آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

تاکتیک باس دوازده The Lich King – icc در حالت 10 نفر

 

تاکتیک باس دوازده The Lich King – icc در حالت 10 نفر

برای کشتن این باس به 2تا تانک احتیاجه، چون این باس تعداد زیادی add سامون میکنه، و مهمتر بالانس بودن melee و range هست.

 

لیچ کینگ 5 تا فاز داره ولی خب فاز آخر خیلی مهم نیست:

  • فاز اول: لیچ کینگ مثل کلاس Death knight، اددهایی رو سامون میکنه، که 2 نوع هستند:
  1. Drudge Ghoul: نوع کوچولو تر که زیاد اذیت نمیکنند، و باید Main tank اون ها رو کنترل کنه.
  2. Shambling Horror: نوع گنده تر که خیلی خیلی مهم هستند و تقریبا تمام تاکتیک روی فاز 1 بر حول این ادد هست، و که باید Off tank اون رو کنترل کنه.

لیچ کینگ توی این فاز یه یه Debuff به نام Necrotic Plague میندازه روی بازیکنان، که وقتی این ادد نباشه بعد از 5ثانیه 50000 تا shadow damge میخورید برای 3بار، ولی وقتی این اددها باشند اونها این رو میکشند رو خودشون پس لازمه تا انتهای فاز 1 این ها زنده باشند.

نکته: برای Remove کردن این Debuff بازیکن بلافاصله بعد از گرفتن Necrotic Plague باید بره نزدیک یک Shambling Horror تا Debuff رو به اون منتقل بکنه و خودش رو از شر این Debuff وحشتناک نجات بده .

 

  • فاز دوم:
  • وقتی HP لیچ کینگ به 70% رسید فاز 2 شروع میشه، و لیج به سمت مرکز محوطه میره و همون جا وایمیسه .

2.5 ثانیه بعد از این که به مرکز محوطه رسید یک تکه یخی به اطراف دایره زمین اضافه میشه و لیچ کینگ شروع میکنه به Cast کردن Remorseless Winter که در این موقع یه موج یخی به فاصله 45 yards ایجاد میشه که باید تمامی اعضای raid بیرون از محوطه باشن وگرنه 7931 frost damage در هر ثانیه بهتون برخورد میکنه این کار لیج تا 60 ثانیه ادامه داره تا فاز سوم شروع بشه .

نکته: در این فاز باس، از یه بازیکن کپی میگیره که سریعا باید بزنید.

نکته: در این فاز نمیشه به باس attack داد.

 

 

  • فاز سوم: بعد از این که لیچ کینگ Quake رو Cast کرد و زمین دور محوطه ریخت پایین فاز 3 شروع میشه و همه باید بچسبند به مرکز سالن

سامون Val’kyr Shadowguard: لیچ کینگ هر 40-45 ثانیه  Val’kyr Shadowguard سامون میکنه.

Val’kyr Shadowguard ها کارشون این هست که یک member رو از زمین بر میدارن و به سمت اطراف سالن شروع به حرکت میکنن تا member رو پرت کنن پایین پس باید dps ها Val’kyr Shadowguard رو سری بکشن تا member ی که گرفتار شده رها بشه و برگرده به بازی همه میتونن Val’kyr Shadowguard ها رو stun یا Slow کنن .

نکته: تمام اعضای راید باید در مرکز سالن باشن در فاز 3 تا اگر گرفتار Val’kyr Shadowguard شدن فاصلشون از لبه پرتگاه دور تر باشه و dps ها زمان بیش تری برای کشتن Val’kyr Shadowguard و رها سازی شما داشته باشن.

نکته: توجه داشته باشید همه راید میبایست در مرکز دایره اما متمایل به یک جهت باشند چون Val’kyr Shadowguard ها وقتی کسی رو بلند میکند به نزدیک ترین پرتگاه میرن.

 

 

  • فاز چهارم: بعد از این که Hp لیچ کینگ به 40% رسید فاز4 شروع میشه شبیه به فاز 2 هست با این تفاوت که ستون ها ریختن و شما جایی ندارین برین تا از Remorseless Winter در امان باشین.

 

  • فاز پنچم (فینال): بعد از 60 ثانیه که فاز 4 تموم شد دوباره لیچ کینگ Quake رو cast میکنه تا دیوارها خراب بشن، شما دوباره سری میاین به صرف داخل سالن تا پرت نشین پایین در این فاز لیچ کینگ دیگه Val’kyr Shadowguard ها رو سامون نمیکنه پس مهم نیست که همه اعضای راید در مرکز سالون جمع باشن.

خب این آخرین فاز هست، پس اصلا هول نکنید و فقط به لیدر توجه کنید هر 30 ثانیه یه سری روح میان بالای سر شما (10تا) و Rangeها میبایست اونا رو زود بندازن و meele ها هم میبایست در این زمان باس رو بزنند.

Harvest Soul: هم آخرین تلاش آرتاس برای کشتن شماست، این اسپل شما رو یخ میکنه و باید اسپم هیل بشید تا این دیباف تموم بشه، و وقتی Hp آرتاس به 10% رسید بوووووووووووم!!! همه رو میکشه!

اما زود ناراحت نشید در اصل باید خوشحال باشید، چون دیگه تموم شده، Highlord Tirion Fordring یکم با خودش صحبت میکنه که من فلانم و بهمانم و یهو مثل این فیلم هندی ها میپره میزنه شمشیر آرتاس و میترکونه، بعدش بابای آرتاس میاد و به آرتاس میگه خاک بر سرت وغیره (موعضه های پدرانه)

بعد هم Highlord Tirion Fordring یه داد میزنه Rise Up champion Of the Light و همه شما رو زنده میکنه، و آرتاس میره بالا و شما عین این ندید پدید ها میزنیدش و توی این مدت Highlord Tirion Fordring هی به آرتاس میگه مگه بت نگفته بودم…

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
علی
3 سال قبل

عالی مرسی بخاطر زحمات