آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

بهترین سورس World of warcraft

 

به دنبال بهترین سورس World of Warcraft هستید؟ آیا می خواهید یک سرور خصوصی باز کنید یا فقط یک سرور LAN ایجاد کنید و با دوستان خود بازی کنید؟

ما به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین شبیه ساز WoW را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید! در اینجا چند سوال وجود دارد که باید قبل از خواندن این پست از خود بپرسید:

چه نسخه ای از بازی را میخواید راه اندازی کنید؟ آیا به دنبال نسخه خاصی از WoW (به عنوان مثال جدیدترین ، کلاسیک ، wotlk و غیره) هستید یا برایتان مهم نیست؟

آیا داشتن WoW کاستم یا کیفیت بازی برای شما مهمتر است؟؟

تجربه شما با سورس های WoW چه میزان هست؟ آیا شما یک مبتدی هستید یا یک مدیر سرور باتجربه هستید؟

قصد استفاده از کدام سیستم عامل را دارید ؟

 

https://wikiwow.ir/dl/2021/05/3x3x5.ir_.png

 

AzerothCore

Azerothcore یک پروژه مبتنی بر TrinityCore است (که در اصل به عنوان ادامه SunwellCore ایجاد شده است ) که از نسخه ۳٫۳٫۵ (خشم پادشاه Lich) پشتیبانی میشود. یکی از مهمترین ویژگیهای AzerothCore سیستم مدولار است که به دارندگان سرور خصوصی اجازه می دهد بدون نیاز به دانش در اسکریپت نویسی مستقیم اسکریپت دانلود و نصب کنند یا شخصی سازی کنند. این امرراه اندازی سرور را آسان تر می کند تا نسخه اصلی خود را به روز نگه دارند و از کد سفارشی استفاده مجدد کنند. حتی یک مجموعه عمومی از ماژول های ایجاد شده توسط انجمن این سورس وجود دارد.

این پروژه در مقایسه با سایر شبیه سازها دارای یک جامعه بزرگ است و شما همیشه می توانید شخصی را پیدا کنید که در چت Discord خودتون ازش کمک بگیرید. این موضوع احتمالاً آن را به بهترین شبیه ساز World of warcraft برای مبتدیان تبدیل کرده است. همچنین ، Azerothcore تعداد خوبی از توسعه دهندگان فعال و سازوکار تضمین کیفیت مناسبی دارد (اونها همگی تغییرات رو قبل از انتقال به شاخه اصلی Master Azerothcore برروی Repo یا سورس شخصی خود آزمایش می کنند). نصب Azerothcore کاملاً آسان و آسان است. به لطف پیکربندی Docker می توانید آن را روی همه سیستم عامل ها نصب کنید . AzerothCore طبق تعداد ستاره های GitHub در سال ۲۰۱۹ رشد زیادی کرده است ( منبع ):

 

 

 

AzerothCore را انتخاب کنید اگر:

  • کیفیت بازی برای شما مهم است
  • شما ترجیح می دهید پروژه ای با یک انجمن فعال و مردمی داشته باشید
  • سریع و بدون نیاز ب تجربه خاصی اسکریپت وارد سرور کنید
  • شما به یک سورس آماده برای تولید نیاز دارید بدون نیاز به استخدام فیکسر یا خرید سورس

AzerothCore را انتخاب نکنید اگر:

  • شما می خواهید یک توسعه عظیم در world of warcraft داشته باشید
  • همانطور که گفته شده Azerothcore ادامه دهنده Sunwellcore و Trinitycore میباشد و به یاد داشته باشید هنگامی که Azerothcore شروع کننده پروژه خود بوده است بسیاری از آپدیت های ترینیتی رو نداشته و همیشه از ترینیتی چندین پلی عقبتر است موضوع اصلی امنیتی و کرش سرور است که نمیتوان در امنیت کافی این سورس را استفاده کرد

وب سایت رسمی: https://www.azerothcore.org
مخزن منبع رسمی: https://github.com/azerothcore/azerothcore-wotlk

 

https://wikiwow.ir/dl/2021/05/3x3x5.ir_.png

 

Trinitycore

Trinitycore احتمالاً محبوب ترین سورس های WoW در تمام دوران ها است. بسیاری از سرورها و سایر شبیه سازها بر اساس آن ساخته شده اند. در اصل به عنوان فرزند MaNGOS ایجاد شد ، اما در نهایت از پدرش پیشی گرفت.
با این حال ، Trinitycore دیگر به همان تعداد توسعه دهنده و اعضای جامعه فعال سابق ندارد. هدف آن آخرین نسخه WoW (در حال حاضر نبرد برای Azeroth ) است. انجمن TrinityCore به چندین پروژه تقسیم شده است که نسخه های مختلف WoW را هدف قرار می دهد:

 

 

تصویر بالا تعداد مشارکت ها از زمان ایجاد آن را نشان می دهد ( منبع ). از سال ۲۰۱۷ ، فعالیت توسعه شاخه اصلی به طور قابل توجهی کاهش یافت.

از دیدگاه بازی سورس های بعد از WOTLK هنوز به درستی اجرا نشده اند.

همچنین ، در TrinityCore ، برخی از توسعه دهندگان جدا شدند (برخی در حال کار بر روی آخرین نسخه WoW ، برخی با ۳٫۳٫۵ و برخی دیگر با ۴٫۳٫۴).

TrinityCore را انتخاب کنید اگر:

  • آیا آخرین نسخه World of Warcraft را دوست دارید
  • شما یک توسعه دهنده هستید و می خواهید محتوای گمشده را پیاده سازی کنید
  • – یا –
  • شما می خواهید از نسخه ۳٫۳٫۵ استفاده کنید (به عنوان جایگزینی برای پروژه های دیگر مانند AzerothCore ، CMaNGOS-wotlk و غیره)
  • می خواهید از نسخه ۴٫۳٫۴ استفاده کنید (به عنوان جایگزینی برای پروژه های دیگر مانند ArkCore و غیره)

TrinityCore را انتخاب نکنید اگر:

  • هدف شما داشتن بهترین کیفیت بازی است
  • یک سرور آماده تولید می خواهید که از روز ۱ قابل پخش باشد

وب سایت رسمی: https://www.trinitycore.org
مخزن منبع رسمی: https://github.com/TrinityCore/TrinityCore

 

https://wikiwow.ir/dl/2021/05/3x3x5.ir_.png

 

C-MaNGOS

C-MaNGOS مخفف Continued-MaNGOS است و ادامه مستقیم پروژه اصلی MaNGOS است. با توجه به تعداد ستاره های مخازن رسمی GitHub ، بیشترین محبوبیت را در مخازن WoW Classic خود دارد . CMaNGOS را انتخاب کنید اگر: شما می خواهید یک سرور WoW کلاسیک با سرور آنلاین Classic WoW نسخه ۱٫۱۲ داشته باشید سبک MaNGOS را بر سبک TC ترجیح دهید CMaNGOS را انتخاب نکنید اگر: شما SmartAI را به EventAI ترجیح می دهید تا با اون اسکریپت های خودتون رو کنترل و پیاده سازی کنید !

وب سایت رسمی: https://cmangos.net
مخزن منبع رسمی:  ttps: //github.com/cmangos

 

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها