آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

داستان وارکرفت جنگ اول و دوم

 

داستان وارکرفت جنگ اول و دوم

بازی وارکرافت 1 اورک ها و انسان ها(Warcraft I Orcs and Humans) نخستین محصول شرکرت بلیزارد(Blizzard) است. این بازی وقایع جنگ اول را بیان میکند.

 

 

 

 

 

بازی وارکرافت 1 اورک ها و انسان ها(Warcraft I Orcs and Humans) نخستین محصول شرکرت بلیزارد(Blizzard) است. این بازی وقایع جنگ اول را بیان میکند.اما این داستان سری بازی های وارکرافت تفاوت هایی نیز با کتاب ها دارد. و به قول خود شرکت بلیزارد داستان بازی را باید در کتاب ها دنبال کرد. من تفاوت های داستان بازی با کتاب را نیز برای شما در این مقاله میاورم.

بعد از وقایع داستان طلوع هورد، اورک ها دنیای خود را درحال نابودی دیدند. گولدان(Gul’dan) وارلوک اعظم با کمک سارگراس(در واقع همان مدیو در آن زمان) در وازه ای به سمت ازراث گشود.اورک ها زمانی که به ازراث آمدن شروع به حملات کوچک به روستا ها کردند. در این زمان گولدان به خواب میرود و هورد تقریباً بدون رهبر میماند. زیرا بلک هند(Blackhand) تمامی دستوراتی که میداد زیر نظر گولدان و شورای سایه بود.

پس از آن اورگریم دوم همر (Orgronm Doomhammer) تصمیم میگرد بلک هند را به ماک گورا فرا بخواند. او با کشتن بلک هند اورک ها را رهبری میکند و به استروم ویند(Storm Wind) پایتخت انسان ها ازراث میبرد و با شسکت دادن آنها استورم ویند را به آتش میشکند و به سوی باقی دنیای ازراث یعنی خازمودان و لردائرون(Lordaeron) میشتابد. این ها تمامی وقایع این بازی است.

و اما وارکرافت 2 امواج تاریکی درواقع داستان همان کتاب امواج تاریکی را بیان میکند البته با دوسه تغییر بزرگ.اورک ها با متحدین جدیدشان یعنی ترول ها و گابلین ها(درواقع در کتاب امواج تاریکی نامی از گابلین ها آورده نشده است اما در این بازی آنها حضور داشتند.) به سوی لردائرون ره سپار میشوند. لوتار(Lotar) به همراه ساحره ی بزرگ خادگار(Khadgar) و باقی افراد زنده مانده از جنگ اول به سوی لردائرون میروند تا با انسان های آنجا متحد شوند تا بر علیه اورک ها اقدام نمایند.

آنها موفق میشوند انسان ها آنجا را باهم متحد کنند تا برای اولین بار واژه ی متحدین(Alliance) در این سری بازی آورده شود. انسان ها با دروف ها،الف های برین(High Elves) و گنوم ها(Gnoms) متحد میشوند و متحدین را تشکیل میدهند.(و اما تفاوتی دیگر. گنوم ها در کتاب جزو متحدین نبودند اما در بازی آنها وارد اتحاد شدند تا اورک ها را نابود کنند)

در این موقع دو تا از اولین کلاس های وارکرافت شکل میگیرند. اسقف اعظم فاول افراد جدیدی تحت عنوان پالادین (Paladin) آموزش میدهد. که آنها با استفاده از نور و سلاح به استقبال دشمن میرفتند.گولدان هم نخستین شوالیان مرگ(Death Knight) آموزش میدهد. آنها با جادوی تاریکی و سلاح همه چیز را نابود میکردند.

متحدین و هورد برای اولین بار به صورت رسمی در سواحل جنوبی لردائرون رو به روی هم دیگر قرار میگیرند.اورک ها با یک حقه متحدین را دور میزنند و به کوئل تالاس میروند.آنها با کمک اژدهایان خود جنگل های آنجا را به آتش میکشند.و بعد از آن با کمک پرنولد که به متحدین خیانت میکند به سوی پایتخت رهسپار میشوند. اما گولدان به همراه دوتا از قبایل تحت اختیارش به هورد خیانت میکنند و به سوی مقبره ی سارگراس میروند. این خیات باعث میشود تا تعدا نفرات اورک ها به شدت کاهش یابد. پس هورد چاره ای جز عقب نشینی به خازمودان ندارند.

آنها باز هم عقب نشینی میکنند و به سوی برج بلک راک میروند. در آنجا و یک نبرد تاریخی هورد شکست میخورد و متحدین با از دست دادن جان رهبرشان لوتار پیروز میشوند و همچنین اورگریم دوم همر را نیز دستگیر میکنند. باقی نفرات هورد هم مجبور به فرار به دنیای خودشان میشوند. خادگار نیز با جادویش دروازه ی تاریکی را نابود میکند.

و میرسیم به بازی وارکرافت 2 آنسوی درگاه سیاه که از کتابی به همین نام گرفته شده است. این بازی برای اولین بار دنیای درانور(Draenor) را به پلیر ها نشان داد. داستان این بازی مربوط به دوسال بعد از جنگ هورد در ازراث میباشد. نزرول نخستین کسی که پیشنهاد تشکیل هورد را داد میخواهد به دنیای دیگری برود. بنابراین اورک ها را گول میزند تا مواردی را که میخواهد برایش از ازراث بیاورند مانند جمجمه ی گولدان و کتاب مدیو. هنوز قسمت بسیار کوچکی از دروازه ی تاریکی باقی مانده بود که تعدادی از اورک ها از طریق آن به ازراث می آیند.

پس از آنکه آنها موارد مورد نیازشان را بدست آوردند دوباره به دنیای درانور برگشتند.متحدین که متوجه این موضوع میشوند با کمک رهبر جدیدشان تورالیون به درانور میروند تا کار اورک ها را یکسره کنند. آنها اورک ها را شکست دادند اما در جلوگیری از فرار نزرول شکست میخورند. نزرول به آرگوس میرود. این کار باعث میشود فشار زیادی به درانور بیاید و متلاشی شود اما قبل از آن متحدین موفق به فرار میشوند. دنیای درانور به طور کامل از هم میپاشد و به دنیای جدیدی بنام اوت لند(Out land) تبدیل میشود.

و اما سرنوشت نزرول. او در دنیای جدید با کیل جیدن(Kil’jaeden) یکی از فرماندها لژیون سوزان روبه رو میشود. کیل جین هم او را تبدیل به نخستین لیچ کینگ(Lich King) میکند.

منبع ویدیو Hajiwarlock

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها