آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

درآمد ۵.۱ میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد از خریدهای درون برنامه‌ای و DLC در ۲۰۲۱

 

اکتیویژن بلیزارد از کسب ۵.۱ میلیارد دلار ازطریق هزینه‌های درون بازی در سال گذشته خبر داد که نسبت به درآمد ۴.۸۵ میلیارد دلاری آن‌ها در سال ۲۰۲۰ رشد داشته است ، شرکت Activision Blizzard اخیرا به‌دلایل مختلف همچون تصاحب توسط مایکروسافت و در جریان بودن پرونده‌های سنگین شکایت، سر تیتر اخبار بازی شده است.

در این بین، اکتیویژن بلیزارد همچنان به ارائه‌ی گزارش مالی ادامه می‌دهد. به همین دلیل می‌دانیم که اکتیویژن بلیزارد در سال گذشته شاهد کاهش سود خالص بوده است. مجموع سود خالص آن‌ها در سال ۲۰۲۱ به ۸.۳۵ میلیارد دلار رسید که کمتر از ۸.۴۱ میلیارد دلاری است که در سال ۲۰۲۰ میلادی کسب کرده بود.

اکتیویژن بلیزارد در گزارش مالی اخیر خود فاش کرد که ۵.۱ میلیارد دلار ازطریق هزینه‌های درون بازی کسب کرده است که شامل خریدهای درون برنامه‌ای و فروش بسته‌های الحاقی بازی‌ها می‌شود. در مقام مقایسه، شرکت اکتیویژن بلیزارد در سال ۲۰۲۰ میلادی ۴.۸۵ میلیارد دلار از این طریق به‌دست آورده بود که حالا با ۵ درصد رشد به ۵.۱ میلیارد دلار رسیده است.

آماروارقام ثابت می‌کنند که خریدهای درون برنامه‌ای بازی‌ها برای این شرکت در بلند مدت بسیار سودآور بوده است.

البته این مورد با توجه‌به فهرست آثار آن‌ها که شامل Call of Duty و World of Warcraft است، تعجبی ندارد که اکتیویژن بلیزارد بخش قابل توجهی از درآمد خود را با خریدهای درون برنامه‌ای به‌دست می‌آورد.

منبع

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها