آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

تاکتیک باس ششم Rotface – icc در حالت 10 نفر

 

تاکتیک باس ششم Rotface – icc در حالت 10 نفر

برای حالت 10 نفر، 2 تا تانک و برای 25 نفره هم 2 تا تانک نیاز هست، و سیستم کلی برای کشتن باس در هر دو حالت یکیه و فرق زیادی نداره، دور تا دور محوطه نبرد 4 تا شیلنگ هست که هر 20-30 ثانیه یکیشون ازش لجن سبز میاد بیرون برای 20 ثانیه، و کسی نباید روش وایسه، چون هم slow میشه هم اتک میخوره.

هر 20 ثانیه باس یکی رو هدف میگیره و تف میکنه روش برای 5 ثانیه و همه به جز هدف باید برن پشت باس چون تا 20 یارد به همه تف میکنه – اسم خارجکی اسپل Slime Spray

  • نکته: همه ی تاکتیک این باس، خلاصه میشه روی یه دیباف به اسم Mutated Infection، که وقتی این دیباف رو گرفتید اتک میخورید و 50% کمتر هیل میشید برای مدت 12 ثانیه، و اگر 12 ثانیه تموم بشه و یا dispell بکنند یه Little Ooze میچسبه بهتون باید از بقیه دور بشید چون به کسی بخوره دمیج میخوره، و تانت هم نمیشه و نمیشه کشتش! چون جونش زیاده!
  • نكته: تا وقتي كه ooze هاي كوچك به هم متصل نشدن هيچكس نبايد بهشون اتك بده در كل هه ي dps ها بايد چت كنند روي باس، فقط باس و باس و باس تا آخرين لحظه.
  1. Big Ooze: از تماس دو Little Ooze يك Big Ooze به وجود مياد، Big Ooze تا 5 عدد Little Ooze رو به خودش جذب ميكنه و بزرگتر ميشه، وقتي تعداد از 5 تا بيشتر شد اون ديگه Little Ooze رو جذب نميكنه، در اين لحظه هست كه او از حركت به دنبال تانک دوم مي ايسته و شروع ميكنه به cast كردن وقتي cast تمام شد قسمت هايي كه لجنهاي سبز رنگ بوده منفجر ميشه و لكه هاي لجن ميوفته روي بازيكن و به اونها مقدار قابل توجهي اتك ميده.

 

  • خوب چاره کار چیه؟

هیچی باید وایسید تا یه نفر دیگه همینجوری بشه و شما بچسبید به اون تا Little Ooze یهو گنده بشه و تانک دوم سریع باید بگیره اون رو و از راید دور کنه حالا از این به بعد هرکس اینجوری شد قبل 12 ثانیه تموم بشه میره نزدیک تانک دوم تا سریع بچسبه به اون و بشه یه Big Ooze .

نكته: تانک دوم بايد Big Ooze رو به محض به وجود اومدن Taunt كنه و kite

نكته: تانک دوم بايد از هر راهي براي slow كردن ooze ها استفاده كنه

نكته: تانک دوم بايد فرد مفيدي براي جامعه باشه.

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها