آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

آموزش شغل Mining

 

Mining یکی از قدرتمندترین شغل ها برای گلد در اوردنه، حتی وقتی که دارید از 1 تا 450 آپ میکنید، میتونه بهتون کمک کنه که مقادیر خوبی به گلدتون اضافه کنه، در مقایسه با دیگر شغل هایی که مواد اولیه میدن مثل اسکینینگ و هربالیسم، آپ کردن Mining یکم طول میکشه، ولی در هر صورت شغلیه که باهاش میتونید گلد خوبی رو دربیارید.

  1. نکته: اگه شما این شغل رو همزمان با Engineering بگیرید، توی لول 80 شما میتونید خیلی خوب و سریع گلد دربیارید.
  2. نکته: ادونسی در زمینه Mining میتونه خیلی به شما کمک کنه، Gatherer هست، پسورد فایل: www.3x3x5.ir
  3. نکته: در زمینه Mining اینچنت خیلی مهم هست، که توی سرعت بخشیدن به بالا بردن شغل بهتون کمک میکنه، Enchant Gloves Advanced Mining کمک میکنه که پیغام های Failed Attempt کمتر بشه و کار دیگه ای که میکنه اینه که باعث میشه شما کمتر به قسمت هایی برسید که مجبور باشید از Vein هایی که سبز شدن، یا چیز هایی که توی لیست Mining خودتون سبز شدن استفاده کنید.

 

 

 

 

  • نکته: در این پست به صورت خلاصه و مختصر، مناطق و جاهای دراپ و پیدا کردن مت های لازم برای این شغل نوشته شده، اما ما برای شما به صورت اختصاصی و کامل همراه با تصویر و نقطه گذاری دقیق و کامل، جاهایی که هر مت این شغل پیدا میشه رو آماده کردیم که در زیر روی هر لینک کلیک کنید به صفحه راهنمای فارم مت مورد نظر شغل Mining میرید، که میتونید به صورت دقیق مناطقی که این مت ها پیدا میشه رو ببینید.

 

 

 

 

1-65: Copper Ore

  • چیزی که نیاز دارید Copper Ore هست، که از سنگ Copper Vein دراپ میشه.
  • مناطق: همه مناطق استارت اولیه که هر کاراکتری که میسازید، اونجا میاد و جایی که من ترجیح میدم:
  1. Dun Morogh: برای الاینس
  2. Durotar: برای هورد

نیاز نیست که همه 65 تا لول رو فارم کنید، بعد این که 3040 تا جمع کردید، برین کنار Forge و بقیه اش رو درست کنید.

 

 

 

66-125: Copper OreTin OreSilver Ore

پیدا کردن Tin Ore یه کم سخته، و بهترین منطقه برای اون Thousand Needles هست.

  • مختصات دقیق Tin Vein که سنگ Tin Ore از اون دراپ میشه

اگه شما هورد باشید قطعا برای لول آپ باید اونجا برید، و اگه شما جزو الاینس هستین و دسترسی خوبی به اونجا دارید، و در عین حال میخواید که به اونجا برید خب پس بهترین کار همینه، اما اگه نمیتونید راحت به اونجا برسید، باید بین چند تا منطقه بچرخید.

من خودم شخصا توی مناطق Redridge Mountains ، Loch Modan و Wetlands میچرخم، که یه غار با یه مشت عنکبوت اونجاس توی اون غار یه Ore مخصوص اسپاون میشه که برای اسکیل اپ اون هم خوبه، وقتی که شما به 75 رسیدید میتونید Silver Ore ها رو بخرید و ذوبشون کنید، و تا لول آپ شین شما میتونید تا 125 به همین کار ادامه بدید.

توی خیلی از سرورها Silver Ore با Silver bar یه قیمت رو داره، پس شما میتونید خامش رو بخرید، ذوبش کنید و دوباره بفروشید، طبق این روش شما چیزی غیر از پول Ah رو نمیدید، البته توی سرور ها مقادیر فرق داره، اول قیمتا رو چک کنید، بعدا اینکار رو انجام بدید.

 

 

 

75-125: سریع ترین راه ذوب کردن نقره اس اگه گلد کافی ندارید که نقره بخرید، یا اگه نمیخواید گلد بدید، همون فارم کردن قلع Tin Ore و مس Copper Ore رو ادامه بدید.

 

 

 

Learn Expert Mining at 125

125-175: Iron Ore

  • چیزی که نیاز دارید Iron Ore هست، که از سنگ Iron Deposit دراپ میشه.
  • مناطق: BadlandsArathi HighlandsHillsbrad FoothillsThousand Needles، خوشبختانه خیلی پیدا میشه و این به سرعت دادن به کار کمک میکنه، هنگامی که به 155 رسیدید، قابلیت ذوب کردن طلا هم بهتون اضافه میشه، که میتونید همون کاری که با نقره کردید رو برای طلا هم انجام بدید.

شما میتونید فارم کنید یا ذوبش کنید که توی لول اپ کردن بهتون کمک میکنه از لول 155 تا 175 تقریبا 3040 تا Gold Ore نیاز دارین که کمکتون کنه.

 

 

 

175-230: Mithril Ore

درسته که میتریل خیلی زیاد اسپاون میشه، اما برای افرادی که گلد میخوان مهمه که توسط اونا فارم میشه، بنابراین ممکنه یکم با بعضی از Vein های خالی از Ore یا کلا نبودن Vein مواجه بشید (تجربه من توی سه ریلم مختلف هست) فقط بچرخید.

 

 

 

230-300: Truesilver OreMithril Ore

توی لول 230 شما میتونید Silver Ore رو به Silver Bar تبدیل کنید، البته باید Learn بشه، مثل Silver و Gold که شما با خریدن Ore هاش از توی Ah و تبدیلشون به شمش شروع به آپ کردن کنید، و حتما یادتون باشه که رنک بعدی ماینینگ رو از ترینر، تراین کنید که توی لولتون گیر نکنید.

اینجا بهترین حالتیه که اون انچنتی که به شما گفتم به دردتون بخوره، با تبدیل کردن Truesilver Ore به شمش تا لول 245، یا فارم کردن میتریل به همون صورت قبلی برسید.

بعد لول 245 شما میتونید فارم کردن Thorium Ore رو شروع کنید، این مال اینه که اون +5 رو با اون انچنت داشته باشید اگه ندارید تا 250 به همون میتریل ادامه بدید.

مناطقی که میتونید داخلش توریوم فارم کنید، Burning Steppes و Searing Gorge هست، وقتی که به 250 رسیدید شما میتونید بین فارم کردن Thorium Ore ها یا تبدیل مواد خام توریوم به شمش هاشون انتخاب کنید و ادامه بدید.

نکته: شما باید تا 270 یا 275 (بستگی به انچنت داره) این کار رو ادامه بدید.

وقتی که به 275 رسیدید، شما بالاخره میتونید فارم کردن Rich Thorium Vein رو شروع کنید، کماکان همون Burning Steppes و Searing Gorge و Eastern Plaguelands های شرقی و غربی رو توصیه میکنیم.

 

 

 

300-325: Fel Iron Ore

برید به سمت اوت لند و رنک بعدی Mining رو ترین کنید، توی Hellfire Peninsula برید و شما میبایست سنگ Fel Iron Deposit رو پیدا کنید که Fel Iron Ore از این سنگ استخراج میشه.

 

 

 

325-350: Adamantite Ore

  • چیزی که نیاز دارید Adamantite Ore هست، که از سنگهای Adamantite Deposit و Rich Adamantite Deposit دراپ میشه.
  • مناطق: Nagrand شما باید به سمت ناگراند برید و اونجا میتونید Adamantite Ore رو گیر بیارید، توی ناگراند 2 تا غار هست که مال اوگرها هست توی جفتشون منبع خیلی زیادی از Adamantite Ore وجود داره، اما در هر صورت اگه در سرور شلوغی بازی میکنید، شاید به مشکل بر بخورید و زمان طولانی رو صرف پیدا کردن بکنید.

 

 

 

350-400: Cobalt Ore

اول مطمئن بشید که شما Grand Master رو ترین کرده باشید، و بعد توی منطقه Borean Tundra میتونید به فارم مشغول بشید، اسپاون پوینت های کمی داره اما تا حدی سرعت ری-اسپاون زیاده، در هر صورت من خودم منطقه Zul’Drak رو همیشه انتخاب میکنم که خلوت تره، اما بعضی دوستان از Borean Tundra استفاده میکنند.

 

 

 

400-450: Saronite OreTitanium Ore

این آخرین منطقه برای رفتنتون هست دو تا منطقه هست، که برای Saronite Ore عالیه:

  1. Sholazar Basin
  2. IceCrown

دوستان من حتی The Storm Peaks هم میرند، اما اون منطقه جزئ مناطق فارم هست.

برای دراپ Titanium Ore هم میتونید در همین مناطق بالا نظیر IceCrown و Sholazar Basin و The Storm Peaks فارم کنید و برای لول آپ به دردتون نمیخوره توی این مرحله یکم اذیت میشید، چون افراد فارمر سراغ این Ore میان و مقادیر زیادی رو برداشت میکنند، بنابراین یکم حوصله تون توی این بخش سر میره ولی در هر صورت لذت بخشه چون آخرین قسمتشه.

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
7 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mojtabaaw
mojtabaaw
1 سال قبل

من نمیتونم شغل ماینینگ رو train کنم چرا؟

DanCoper
DanCoper
2 سال قبل

عالللی بود رفیق دمت گرم

upala
upala
3 سال قبل

عالی

omid
omid
3 سال قبل

سلام – عالی بود

رضا
رضا
3 سال قبل

ای بنازم – دستت دردنکنه ما رو راحت کردی