آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

آموزش بازی کردن PVE

 

آموزش بازی کردن PVE

کلمه کامل PVE در اصل player versus envirnment است که در زبان فارسی بازیکن در برابر محیط (محیط بازی) معنی میدهد.

برای PVE بازی کردن افراد باید قدرت تکلم به زبان رایج سرور را داشته باشند یعنی بتوانند منظور خود را به دیگران به راحتی برسانند و بتوانند یک تیم کامل تشکیل دهند و تعدادی افراد را که از 5 نفر تا 25 نفر متغیر است را با هم در قالب یک Raid هماهنگ کنند به طوری که هر یک از 25 نفر باید با دیگری هماهنگ باشد و کار جدا گانه ای داشته باشد .

در بازی PVE شما باید با همکاری دوستان خود به جنگ boss (غول) که در خود محیط بازی وجود دارد بروید و با تقسیم مسئولیت ها آن ها را راهنمایی کنید و یا به حرف آن ها گوش کنید تا بتوانید boss مورد نظر را شکست داده و set (لباس) های Class خود را بردارید تا بتوانید به سطوح بالاتر برسید در ضمن هنگام شکست دادن هر غول( boss) شما یک یا چندEmblem دریافت میکنید که به وسیله آن میتوانید set بخرید و به قدرت خود اضافه کنید .

در بازی world of warcraft (wow) میزان قدرت شما بر حسب ilvl یا item level محاسبه میشود . افراد در هنگام جمع کردن یک Raid به وسیله ilvl آن ها آن ها را محک میزنند و گروه خود را جمع میکنند که به باس مورد نظر برسند .

مزایای PVE بازی کردن نسبت به PVP در بازی PVE شما نیاز به نیروی بیشتر کار و همکاری چند برابر و دقت بیشتری نسبت به بازی PVP دارید . به طوری که در برخی موارد در برخی از باس ها هر 25 نفر باید طوری با هم هماهنگ باشند که اگر یکی از 25 نفر 1 ثانیه کار خود را دیرتر انجام دهد ممکن است کل RaidWipe شود یعنی به زبان ساده شکست بخورد.

برای ایجاد یک Raid 5 نفری ما به 1 نفر Tank یک Healer و 3 نفر Dps نیاز داریم که وظایف آن ها را بعدا به طور کامل شرح خواهم داد . در یک Raid 10 نفری ما 2 Healer 2 Tank و 6 Dps نیاز داریم و در یک Raid 25 نفری 3 Tank 5 Healer و 17 Dps نیاز داریم .

وظیفه Healer ها Heal دادن به دیگران است و این که نگذارند که خون بقیه افراد Raid از یک چهارم کمتر شود چون در غیر این صورت باس ممکن است هر لحظه یکی از افراد Raid را فقط با یک اسپل از پا در بیاورد. hero های که قادر هستند کار Healer را انجام دهندباید Talent خود را به صورت Talent Healer بروند .

معمولا هرو هایی مثل Shaman & Druid & Paladin & priest قادر هستند که این کار را انجام دهند . وظیفه Tank این است لباس ها ی خود را طوری انتخاب کند که خون او بالا برود . هنگامی که یک تانک خوب شدید وظیفه شما این است که boss را Taunt کنید و نگذارید که به دیگران Attack بدهد .

هیرو هایی که قادر هستند تانک بشوند Warrior, Paladin ,Death knight ,Druid

وظیفه Dps ها این است که با تمام قدرت به Boss ، Attack بدهند و در برخی Boss ها وظایف دیگری هم دارند.

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها