آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

تاکتیک باس دهم Valithria Dreamwalker – icc در حالت 10 نفر

 

تاکتیک باس دهم Valithria Dreamwalker – icc در حالت 10 نفر

یه باس کاملا متفاوت که به جای اینکه بهش Damage بزنید، باید اونو Heal کنید تا نیمه ی دیگه ی جونش هم پر بشه، و در حالت 10 نفر نرمال و هروییک باید 6 میلیون Heal بشه.

نکته: 5 تا Dps میخوایم و 5 تا Healer، و اگه تعداد هیلر ها کم تر بود زیاد مهم نیست.



از دو در سمت چپ Mob هایی میان که به ترتیب توضیح میدم:
  •  Blazing Skeleton: یکی از خطرناک ترینشونه که 2 تا لول داره:
  1. Fireball: یه اسپل کست میکنه به این نام که حدود 5k دمیج میده.
  2. Lay Waste: یه Fire damage به صورت AOE هست که به میزان، 4.2k Damage در هر 2 ثانیه و به مدت 12ثانیه وارد میکنه.

 

  • Blistering Zombie: یه اسپل میزنه به اسم Corrosion که به ازای هر اتک که به تارگتش میخوره 10% از Armor اون کم میکنه، و HP زیادی ندارند و زود میمیرند.
  1. Frostbolt Volley: که میزان 4k Damage  میزنه و کسایی رو که بهشون زده Slow میکنه که اینش زیاد مهم نیست.
  2. Corruption: یه گوی آبی رنگ سامون میکنه به نام Corruption، که اگه روی یه Rdps یا Healer باشه 800 Mana per sec ازش میکشه، پس هر وقت این گوی هارو دیدید ازش فاصله بگیرید.

 

  • Gluttonous Abomination: یه Mob هایی شبیه به Butcher که بیشترین آسیب رو به راید میزنند، که یه لول داره به اسم Gut Spray، در حدود 13k Damage وارد میکنه و میزان 2.5k در هر ثانیه به مدت 12 ثانیه به هدفش میزنه و میزان Damage خوردن از اتک های Physical رو 25% افزایش میده، و بعد از اینکه میمیره 8-10 تا کرم ازش بیرون میریزه که جون زیادی ندارند ولی میتونند به راحتی یک نفر رو بکشند، چون Attack speed بالایی دارند، و اعضای راید باید حواسشون به این کرم ها باشه.
  • suppressors: یه دسته از Mob ها که مستقیما به سمت باس میرن و یه چیزی به باس وصل میکنند که باعث میشه باس 10% کمتر Heal بگیره، مثلا اگه 5 تا روی باس باشند 5 تا از این Debuff میگیره و 50% کمتر Heal میشه، هرچه سریع تر باید نابود بشند.

 

 

خود باس هم لول هایی میزنه که به پلیر ها کمک میکنه:

  •  Summon Nightmare Portal: باس هر چند دقیقه 3 عدد پرتال میکشه که قبلش با یکسری خط سبز جاشو قبل از به وجود اومدن نشون میده، این پرتال ها فقط به درد Healer ها میخوره هر کس داخل این پرتال ها میره اثری از درگیری نمیبینه و در واقع داخل یه فضای مجازی میشه و توی این فضا حتی میتونه پرواز کنه، توی این فضا یکسری ابر های سبز رنگ هست به اسم Nightmare Cloud هستنتد، که وقتی از داخلش رد میشید یه باف بسیار عالی به نام Emerald Vigor روی اون شخص می افته که 200 Mana regenerates در هر 3 ثانیه و به ازای هر شارژ +10% Healing done و +10% Damage done به مدت 35 ثانیه به شخص گیرنده میده.

 

  1. نکته: از هر پرتال فقط یک نفر میتونه عبور کنه، یعنی پرتال بعد از کلیک یک نفر از بین میره و کس دیگه ای نمیتونه از اون استفاده کنه.
  2. نکته: همه ی هیلرها نباید داخل پرتال بشوند، حداقل 2 تا هیلر باید بمونند و راید رو Heal بدند.
  • Dreamwalker’s Rage: یه لول جالب دیگه که وقتی Health باس کامل شد، باس بلند میشه و بعد از 3 ثانیه Cast میکنه و میزان 10 میلیون Damage به همه ی دشمناش میزنه، و در واقع هرچی Mob توی سالن هست میمیره.
حالت Heroic: در این حالت علاوه بر افزایش برخی از دمیج ها یه فرق کوچیک دیگه هم داره اون اینکه، در حال رد شدن از Nightmare Cloud که داخل پرتال ها هستن یه خورده به شما دمیج وارد میشه که زیاد نیست و با توجه به اینکه شما Healer هستید مشکلی از این بابت برای شما ایجاد نمیشه.

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها