آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

 تاکتیک باس نهم Blood Queen Lana’thel – icc در حالت 10 نفر

 

تاکتیک باس نهم Blood Queen Lana’thel – icc در حالت 10 نفر

یکی از باس های سخته که نیاز به توجه و دقت همه ی افراد راید داره، به صورتی که اگه حتی یه نفر حواسشو جمع نکنه و کارهایی رو که باید انجام بده رو انجام نده، 100% wipe رو به دنبال داره.

در حالت 10 نفر نرمال، حدود 14 میلیون و 200 هزار و در حالت هیرویک 18 میلیون و 900 هزار HP داره، و  یه تانک برای نگه داشتن باس به همراه 7 Dps و 2 Healer همه Gs بالا، و 5 دقیقه و 20 ثانیه هم طول میکشه تا Enrage بشه.

 

 

این باس دو فاز داره و لول های باس توی این فاز:

  1. Blood Mirror: هر کس جلوی روی باس باشه 100% دمیجی که تانک میخوره رو دریافت میکنه، پس به هیچ وجه نباید جلو ی باس رفت.
  2. Shroud of Sorrow: یه 4.5k per 3 sec shadow damage که همیشه هست و نمیشه کاریش کرد.
  3. Pact of the Darkfallen: یه چیزی شبیه به طناب قرمز رنگ که بین 2 تا از پلیرها وصل میشه 5000 تا Shadow damage per 2 sec به همه ی کسایی که در راید هستند وارد میشه و تا وقتی که این 2 تا پلیر به هم وصل نشوند از بین نمیره، پس توی این قسمت باید دقت کرد که اگه چنین چیزی رو گرفتید سریع به سمت دایره ی مرکز سالن بیاید و به هم بچسبید تا از بین بره.
  4. Vampiric Bite: یه لول خوب که باس به یکی از پلیر ها به طور Random میزنه، در حدود 14k دمیج بهش وارد میشه و باعث میشه لول بعدی روش بیفته! (در حالت هیرویک 11k)
  5. Essence of the Blood Queen: بعد از Vampiric Bite شدن یکی از پلیر ها این باف روش می افته که باعث میشه، این پلیر به رنگ قرمز در بیاد و سایزش بزرگتر و Dps اون هم 2 برابر بشه، هر چه قدر دمیج میده 10% هم Heal میشه، پس این افراد تقریبا به Heal نیاز ندارن.
  6. Swarming Shadows: یه 2.3k per 2 sec shadow damage که به طور Random روی یکی از پلیر ها می افته شبیه به یه آتیش بنفش رنگه.

 

 

طریقه ی بازی کردن توی فاز 1:

توی این فاز تانک باید باس رو دقیق در جای خودش و همینطور پشت به راید جا بده، و همه باید از پشت به باس اتک بدن، پلیر هایی که Vampiric Bite گرفتن بعد از 60 ثانیه که شکل لول هاشون عوض شد، باید روی بهترین Dps راید که لیدر اونو تعیین میکنه کلیک کنند و با زدن لول اول شون این Vampiric Bite رو به اون پلیر برسونند، و اون پلیر هم باید اونو به یکی دیگه برسونه پس 1 Vampiric Bite که باس میده میشه 2 تا 2 تا میشه 4 تا و 4 تا میشه 8 تا و همینطور تا آخر راید.

 

  • نکته: بعد از گذشت 60 ثانیه فقط 15 ثانیه مهلت دارین که Vampiric Bite رو به یه نفر دیگه منتقل کنین اگه این کار رو نکنین باس شما رو Mind Control میکنه و شما رو میفرسته جون بقیه ی پلیر ها، پس اگر چنین اتفاقی براتون افتاد سریعا Alt+F میکنین تا مشکلی برای کسی ایجاد نکنید.
  • نکته: اگه کسی Swarming Shadows گرفت باید از راید دور بشه و دقیقا در کنار دیوار سالن شروع به حرکت کنه، و به هیچ وجه نباید وایسه تا این Debuff از روش بره،

چرا کنار دیوار؟ چون اونجا کسی نمیره و همچنین بزرگترین دایره ای که توی سالن هست و آتیش زیر پاتون هم تا 30-40 ثانیه روی زمین میمونه پس بهترین جا واسش همونجاست.

 

 

طریقه ی بازی کردن توی فاز 2:

باس هر 2 دقیقه باس میاد وسط سالن و به آسمون میره بعد از اینکه لول Fear به مدت 4 ثانیه رو روی کل راید زد شروع میکنه به زدن اسپل دوم که یه Bolt و 10K damage میده.

  • نکته: توی این فاز کار هیلر ها بسیار سخت میشه و باید تو ی این 6 ثانیه یه Heal سنگین به راید بدن.

بعد از 6 ثانیه بودن باس روی هوا و زدن 3 تا Bolt دوباره پایین میاد و همه چی میشه عین فاز اول، و  طریقه ی ایسادن تو این فاز به این صورته که، باید با نفر بغلی 6 یاد فاصله داشته باشید و گرنه نه تنها 10k damage خودت رو میخوری و بلکه از بغلیت هم 10k میخوری که مجموعا میشه 20k، و بغل دستیت هم همینطور، پس 6 یارد فاصله رو رعایت کنین و کار هیلر ها رو سخت نکنین.

 

  • نکته: بعد از اولین فاز 2 یعنی پایین اومدن باس Heroism رو استفاده کنین هرچی دارین توی این قسمت استفاده کنین که Health باس رو به حداقل ممکن برسونین.
  • نکته: قبل از بالا رفتن کامل باس Shaman باید Tremor Totem بکاره، و کلاس Druid ها Barkskin کنند و  پالادین ها شیلد بکشند و کلاس میج ها خودشونو یخ کنن و Priest ها هم باید با Fear Ward کنند و کسایی که نمیتونند چیز خاصی رو بزنند رو کاور بدن، مخصوصا Healer ها هر چی دارید که damage خور کلاستون رو کم میکنه استفاده کنید تا از دست Bolt های سنگین این باس در امان باشین.

 

اینم یه عکس از طریقه ی Fight:

 

https://wikiwow.ir/dl/2021/05/ICCBloodQueen.jpg

 

 

حالت Heroic: علاوه بر بالارفتن damage بعضی از لول ها در حالت هیرویک، یه لول به باس اضافه میشه به نام Presence of the Darkfallen به این صورت که به ازای هر Vampiric Bite که بین پلیر ها صورت میگیره به دمیج لول Shroud of Sorrow باس 5% اضافه میشه که کار رو برای رد کردن فاز Air سخت میکنه.

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها