترکیب کلاس/ نژاد Troll Priest بسیار دشوار است.

 

 

https://wikiwow.ir/dl/2021/05/3x3x5.ir_.png

 

https://wikiwow.ir/dl/2022/05/Undead.jpg

 

  • Undead

نژاد Undead به لحاظ فیزیکی شباهت زیادی به سایر نژاد‌های Horde ندارد Undeadها در Tirisfal Glades واقع شده‌اند و رسیدن به دیگر بازیکنان غیر Undead مقداری طول می‌کشد، اما دلایل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود Undead انتخاب خوبی باشد.

perkهای مختلف این نژاد:

  1. Cannibalize
  2. Shadow Resistance
  3. Underwater Breathing
  4. Will of the Forsaken

 

کلاس‌های Mage، Priest، Rogue، Warlock و Warrior برای Undeadها در دسترس هستند.

Cannibalize قابلیت خارق‌العاده‌ای برای بازیکنان انفرادی است که روی بالا بردن لول خود متمرکز هستند. ترکیب نژاد Undead با کلاس Warlock گزینه‌ی خوبی برای بازیکنان علاقه‌مند به نقش آفرینی است.

Will of the Forsaken وقتی در نبردهای PvP شرکت می‌کنید، با تمام کلاس‌های Undead بسیار قابل اطمینان است. اگر کلاس Priest را انتخاب کنید، perkهای ویژه Touch of Weakness و Devouring Plague را به دست می‌آورید که روی هم رفته Undead Priest را به انتخابی کاملاً سودمند در مبارزات تبدیل می‌کند.

 

 

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها