آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

دانلود Addons سری 4

 

دانلود Addons سری 4

سری جدید Addons رو میتونید دانلود کنید برای دانلود روی متن هر Addons کلیک کنید.

افزونه یا همون Addons یک ابزار یا مجموعه ای از چند ابزارهست که برای اهداف مختلفی استفاده میشه ، مثلاً : تغییر دادن و زیباتر کردن UI بازی ، اضافه کردن امکانات جدید و صد ها کاربرد عمومی و تخصصی دیگر

چرا باید از Addons استفاده کنیم؟

1.امکان مدیریت بهتر ، دقیق تر و بسیار راحتتر  آیتم ها ( Item ) از جمله : آیتم های موجود در کیف ( Bag ) و بانک ، آیتم های پوشیده ( Equip ) شده ، Mailbox ، خانه هراج (‌ Auction House ) و …

2.بالا بردن دقت و سرعت در هنگام بازی مثلاً افزایش DPS بین حداقل ٪10 تا 40٪ در هنگام Raid ، افزایش دقت در Heal کردن  و پاک سازی راحتتر و بسیار سریعتر ( Clean , Decurse ,  … ) ، افزایش دقت در تانک کردن و …

3. مدیریت بهتر ،‌سریعتر و دقیق تر باف ها ( Buff )  و زمان بندی آنها ( مثلاً‌ برای پالادین ها ( Paladin ) که تعداد زیادی باف دارند

اگر در مورد هر ادونس توضیحاتی لازم دارید در قسمت بالای سایت در کادر جستوجو نام ادونس مربوطه را جستوجو کنید و پست مخصوص به ان ادونس رو با توضیحات به زبان فارسی و تصاویر مربوط به ان را ببینید.

 

 

رمز تمامی فایل ها : www.3x3x5.ir

ادونس های زیر مربوط به پچ wow 3.3.5a میباشد.

 

 

بازنویسی کامل مدهای اصلی توسط Perl هستند. آنها فریم های پیش فرض Player ، Pet ، Target ، Target of Target ، Party و Party Pet را جایگزین می کنند و برای بسیاری از واحدهای دیگر (Focus ، Focus Target ، Party Target ، Target of Target) فریم های اختصاصی اضافه می کنند.

یک افزونه افزایش چت برای World of Warcraft WotLK 3.3.5a است ، که شامل 30+ “ماژول” کوچکتر و هرکدام قابلیت های اضافی را ارائه می دهند و می توانند به صورت جداگانه فعال یا غیرفعال شوند.

با استفاده از آن می توانید damage های کلی ، نمودارهای DPS ، heal ، HPS و موارد دیگر را ببینید!

تغییر زیبا رابط کاربری بازی شما

کارکرد این Addons هم مثل همان Recount می باشد ولی با این تفاوت که این Addons خیلی کاملتر از آن است و با جزییات بیشتر آمار راید رو میشه بررسی کرد.

اعلان هایی مانند auditory – textual-  cooldown – buff و تقریباً همه عناصر دیگر مبارزه فراهم می کند.

یک یا دو نوار اطلاعات را در بالا و / یا پایین صفحه اضافه می کند و اجازه می دهد تا یک چارچوب برای پشتیبانی گسترده از پلاگین ارائه شود. این به بازیکنان این امکان را می دهد تا به راحتی تعداد اسلات های کیف رایگان ، طلای آنها را در تمام کاراکترها ، مختصات ، مکان و موارد دیگر را به راحتی مشاهده کنند.

همان‌گونه که از نام این ابزار مشخص است، TomTom یک Addon کوچک به درد بخور است که پیکانی هدایت‌گر مانند جی‌پی‌اس روی رابط کاربری WoW شما نشان خواهد داد. روی نقشه‌تان یک نقطه مشخص کنید یا از یک Addon استفاده کنید که محل انجام ماموریت شما را دقیقا روی نقشه مشخص کند و شما خیلی دقیق به سمت انجام ماموریت‌تان هدایت خواهید شد. برای فاصله‌های کوچک نیز به شما اطلاع داده می‌شود که چه میزان دیگر باید حرکت کنید.

یک ادونس خوب با ویژگی اقتصادی

وقتی چت مهمی دارید به شما اعلام میکنه !

ACP دکمه “Addons” را به منوی اصلی بازی اضافه می کند (دکمه ای که با زدن ESC دریافت می کنید). این امکان را برای شما فراهم می کنه تا افزودنی های خود را در بازی مدیریت کنید.

یک افزونه بسیار کاربردی در زمینه مدیریت و مشاهده موارد مختلفی از جمله موجودی Bag، بانک، شغل، اچیومنت، Reputation، میل، آیتم‌های Equipشده و … در هیروهای مختلف است. با استفاده از این افزونه قادر خواهید بود تمامی موارد ذکر شده برای همه هیروها را همزمان مشاهده کنید. حتی اگر هیروهای شما در اکانت دیگری باشند.

اگر چندین هیرو (Altهای متعدد) دارید، این Addon را حتما استفاده کنید.

یک افزونه WotLK برای پچ 3.3.5a است که عملکرد بهتری را در bag و موجودی شما فراهم می کند

یک رابط UI است که اجازه می دهد تا هر زمان که نیاز داشتید Loot باس ها را بررسی کنید.

این Addons به شما کمک می کند تا آیتم های خود را به راحتی پیدا کنید و علاوه بر این تمام Bag های شما را بصورت یک Bag نشان می دهد.

هیچ مشکلی با رابط کاربری اصلی بازی World of Warcraft وجود ندارد اما عده‌ای علاقه دارند که کنترل کاملی بر تمام رابط کاربری خود داشته باشند. در این منظور ما یکی از بهترین Addon های بازی World of Warcraft را به شما معرفی می‌کنیم. البته Addon های زیاد دیگری وجود دارند که این کار را انجام می‌دهند اما فکر می‌کنیم Bartender4 دسترسی بیش‌تری برای شخصی‌سازی به شما می‌دهد و شما را با یک رابط کاربری کاملا متفاوت تنها می‌گذارد.

هشدارهاي لازم براي تاكتيك هر باس رو به شما گوشزد ميكنه

جایگزینی نقشه به سبک google برای World of Warcraft است که شامل نقشه و مختصات است.

یک افزونه ساده و در عین حال قدرتمند است که امکان Keybind کردن اسپل‌ها و ماکروهای مختلف را با کلیک ماوس می‌دهد.

اگر می خواهید وارد اینس شوید حتماً به این Addons نیاز پیدا می کنید، به این خاطر که به شما زمان زدن اسپل های باس را نشان می دهد.

یک افزونه بسیار کوچیک و مناسب برای تمامی هیرو هایی که دارای اسپل های پاک کنندگی ( Decurse , Clean و … ) هستند ، مانند Priest ها ، Shaman ها ، Mage ها و …  این افزونه سرعت و دقت پاک کنندگی را 100٪ افزایش می دهد ‍.

این Addons بیشتر برای Track کردن Herb و Mines و Fishing و Gas Clouds و Archaelogy و پیدا کردن Treasures در Mini Map و World Map بکار می رود.

 

این Addon بازیکنان را در بازی بر اساس یک سری معیار رتبه بندی میکند, با این Addon شما میتوانید رتبه خود و دیگر بازیکنان را ببینید.

با فعال کردن این افزونه یک جدول مانند عکس زیر به محیط بازی شما اضافه میشود که شما در این جدول می توانید وضعیت تمامی افراد موجود در گروه ( Group ) و Raid را به صورت یکجا و ترو تمیز مشاده کنید ، این کاربرد های بسیار دیگری هم دارد مانند نشان دادن Incoming heals (هیل های در حال آمدن )  , … قابلیت تنظیم بسیار بالا برای هر موقعیت و مکان .

یک ادونس برای هشدار و آلارم لحظه ای هست که وقتی حواستون نیست به شما هشدار میده و به نظر من مهم تر از اون قبل از اینکه دمیج بخورید هشدار میده که این سطح بازیتون رو خیلی بهتر میکنه

تغییر زیبا رابط کاربری بازی شما

تغییر زیبا رابط کاربری بازی شما

 

شما را قادر می سازد فریم های موجود در صفحه گیم شما رو هم جابجاش کنید هم تغییر اندازه بدید

این Addons مدت زمان Cooldown شدن اسپل و توانایی های شما را نشان می دهد تا دیگر نیاز نباشد با موس روی اسپل بروید و زمان باقی مانده آن را ببینید.

به عبارتی : اگر کاراکتر شما قدرتی دارد که پس از استفاده دوباره باید مدتی صبر کنید که از آن قدرت یا آیتم استفاده کنید، OmniCC به شما روی صفحه و روی همان قدرتی که استفاده کردید، شمارش نشان می‌دهد. شما دقیقا خواهید دانست که چه زمانی قادر خواهید بود تا از این قدرت استفاده کنید.

یک افزونه در رابظه با raid برای WotLK 3.3.5a که تنظیمات loot ، تنظیمات دعوت دوستان در گیلد ، تنظیمات guild rank ، ready check ، cooldown و موارد دیگر را ارائه می دهد!

اگه سوالی داشتید زیر همین پست بگید.

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
javad
javad
3 سال قبل

سلام من خیلی دنبال ادونس میگردم اما بیدا نمیکنم ی ادونسیه که لول هاتو میگه چه زمان بهتری بزنی خیلی کارایی داره برای warrior

Mehdi
Mehdi
4 سال قبل

haji 1 addons mikham ke vaqti yaram cast mikone neshon bede ya target yaram ro kie to arena ino mikham

abolfazl
abolfazl
4 سال قبل

dadsh link file koli ro nzashti chra

in ke link safhe qableshe