آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

تاکتیک باس چهارم Deathbringer Saurfang – icc در حالت 10 نفر

 

تاکتیک باس چهارم Deathbringer Saurfang – icc در حالت 10 نفر

کلید اصلی این مبارزه DPS بالا هست فقط و فقط DPS، در کل باس راحتیه و برای این باس 1 تانک و 7-8 تا DPS و اگه هیلر Gs بالا باشه یه Healer و گر نه 2 تا Heale، این مبارزه فقط یک فاز داره که باید توی حداکثر 8 دقیقه تموم بشه وگرنه کار سخت میشه، وقتی hp باس به 30% میرسه Frenzy شروع میشه که حالت کوچیکی از اتفاقی که بعد 8 دقیقه اتفاق میافته رو می بینید.

نکته: بهترین زمان برای استفاده از Cooldown های مربوط به DPS توی همین زمان 30% هست.

  • Blood Power: باس از Blood Power استفاده میکنه، وقتی که به 100 برسه Mark of the fallen champion رو روی یکی از Player ها میزنه و دوباره Blood Power میشه صفر، و این قضیه همین طوری ادامه داره، هر سری که Mark of the fallen champion رو میزنه Energy Bar مربوط به Blood Power زودتر پر میشه برای همین بهتره که طوری DPS قوی باشه که وقتی hp باس نزدیک 60% اولین Mark رو بزنه، و در حالت 10 نفر، یک تانک کافیه تانک باید باس رو پشت به راید بگیره.

 

 

  • حالت ایستادن Role ها:

تانک، همون طور که گفتیم باید همون جایی که باس ظاهر میشه بایسته، و  MDPS ها باید همه پیشه تانک بایستند، و RDPS ها با فاصله ی 12 یاردی از هم دورتر از باس بایستند تا Blood Nova رو فعال نکنند، Healer ها باید دورتر از همه بایستند و طوری پخش بشوند که، هر کدوم یک گروه از Player هارو Heal بدن.

 

  1. Boiling Blood: باس این اسپل رو روی یکی از Player ها میزنه و هر سری که اضافه بشه Saurfang بیشتر Blood Power می گیره Heal دادن به اون بازیکن ها کاره مشکلی نیست.
  2. Mark of the Fallen Champion: هر بار که اسپل Blood Power 100% بشه، باس اسپل Mark of the Fallen Champion رو روی یکی از Player ها می زنه که Damage خیلی زیادی بین 2 تا 3k در هر ثانیه در حالت 10 نفر میزنه، وقتی که بازیکنی با Mark of the Fallen Champion بمیره 5% از hp باس بر میگرده و البته نباید از Combat Res روی کسانی که با مارک مرده اند استفاده کرد.

تانک taunt میکنه، و هر 15 تا 20 ثانیه دو تا Mob میاد معمولا این Mob ها زیر اتک های AOE مربوط به Dps ها میمیرند، ولی اگه نتونیسنید سریع این Mob هارو بزنین، Rdps ها وظیفه دارند این Mob هارو بزنند، در غیر این صورت تعدادشون زیاد میشه و کار Healer ها در این زمان بسیار سخت میشه.

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها