آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

تاکتیک Halion در The Ruby Sanctum

 

تاکتیک Halion در The Ruby Sanctum

تاکتیک زدن باس Rs در بازی world of warcraft وقتی وارد ins شدید سمت چپ شما Baltharus the Warborn قرار داره

و روبروتون با فاصله زیاد General Zarithrian و سمت راست Saviana Ragefire هست.

مبارزه با این باسهای کوچیک خیلی سخت نیست، ولی اگر wipe شدید بدونید که برای مبارزه با باس اصلی آماده نیستید و بهتره روی gear تون بیشتر کار کنید.

تاکتیک باسهای اطراف :

روی whirlwind (میاد زیر پاتون) نایستید.

تا زمانی که add ها زنده هستند Baltharus the Warborn از خودش addهایی روی تکثیر میکنه شبیه به خودش ot باید اونها رو بگیره دست، تمرکزتون رو بزارید روی باسها چون به محض مردن اونها add هاشون هم میمیرند.

 

باس اصلی :

halion برای 25 نفره نرمال 44 میلیون و 10 نفره نرمال 18 میلیون hp داره .

3 فاز داره این باس :

tank باید چهره ی باس رو دور از اعضا نگه داره

dps های range میتونن با فاصله عقب باس و کنار باس بایستند، melee ها فقط باید کنار باس باشند یعنی نباید زیاد نزدیک به سر و دُم باس باشند.

healer ها هم فقط با رعایت فاصله با باس نباید جولوی باس باشند.

  • فاز اول :

با شروع درگیری ، باس یک دایره هایی از آتش درست میکنه اطرافش که کسی نباید در این ناحیه ها بایسته کل محیطی که شبیه به دایره هست و باس در این ناحیه هست هم به وسیله ی اتش مزربندی شده که بازیکنها نمیتونن ازش خارج بشند در طول درگیری.

باس به صورت تصادفی به یه نفر Fiery Combustion میزنه که به صورت debuff هست و هر 2 ثانیه 4k اتک میخوره اون فرد بعد از 30 ثانیه این debuff خنثی میشه ، هر دو ثانیه که این debuff اتک میده یه debuff دیگه هم به اون فرد میده

نکته: Fiery Combustion قابل dispell کردن هست، اگر این debuff رو dispell کنید به تناسب تعداد debuff هایی که زده روی هدفش ، منفجر میشه و به اطرافش هم اتک میده و کسی که در نزدیکی او باشه پرتاب میشه به اطراف.

بنابراین تا دیدید که debuff رو گرفتید سریع از raid فاصله بگیرید تا به سرعت dispell بشید و اتک کمتری رو متصاعد کنید.

اگر گذاشتید تا تعداد debuff هاتون بیشتر بشه عامل wipe رید شما خواهید بود.

همچنین halion در فاز اول fireball هایی رو از آسمون شوت میکنه به سمت زمین، قبل از اینکه fireball به زمین برسه مکانش روی زمین مشخص میشه تا این تغییرات رو کنارتون دیدید جابجا بشید و بعد از رسیدن این گوی های آتش ، حدوداً 5 ثانیه بعدش یه چهارهایی از آتش منتشر میشه به مرکزیت محل برخورد گوی ها، فقط فاصله داشته باشید باهاش.

با رسیدن hp باس یه 75% وارد فاز دوم میشیم.

  • فاز دوم :

در این فاز portal باز میکنه باس که باید همه بجز MT و یه healer وارد portal بشوند، قسمتی از باس که در خارج از portal هست نمیشه بهش اتک داد بازیکنهایی که داخل هستند باید position خودشون رو مثل فاز اول حفظ کنند.

در این فاز spell شبیه به combustion زده میشه روی بعضی از بازیکنها به اسم Soul Consumption فقط بجای fire damage از shadow damage استفاده میشه که تاکتیکش مثل همون هست.

Twilight Cutter : شکل دیگر fireball هایی هستند که در فاز اول هم بودند، این گوی های shadow مانند در دو طرف فضای portal قرار دارند درست روبه روی همدیگر این گوی ها با اهستگی از لبه ی سالن به صورت چرخشی میچرن ، 10 ثانیه این گوی ها شروع میکنن به انتشار امواجی بنفش زنگ بین خودشون، اعضا رید باید سریع با دیدن این صحنه جابجا بشن به صوری که برخورد نکنن به این موجی که گوی ها درست کردند.

این موج تمام سالن رو حداقل یک بار کامل دور مزنه به صورت افقی با هرچی برخورد کنه خرد و خاکشیرش میکنه.

نکته: 20 ثانیه وقت هست تا وقتی که orb ها غیرفعال هستند راید تمام تلاشش رو بکنه تا hp باس رو کم کنه.

با رسیدن Hp باس به 50% وارد فاز سوم میشیم.

 

  • فاز سوم :

یه portal درست میشه که بازیکنان رو هم میبره به دنیای واقعی هم مجازی، یعنی در هر دو جهان باس قابل اتک دادن هست ، leader باید dps ها رو به دو دسته تقسیم کنه که یه عده در قسمت واقعی اتک بدن و یه عده در قسمت خیالی، باید تقسیم dps ها balance باشه به طوری که باس در هر دو جهان به یه اندازه hp ـش کم بشه.

اگر یه جا ضعیف کار کنه یه جا قوی باعث میشه hp باس به اندازه ای که در هر جهان اضاف اومده بهش در هر دو جهان اضاف بشه و تا ابد باید بزنید باس رو (در این فاز کلاً رید به دو قسمت تقسیم میشه هر قسمت هم یه تعداد healer و dps و یدونه tank باید داشته باشه.)

 

بهتر هست تعداد بیشتری range dps رو بفرسید به جهان واقعی چون Fiery Combustion برای range ها از خطر کمتری برخوردار هست، چون با هم فاصله دارند میشه سریع اونها رو dispell کرد و melee ها هم در جهان خیالی بهتر میتونن با beam ها(همون گوی های بنفش) کار کنند.

spell هایی که برای فاز اول بودند در فاز سوم برای کسانی که به جهان واقعی میرن دیگه کارایی نداره ، ولی spellهای فاز دوم در فاز سوم هم برای کسانی که در جهان خیالی هستند ادامه خواهد داشت.

همچنین در این فاز باس یه buff میزنه روی خودش که میزان attack ـش رو در هر جهان بیشتر میکنه و در جهان دیگر کمتر

مثلاً اگر در جهان واقعی میزان اتکها بیشتر بود ، میزان اتک باس در جهان واقعی کمتر و در جهان خیالی بیشتر میشه.

 

  • hard mode :

تغییرات فاز اول: fireball هایی که در این فاز میریزند از آسمون آبی ، به شکل elemental fire هایی تبدیل میشن وقتی به زمین رسیدند ، در اینجا باید ot بزرگترین elemental رو بگیره و کوچرکترها رو باید raid بوسیله aoe نابود کنند.

تغییرات فاز دوم: تعداد orb های یا گوی های بنفش 4 عدد هست که محیط رو به 4 تا ربع قسمت میکنن وقتی اشعه ی مرگ منتشر میشه البته.

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها