آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

تاکتیک باس هشتم Blood Prince Council – icc در حالت 10 نفر

 

تاکتیک باس هشتم Blood Prince Council – icc در حالت 10 نفر

یکی از ساده ترین باس های Icc هست، که در حالت نرمال 5 میلیون و 600 هزار و در حالت هیرویک 7 میلیون 600 هزار HP داره، و به 2 تا تانک نیازه 2 تا هیلر و 6 تا Dps.

شکل کلی درگیری به این صورته که HP بین این سه پرنس جا به جا میشه و در هر لحظه یکیشون HP داره و در اون موقع فقط باید به همون اتک داد.

 

لول هایی که هر کدوم از Prince ها میزنند:

  • Prince Valanar (پرنس وسطی):
  1. Shock vortex: یه دمیج به میزان 8k که بعد خوردن به پلیر ها اونا رو به اطراف پرت میکنه.
  2. Kinetic bomb: یه بمب هایی که از هوا توسط باس سامون میشن و به سمت زمین شروع به حرکت میکنند، در صورت برخورد به یکی از پلیر ها منفجر میشن و میزان 13K دمیج به اطراف وارد میکنند و همه ی پلیر هارو به فاصله ی دوری به اطراف پرت میکنند.

 

  • Prince Taldaram (پرنس سمت راستی):
  1. Conjure flame: توپ های آتیشی که توی هوا سامون میشن، و  توی همون هوا یه مقدار دمیج AOE میکنند، که خیلی مهم نیست.
  2. Glittering sparks: یه لولی که باس به صورت Random به یکی از پلیر ها میزنه و باعث 13k Fire damage میشه و همچنین میزان Move speed شخص گیرنده رو 20% کاهش میده!

 

  • Prince Keleseth (پرنس سمت چپی):
  1. Shadow lance: یه اسپل که باس به تانکی که Aggro روشه میزنه و میزان 16k دمیج وارد میکنه.
  2. Shadow Resonance: یه اسپل خوب که باس میزنه Orb هایی رو به رنگ بنفش رو سامون میکنه.

 

 

طریقه ی درگیری:

بعد از اینکه تانک اصلی باس وسطی رو کشید، هر سه باس میرن سمتش وظیفه ی تانک دوم اینه که، سمت چپ راید وایسه و Prince Keleseth رو تانت کنه، اول همیشه HP روی پرنس وسطی هست، پس درگیری شروع میشه باید حواس ها به بمب هایی که در حال حرکت از هوا به زمین هستند باشه

  • نکته: طریقه ی مبارزه با این بمب ها اینه که توسط Rdps ها میبایست اتک داده بشه، با اتک اونا این بمب ها به هوا میرن و دیگه مشکلی واسه راید ایجاد نمیکنند.
  • نکته: معمولا باس رو میبرن کنار دیوار و همه میان از جلو یا حداکثر از بغل اتک میدن، تا اگه باس Shock vortex زد همه بخورن به دیوار و Dps پایین نیاد فقط باید توجه بشه، به هیچ وجه نباید از پشت به این باس اتک داد

در مرحله ی بعد HP میره روی پرنس دست راستی، و فقط برای این باس گوی های آتیشی توی هوا باید توسط Rdps ها زده بشه، دیگه مشکلی نیست تا HP بره روی پرنس سمت چپی، در طول درگیری با 2 تا پرنس دیگه تانک دوم باید شروع کنه Orb های بنفش رنگ توی سالن رو Aggro کنه.

  • نکته: به هیچ وجه نباید به این Orb ها اتک داده بشه در مرحله ی بعد میگم چرا
  • نکته: تانک دوم میتونه حداکثر 3 تا از این Orb هارو داشته باشه، که هر کدوم میزان 35% Shadow resist به تانک دوم میدن که مجموعا میشه 105%، پس تانک دوم میتونه به راحتی زیر Shadow damage های سنگین این باس دوام بیاره.
  • نکته: تانک اصلی به هیچ وجه نباید Prince Keleseth رو Aggro کنه و گرنه 100% wipe
  • نکته: در صورت نیاز Heroism باید وقتی زده بشه که HP Bar روی پرنس سومیه
  • نکته: هر تانک باید تا آخرین لحظه پرنس خودش رو نگه داره حتی اگه اون پرنس HP نداشت

 

حالت Heroic: در این حالت Kinetic bomb‌ های Prince Valanar سریعتر به سمت زمین حرکت کنند، پس باید حواس ها خیلی به این بمب ها باشه و سریع تر باید زده بشوند، در این فاز یه Debuff اضافه میشه به اسم Shadow prison که در حال راه رفتن روی افراد راید می افته، و به ازای هر ثانیه راه رفتن یه استک میگیره که به ازای هر استک 500 تا Damage در هر ثانیه وارد میکنه، برای خلاصی از این Debuff کافیه برای 10 ثانیه سر جاتون ثابت وایسین تا این Debuff از روی شما پاک بشه.

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها