آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

تاکتیک باس هفتم Professor Putricide – icc در حالت 10 نفر

 

تاکتیک باس هفتم Professor Putricide – icc در حالت 10 نفر

پروفسور یا PP یکی از باس هایی هست که لول زیاد damage میزنه، و دقت زیادی هم نیاز داره که در 10 من نرمال 9 میلیون و 700 هزار و در 10 من هیرویک 13 میلیون و 600 هزار HP داره، و نیاز به 2 تانک هست، 6 تا Dps و 2 تا Healer خیلی شاخ، و 10 دقیقه ای Enrage میشه و همه رو به سرعت میکشه.

این باس 3 تا فاز داره:
  • فاز اول، از 100% تا 80% HP و توانایی های این فاز:
  1. Slime Puddle: لولی که باس میزنه و یه حوضچه از مایعی سبز رنگ روی زمین تشکیل میشه و همینطوری بزرگ میشه اگه کسی توش باشه در هر ثانیه 4.5k دمیج میخوره .
  2. Unstable experiment: یه لول با کست تایم 2.5 ثانیه که باعث میشه از یکی از منبع های مایع های سبز یا نارنجی رنگ یه Mob بیاد.
 
 
  • فاز دوم، از 80% تا 35% HP و توانایی های این فاز:
  1. Choking Gas Bomb: در این فاز باس بشکه های نارنجی رنگی کنار خودش میذاره که باعث میشه در هر ثانیه 5k دمیج بخوری اینش زیاد مهم نیست مهم وقتیه که میترکه و میزان 17k دمیج میکنه و میزان Hit شخص گیرنده رو برای 10 ثانیه 75% کاهش میده.
  2. Malleable goo: باس هر از چند گاهی یه گوی سبز رنگ ایجاد میکنه که مثل یه توپ دارم قلقلیه ! همینطوری به زمین میخوره و هوا میره تا برسه به تارگتش که معمولا Healer ها یا Caster ها هستن باعث میشه که 15K دمیج بخوری و میزان کست تایمت رو هم برای 15 ثانیه 200% کاهش میده.
نکته: اسپل های فاز یک در این فاز هم زده میشه
.
.
.
  • فاز سوم، از 35% تا 0% HP و توانایی های این فاز:
  1. Mutated plague: یه لول توی این فاز که باس روی تانکی که Agro دستشه میزنه و روی خود تانک تاثیری خاصی نداره اثیر این Debuff به این صورته که هر 3 ثانیه Shadow damage میده و شارژ میشه به این صورت:1-2 شارژ=500 دمیج ، 3 شارژ=1200 دمیج ، 4 شارژ 2900 دمیج ، 5 شارژ =چیزی حدود 7k دمیج.!!!
  2. Mutated strength: یه لول که باس روی خودش میزنه و Damage و Attak speed باس رو 50% افزایش میده!

نکته: تو این فاز لول های Malleable goo و Choking gas bomb هم زده میشه.

نکته: هر بار که میخواد فاز عوض بشه باس یه لول میزنه به اسم Tear gas که یه دفعه همه به مدت 20 ثانیه به خواب میرن در این مدت باس میره سمت میزش تا فاز عوض بشه ضمنا این لول اصلا دمیج نمیکنه پس این لول رو 2 بار در طول کشتن این باس میبینیم.

 

 

  • طریقه ی در گیری:

ابتدا باس روی میزش می بینید که هر حال کاره قبل از شروع تانک دوم میره سمت میزی که باس داره روش کار میکنه کلیک میکنه و تبدیل میشه به یه چیزی شبیه به باس Festergut فقط در سایز کوچیکتر!!! به این موجود Abomination یا به اختصار Abom میگن.

 

 

  • توانای های Abomination تا لول داره:
  1. Eat ooze: یه لول که توسط اون میتونه حوضچه های آب سبزی که توسط باس ایجاد شدن رو جمع کنه و بخوره بعد از زدن این لول سر این حوضچه ها همینطوری کوچیک و کوچیک تر میشن تا به طور کامل از بین برن.
  2. Regurgitated ooze: توسط این لول میتونه سرعت Mob های ایجاد شده رو 50% کاهش بده و یه دمیج به اندازه ی 6k per 2 sec روشون بندازه.
  3. Mutated slash: شبیه به یه دسته توسط اون میتونه به باس یا Mob ها اتک بده ضمنا بعد از زدن این لول Physical resist تارگتش رو 4% کاهش میده که 5 بار هم شارژ میشه پس مجموعا میشه 20% کاهش !!!

 

نکته: Abom برای استفاده از لول 2 و 3 حتما باید توسط لول 1 آب از روی زمین خورده باشه، و گرنه نمیتونه از این 2 لول استفاده کنه، بعد از این تبدیل تانک اصلی باس رو میکشه و در گیری باید شروع بشه، تانک اصلی باید باس رو طبق تصویر زیر در جایی که مشخص شده قرار بده.

نکته: در طول فاز 1 بعد از هر بار Unstable experiment یه Mob میاد، همیشه اول Mob سبز میاد که اسمش هست:

  1. Volatile ooze ،یا به اختصار Vola
  2. دوم نارنجی میاد به نام Gas cloud ،یا به اختصار Gas

 

نکته: بعد از اومدن Volatile ooze چند ثانیه صبر میکنه و یکی از پلیر هارو به صورت Random هدف میگیره (البته به جز Tank و Abom) و شروع میکنه به حرکت به سمت هدفش.

نکته: هدف Volatile ooze نمیتونه از جاش تکون بخوره ولی میتونه از لول هاش استفاده کنه، همه ی باید صبر کنن تا هدف Volatile ooze مشخص بشه، و بعد همه میرن پیشش و شروع میکنند به اتک دادن.

 

 

  • طریقه ی جاگیری راید بعد از اومدن Volatile ooze:

 

https://wikiwow.ir/dl/2021/05/ICCProfessorPutricide2-1.jpg

 

 

نکته: Volatile ooze باید هر چه سریعتر باید از بین بره، چون اگه به هدفش برسه میزان بسیاری دمیج آزاد میکنه که برای کشتن اون فرد و دمیج دادن به کناری ها کافیه، اگر Volatile ooze به هدفش برسه منفجر میشه و دوباره هدف دیگه ای رو مشخص میکنه و ادامه ی ماجرا، و  بعد از کشتن Volatile ooze ، باس دوباره Unstable experiment رو cast میکنه، و اینبار از منبع نارنجی رنگ، یه Mob نارنجی میاد به نام Gas cloud و هم چند ثانیه صبر میکنه بعد هدفش رو مشخص میکنه و…
نکته: فرق بین Volatile ooze و Gas cloud در اینه که، هدف Volatile ooze نمیتونه تکون بخوره ولی هدف Gas cloud میتونه تکون بخوره و Mob رو اینقدر توی سالن بچرخونه تا بقیه اونو بکشند.
.
.
.
  • نحوه ی جا گیری راید وقتی Gas cloud میاد و همینطور نحوه ی حرکت هدف Volatile ooze:

 

https://wikiwow.ir/dl/2021/05/ICCProfessorPutricide3.jpg

 

 

  • نکته: راید باید طوری جا بگیرن که اگه میخواست Volatile ooze بیاد زیر منبع نارنجی باشند و اگه Gas cloud خواست بیاد زیر منبع سبز اینطوری بیشتری فاصله از Mob ها میگیرید و وقت بیشتری هم برای زدنشون دارید.
  • نکته: بعد از اومدن هر کدوم از Mob ها، Abom باید بیاد پیششون وشروع کنه به Slow کردن و اتک دادن به اونها، و تا این Mob ها از بین نرفتن ازشون فاصله نمیگیره، اگه Gas cloud به هدفش برسه شروع میکنه به شارژ کردن یه Debuff که اگه تعدادش به 10 تا برسه منفجر میشه و هدف خودش رو میکشه و دوباره هدف جدید…

 

 

  • فاز 2:

توی این فاز باس کنار خودش بمب های نارنجی رنگی میکاره که باید هرچه سریع تر از اونا دور بشید، چون دمیج بسیار سنگینی میدن و تانک وظیفه داره که اگه این لول زده شد باس رو ازش دور کنه تا Dps پایین نیاد.

Healer ها و Caster ها باید حواسشون به Malleable goo ها باشه که اگه دیدن داره به طرفشون میاد جا خالی بدن تا بهشون برخورد نکنه، در این فاز Volatile ooze و Gas cloud همچنان میان و باید مثل فاز قبل اونا رو زد تا وارد فاز 3 بشیم.

 

 

  • فاز 3:
توی فاز 3 مسئله مرگ و زندگی در میونه، باس شکلش عوض میشه و میزان دمیجی که میزنه هم بیشتر میشه، و هر چی دارید باید توی این فاز استفاده کنید، و هرچه سریع تر باید باس کشته بشه به 2 دلیل:
  1. توی این فاز دیگه خبری از Abom نیست پس اگه باس چاله های آب ایجاد کنه کسی نیست که اون هارو بخوره و از بین ببره، پس این چاله ها در طول این فاز همینطور در حال بزرگتر شدن هستند تا کل سالن رو بگیرن.
  2. باس یه Debuff روی تانک میندازه و شارژ میشه، که به ازای هر شارژ میزان بیشتری دمیج در هر ثانیه میده.
نکته: در این فاز تانک دوم باید به کمک تانک اصلی بیاد تا راید بتونه زیر Debuff ها دووم بیاره، ضمنا اگه تانکی که از این بسته های Debuff داره بمیره باس 300k به ازای هر شارژ، Heal میشه پس Healer های راید باید توی این فاز سنگ تموم بزارند.
.
.
.
  • Tanking:
سیستم تانکی توی این فاز به این صورته که، تانک اصلی باید باس رو دقیقا از کنار دیوار (فرقی نمیکنه از سمت منبع سبز یا نارنجی) حرکت بده و همه Dps ها هم تمام نیروشونو برای هرچه سریع تر کشتن باس بزارن، بعد از اینکه تانک اصلی دو شارژ از Mutated plague گرفت باید اعلام کنه تا تانک دوم باس رو بگیره و اون هم دو شارژ بگیره.
.
.
  1. نکته: Heroism باید توی فاز 3 استفاده بشه هرچی لول دارید توی این فاز استفاده کنید.
  2. نکته: کلاس Mage یه لول داره به نام Invisibility و همینطور کلاس Rogue هم یه لول داره به اسم Vanish، اگه از این دو کلاس توی راید بود میتونید بهشون بگید آخر هر فاز (قبل از اینکه باس لول Tear Gas رو بزنه و همه به خواب برن) از این لول هایی که گفتم استفاده کنند و بعد از اینکه باس Tear Gas زد از حالت غیب بودن خارج بشند و به باس اتک بدن این اتک ها بسیار به زودتر کشتن باس کمک میکنه، پس دقت کنید که حتما انجام بشه مخصوصا قبل از اینکه باس بره توی فاز سوم.
.
.

حالت Heroic: در حالت هیرویک وقتی که باس لول Unstable experiment رو میزنه در آن واحد هر دو Mob سبز و نارنجی با هم میان که اول باید سبز زده بشه بعد نارنجی، ضمنا در این حالت باس بین هر فاز دیگه Tear gas نمیزنه، پس باید حواستون به HP باس باشه.

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها