آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

انیمیشن سریالی World Of Warcraft Lords Of War

 

انیمیشن سریالی World Of Warcraft Lords Of War

انیمیشن سریالی World Of Warcraft Lords Of War یک مجموعه انیمیشن کوتاه  سریالی می باشد . که برای دوست داران بازی کامپیوتری World Of Warcraft بوسیله شرکت سازنده بازی ساخته و چندی پیش منتشر گردیده است . بازی کامپیوتری World Of Warcraft یا به اختصار WOW یک بازی چند نفره بزرگ بر پایه اینترنت است ، که از سال 2004 تا به امروز بوسیله شرکت Blizzard در سر تا سر جهان منتشر می شود

امروز بوسیله شرکت Blizzard در سر تا سر جهان منتشر می شود  و طرفداران زیادی را نیز بدست آورده است . وقایع بازی WOW در دنیای خیالی Azeroth ، و از لحاظ زمانی 3 سال بعد از بازی Warcraft III The Frozen Throne جریان دارد . این بازی برای اولین بار در سال 2001 معرفی و 3 سال بعد در سال 2004 در دسترس عموم قرار گرفت ، با بیش از 7 میلیون کاربر فعال تا سال 2014 ، WOW بزرگترین بازی نقش آفرینی آنلاین می باشد .

اولین بسته الحاقی این بازی در 16 ژانویه 2007 با نام The Burning Crusade منتشر شد و با استقیال بی نظیری نیز همراه بود 

در ادامه Blizzard بسته های الحاقی Wrath of the Lich King در سال 2008 ، Cataclysm در سال 2010 ، Mists of Pandaria در سال 2012 و Warlords of Draenor در سال 2013 را منتشر کرد .

داستان انیمیشن سریالی World Of Warcraft Lords Of War پیش زمینه داستانی برای بسته الحاقی Warlords of Draenor می باشد . در این انیمیشن در هر قسمت شما شاهد سرنوشت یکی از جنگ سالارانی که در بسته الحاقی Warlords of Draenor حظور دارند را خواهید بود .

 

این انیمیشن ترکیب زیبایی از انیمیشن 3 بعدی و انیمیشن معمول سری WOW است .

 

 

 

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها