آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

آموزش استفاده از Auction House در World of Warcraft

 

آموزش استفاده از Auction House در World of Warcraft

اگر در WoW تازه کار هستید، خانه حراجى یا مزایده (Auction House) می‌تواند برای شما یک تجربه گیج‌کننده باشه، اما اگر بتوانید اصول اولیه را بیاموزید، می‌تواند منبع درآمد مفیدی باشه و به شما این امکان را می‌دهد که واقعاً از حرفه انتخابی world of warcraft بهترین استفاده را ببرید.

 

 

توجه : ویدیو بالا مربوط به سایت ngaming هست که در پچ بالاتر از 3.3.5 ضبط شده ، از اونجایی که توضیحات کامل و جامعی دادن و Auction House در این پچ با نسخه 3.3.5 فرقی نداره برای همین ما از ضبط ویدیو جدید خوداری کردیم و از این ویدیو استفاده کردیم.

حراجى یا مزایده در اصل بسیار ساده است: شما مواردی را برای فروش قرار می دهید که سایر بازیکنان می توانند با طلا خریداری کنند.

Auction House دارای عملکرد جستجو است تا بازیکنان بتوانند موارد خاصی را جستجو کنند و اقلام شما تا پایان زمان حراج برای فروش باقی خواهد ماند. این یک بخش حیاتی از اقتصاد WoW است، زیرا بازیکنان می توانند با رفتن مستقیم به Auction House و خرید کالای مورد نظرشان از روند فارم کردن متریال و صرف زمان خودداری کنند.

Horde و Alliance هر کدام چهار Auction House دارند که می توانند از آنها بازدید کنند و در آنها معامله کنند. خانه‌های حراجی بی‌طرفی نیز وجود دارند که می‌توانید در آن‌ها بین جناح‌ها معامله کنید، اما این خانه‌ها سهم بالایی از تجارت را به خود اختصاص می‌دهند و در مناطق کمتر محبوب نقشه قرار دارند.

 

Horde Auction Houses

Alliance Auction Houses

Neutral Auction Houses

  • Booty Bay
  • Gadgetzan
  • Winterspring
  • البته در dalaran هم یک npc به نام Reginald Arcfire هست که اگه شما شغل Engineering رو به حداقل اسکیل 350 برسونید برای شما فعال میشه و میتونید از خدمات مزایده برخودار بشید.

 

حراجی فهرستی از یک کالا یا دسته ای از اقلام است که برای فروش فهرست شده اند. هر فهرست باید نام کالا را داشته باشد، بنابراین یافتن آن آسان است، مقداری که برای فروش میشه در اون گذاشت تا سقف 20عدد هست که : نام فروشنده، زمان باقی مانده از حراج، الزامات سطح کالا، بالاترین پیشنهاد فعلی، و مقدار سکه برای خرید فوراً ، رو با گذاشتن چیزی برای فروش به صفحه مزایده اضافه میشه که اگه کسی بخواد چیزی رو بخره ، وقتی اون مورد رو جستجو میکنه این توضیحات هم میبینه که اسم فروشنده یا غیره چیه و چه مقدار است.

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها