آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

داستان هیرو Warlockدر world of warcraft

 

داستان هیرو Warlock در world of warcraft

منشا وارلاک ها از لژیون سوزان ( Burning Legion ) میباشد. Eredarهای لژیون سوزان بودند که وارلاک ها را بوجود آورده و قدرت کنترل اهریمنان Demon Control)) و احضار آنها را از عالم اهریمنی جادو (Twisting Nether)
را به آنان آموختند. این روش جدید به حدی قوی بود که حتی اربابان اهریمنی ( Dreadlord یا Nathrezim) ها هم به آن روی آوردند.

وارلاک علاوه بر توانایی احضار و کنترل اهریمنان توانایی استفاده از عناصر Fire و Shadow را هم پیدا نمود تا آنها را وسیله ای برای نابود نمودن دشمنان خود را گرداند. این جادوگران سیاه میتوانند با روح و زندگی قربانی خود را بیرون کشیده و خود را از آن تغذیه نمایند.
یک وارلاک قدرتمند با استفاده از دانش سیاه خود میتواند به توانایی های باور نکردنی برسد برای مثال میتوان به:
خلق جنگجوهای قدرتمندی همچون شوالیه های مرگ (Death Knight)] که در نبرد اول توسط Gul’dan برای مبارزه با شوالیه های نور (Paladin) پدید آمدند[ .
احضار Lord Hel’nurath قدرتمند و نگهبان Xorothian Dreadsteed های آتشین و شکست او ، قدرت کنترل کردن و احضار این اسب ـ اهریمن شکوهمند را پیدا نماید. حیوان اهریمنی قدرتمندی که تنها به اربابان اهریمن (Dreadlord) رکاب میدهد.
کنترل اژدهایان سرخ بوسیله Nekros Skullcrusher رهبر قدرتمند و توانای قبیله Dragonmaw Clan
باز نمودن Dark Portal بین Azeroth و Draenor توسط دو وارلاک قدرتمند Gul’dan و Medivh
و … اشاره نمود.

در این داستان و بازی ما تنها از حوادث دو دنیا (Azeroth و Draenor ) اطلاع داریم و میدانیم که لژیون سوزان در هردوی این دنیاها وارلاک ها را بوجود آورد تا با نیروی سیاه خود منشا نابودی و رنج در نبرد گردند.

Draenor Warlocks :

این دنیا که در بازی به اسم Outland شناخته میشود سرزمین مادری Orc ها و محل فرار Draenei ها از چنگال لژیون سوزان و فرمانده آنهاDark Titan قدرتمند Sargeras میباشد.

زمانی یک Eredar قدرتمند و حیله گر از لژیون سوزان بنام Kil’jaeden برای از بین بردن Draenei های جادو پیشه و باستانی ــ که خود زمانی از Eredarها بودند ـــ به میان Orcها نفوذ کرد و با فریفتن Gul’dan تشنه قدرت توانست نیروی اهریمنی را در رگهای آنان تزریق نماید (Orcها با نوشیدن خون Mannoroth اهریمن، خوی اهریمنی یافته و رنگ قهوه ای پوستشان سبز گردید)

چگونه؟ آری بوسیله وارلاک ها!
Orcها قبل از آلودگی بسیار به Taurenها شبیه بودند. نیروی جادویی آنها منشا از طبیعت داشت (Nature Magic ) و به جادوگران خود Shaman میگفتند. Shamanها از عناصر طبیعت برای نبرد و کمک به همنوعان استفاده میکردند. بالاترین Shaman آنها Ner’zhul نام داشت و Gul’dan به عنوان شاگرد و معاون در کنارش خدمت میکرد.

Kil’jaeden روح تشنه به قدرت Gul’dan را احساس نمود و با فریفتن او اصول وارلاک را به او آموخت. این دو با کمک هم در ابتدا باعث در گرفتن نبردی میان Orcها و Draeneiها شدند. سپس با نیروهای سیاه خود مانع از استفاده Shamanها از نیروی طبیعت شدند. حال که دیگر طبیعت نیرویی به Shamanها نمیداد و آنها در نبرد Orcها علیه Draeneiها بی استفاده شده بودند، بهترین زمان برای وارد کردن آنها به راه و رسم وارلاک بود.

Gul’dan در خفا انجمن سایه (Shadow Council) را با تعدادی Orc Shaman همفکر تشکیل داد. او توانست با هم رای نمودن Blackhand فرمانده قبیله قدرتمند Blackrock clanو نمایشی خیره کننده از قدرت وارلاک ها در حضور افراد تمامی قبایل، روسای سایر قبایل را وادار نمایند Shamanهای خود را برای تبدیل شدن به وارلاک در اختیار او قرار دهند.
این گروه تشکیل شده از وارلاک ها بعد ها تحت کنترل Cho’gall وارلاک Ogre معتمد و دست راست Gul’dan درآمد و نام آن به قبیله Twilight’s Hammer clan تغییر کرد که هنوز هم پابرجاست.

در زمان جنگ اول بعد از تسخیر شهر Stormwind توسط نیروهای هورد، به دستور فرمانده وقت هورد Orgrim DoomHammer بود که Gul’dan پس از ادای سوگند وفاداری قبیله Stormreaver clan را تحت رهبری خود تشکیل داد. مسئولیت آنها در دفاع از Stormwind بود. همچنین آنها متعهد شده بودند نیروی قدرتمند Death Knight برای رهبر Hord بوجود آورند.

بسیاری از سران قدرتمند این قبیله همراه با Gul’dan در جستجوی Eye of Sargeras در Tomb of Sargeras کشته شدند. بخاطر رها کردن شهر Stormwind در زمان نبرد و جستجوی Tomb of Sargeras برای قدرتهای پنهان آن ، Orgrim DoomHammer تمامی افراد این قبیله را به جرم خیانت کشت و تعداد اندک وارلاک های باقیمانده (همانند Drak’thul) گوشه نشین گشتند و این پایانی بود بر قدرتمندترین قبیله وارلاک.

Azeroth Warlocks :
زمان مشخصی برای ورود وارلاک ها به ازرات وجود ندارد. برخی معتقدند در هزاره های قبل زمان اولین یورش لژیون سوزان و نبرد آنها با Night Elfها وارلاک وارد ازرات شد. به نظر شخصی من، با توجه به منابع موجود در داستان Warcraft تنها وارلاک های آن نبرد واهریمنان وارلاکی هستند که از دنیای اهریمنان وارد ازرات شدند که میتوان به قدرتمند ترین وارلاک دیده شده Archimonde اشاره کرد. ( بالاترین وارلاک شناخته شده خود Sargeras است) ولی اینکه از آن زمان Night Elf ها سعی در پیروی از اصول وارلاک ها را کرده باشد دیده نشده.

 

https://wikiwow.ir/dl/2021/06/FtL5l7.jpg

 

در نظر دوم اصول وارلاک گری در زمان تسخیر روح Medivh توسط Sargeras در میان ازرات شایع شد. در این نظر مستند بر این است که قبل از باز شدن Dark Portal بوسیله Medivh و Gul’dan و ورود وارلاک های Hord ، فعالیت ها و تلاش هایی در اصول وارلاک گری بین جادوگران و اعضای شورای جادوی Kirin Tor دیده میشود که به احتمال زیاد توسط روح تسخیر شده Medivh آنها به این کار ترغیب شده اند چون در زمان آنها سالها از ظهور وارلاک های لژیون سوزان در ازرات میگذشته است.

در هر صورت بعد از باز شدن Dark Portal و ورود هورد تا به امروز وارلاک به عنوان یکی از قدرتمند ترین جنگجوها و جادوگران شناخته میشود. جادوگر سیاهی که توانایی مقابله با انواع دشمنان اعم از جادوگر، جنگجو، کاهن، اهریمن و اژدها را داراست. او با توانایی ارتباط با دنیای اهریمنی جادو میتواند از آنجا اهریمنانی را به کمک بطلبد یا با اتصال به آن اقدام به ترمیم جراحات خود کرده و حتی خود را پس از مرگ به زندگی بازگرداند. اینها چیزهایی است که هر جنگجویی از هر کلاسی را پیش از درگیر شدن با یک وارلاک به تامل وا میدارد.

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها