آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

بهترین روش فارم طلا ورلد اف وارکرفت کلاسیک TBC Classic Gold Farm

 

بهترین روش فارم طلا ورلد اف وارکرفت کلاسیک TBC Classic Gold Farm

یکی از ویژگی های که بازی ورد اف وارکرافت دارد به دست آوردن گلد می باشد. به این شکل که شما می توانید گلد های داخل بازی را توسط یک سری روش خاص به دست بی آورید. بعد از اینکه شما موفق به فارم گلد در وارکرافت شدید می توانید این نوع گلد ها را به فروش برسانید.

در طی چند سال گذشته یکی از اصلی ترین راه های کسب درآمد از بازی wow فارم گلد در وارکرافت بوده است. گلد در وارکرافت یکی از مهم ترین و ضروری ترین آیتم ها در بازی وارکرافت می باشد، چرا که اگر بخواهید آیتمی را برای هم تیمی های خود خریداری کنید می بایست از گلد ها استفاده کنید.

نکته: ما در پستی اختصاصی که شامل بیش از 100 ویدیو در زمینه آموزش کسب درامد از بازی world of warcraft هست رو برای شما آماده کردیم که از صفر تا صد به صورت تصویری و ویدیو، استریمرها نکات و روشهای کسب درامد رو برای شما توضیح می دهند.

 

  • بهترین کلاس های فارم گلد در وارکرافت

در حال حاضر بهترین کلاس های موجود فارم گلد در وارکرافت به 5 بخش تبدیل می شود. این بخش ها عبارتند از:

  1. Druid
    دروید ها به دلیل این که کاراکتر های سریع ای هستند می توانند برای جمع آوری گلد ها بسیار به شما کمک کنند. از طرفی دیگر دروید ها یک کلاس محبوب برای جمع آوری گلد ها نیز هستند. یکی از مزایا استفاده از درویدها سرعت بالای آنها در مناطق AoE است.
  2. Hunter (شکارچی ها)
    شکارچیانی که دارای سرعت تنظیم شده اند و می توانند به راحتی بیش از 200 درصد به سرعت خود ادامه دهند تا در سریع ترین زمان ممکن گلد مورد نظر را به دست بیاورید. این شکارچیان در مناطق AoE بسیار مناسب هستند.
  3. Warrior
    یکی دیگر از کلاس های سریع که می تواند محتوا های قدیمی را با تنظیم سرعت و گردباد پاره کند.
  4. Monk (مونک)
    مونک نیز یکی دیگر از کلاس های محبوب برای فارم گلد در وارکرافت است و بیشتر در مناطق AoE به کار می رود.
  5. Rouge
    روگ ها یکی از کلاس ها فارم گلد وارکرافت است اما این را بدانید که این نوع کلاس برای فارم گلد زیاد مناسب نیست، ولی برای باز کردن قفل ها بسیار کار آمد هستند.

 

یک سری راه های اصلی برای به دست آوردن گلد در وارکرافت وجود دارد که در ویدیو زیر به نمونه هایی از این موارد اشاره میکینم.

 

 

 

 

نتیجه گیری فارم گلد در وارکرافت

در آخر به این جمع بندی می رسیم که چندین کلاس برای فارم گلد در وارکرافت وجود دارد. از طرفی دیگر برای اینکه شما بتوانید گلد مورد نظر در وارکرافت را کسب کنید می بایست تایم زیادی از خود را اهدا کنید. معمولا به علت اینکه کسب گلد کار زمان بری است کمتر افرادی سمت این کار می روند.

 

مبع ویدیو Hajiwarlock

 

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها