آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

تاکتیک باس 11 Sindragosa 10 man – ICC

 

تاکتیک باس 11 Sindragosa 10 man – ICC

حالا میرسیم به یکی از سخت ترین باس های Icc.در کشتن این باس همه ی افراد باید حواسشون جمع باشه و بدونن که بعضی اوقات به هیچ وجه نباید کست کنن یا Dps بدن.

توی 10من نرمال چیزی حدود 11 میلیون و 100هزار و در 10 من هروییک یه چیزی حدود 14 میلیون HPداره.
 
به حداقل 2 Tank نیازه که یکی حتما باید Stamina  و همچنین Frost resist بالایی داشته باشه.
همچنین 2 تا Healer و 6 تا Dps با Gs بالا.
این باس 3 تا فاز داره که به ترتیب توضیح میدم.
 
فاز 1:بعد از این که 2 تا Moob وسط سالن رو کشتید باس از آسمون پایین میاد و Mt باس رو میگیره.باس باید در وسط سالن جا داده بشه ،طوری که پهلوش به سمت پله ها باشه.بقیه اعضا ی رید حتی Ot هم باید پهلو ی باس باشن و به هیچ وجه جلوی باس نرن.
 
لول های این فاز:
 
Frost aura
به میزان 3k per 4 sec Frost damageکه در کل درگیری روی همه می افته که خیلی زیاد نیست و مشکلی ایجاد نمیکنه. (در حالت هروییک  4.5k per sec)
 
Frost breath
به میزان Frost damage 32k که باس به سمت جلو میزنه و هر کس جلوی روی باس باشه Damage سنگینی میده.متاسفانه Mt این اسپل رو به صورت فجیهی میخوره به صورتی که به ازای هر اسپل از Attack speed و Move speed اون کم میشه. واسه همینه که باید از بغل به باس Attack داد وبه هیچ وجه جلوی باس نرفت.
 
Tail smash
یه لول که اگه کسی به پشت باس بره باس با دمش میزنه و اون فرد رو Damage بدی میده (چیزی در حدود 18K) و به اطراف پرت میکنه. اگه کسی پشت باس نره هیچ مشکلی از بابت این لول نیست.
 
Unchained magic
 یه لول که باس به طور Random روی کسایی که Cast میکنن به میندازه و به مدت 15 ثانیه روی این افراده.این لول به این صورته که بعد از هر کست یه Debuff بنفش رنگ به نام Instability به مدت 5 ثانیه روی شما میافته که شارژ میشه.اگه به میزان زیاد کست کنید میزان شارژ این Debuff هم زیاد میشه و در در نهایت به ازای هر شارژ میزان2k دمیج وارد میکنه!پس بعد از گرفتن این این Debuff کست کردن رو هرچه سریعتر به مدت 5 ثانیه تعطیل کنید تا به healer ها فشار نیاد! 
 
Permeating chill
اما Mdps ها و Hunter ها یه Debuff متفاوت دارن.به اینصورت که بعد از هر دمیج باس 20% شانس بیشتری داره که این Debuff رو روی شما بندازه که باعث میشه به مدت 8 ثانیه و در هر 2 ثانیه میزان 1k Frost damage بگیرید.این Debuff هم مثل قبلیه پس بعد از گرفتن این Debuff اصلا اتک ندید تا 5 ثانیه تموم بشه!
 
نکته:این Debuff ها به شدت خطرناکن.پس به هیچ وجه میزان شارژشون رو بیشتر از 7-8 بار نکنید و گرنه 100% wipe رو به دنبال داره.
 
Belistering cold
اما بد ترین لول این باس.باس در یک لحظه همه رو به زیر خودش میکشه و شروع به کست کردن اسپلی به همین نام میکنه که اگه به شما برخوردکنه میزان 30k Frost damage در فاصله ی 25یاردیش میزنه.5 ثانیه وقت دارین که 25 یارد فاصله از باس بگیرین.پس اگه این اتفاق افتاد باید در همون جهتی که باس شما رو کشید فرار کنید! (حالت هروییک 45k Frost damage)
 
فاز2: در این فاز بعد از اینکه HP باس به 85% رسید هر 1:50 دقیقه باس به آسمون میره و همه باید بیان کنار پله ها.
 
Ice tomb:در این فاز باس 2 نفر رو مارک میکنه که باید بیان و پایین پله ها وایسن.بقیه با رعایت فاصله از اونا بالای پله ها وایسن.بعد اون 2 نفر که مارک شده بودن یخ میزنن و بقیه بایدبیان پشت این2 نفر پناه بگیرن.باس در این فاز 4 جای زمین رو نشونه گذاری میکنه و 4 تا گلوله ی یخی به اون نشونه ها پرت میکنه.در هر لحظه فقط یه گلوله میاد پس باید طوری پشت یخ ها وایسین که دقیقا رو به روی مکانی که یخ داره به زمین می خوره قرار بگیرین.
ضمنا اگه پشت یخ ها نرین اون گلوله ها بعد برخورد به کف سالن میزان Damage زیادی به شما میده که برای کشتن شما کافیه.همون طور که پشت یخ ها هستید به اونا هم Dps بدید تا HP یخ ها کم بشه.
 
نکته 1: کسایی که برای یخ زدن مارک میشن لازمه داراری HP فول باشن چون وقتی یخ میزنن دمیج بدی میخورن.
نکته 2:به هیچ پیش این افراد نرید چون اگه کنار افراد مارک شده باشید شما هم باهاش یخ میزنید!
نکته 3:بعد از پرت شدن گلوله های یخی قبل از اینکه پای باس به زمین برسه افراد یخ زده شده باید آزاد شده باشن وگرنه در هر ثانیه 8% جونشون رو از دست میدن.
(گرچه این اسپل یخ زدن واینا توی Irgs باگه و باس اصلا این اسپل رو نمیزنه ولی گفتمش دیگه تا کلا بلد باشین)
 
بعد از این اتفاقات باس دوباره پایین میاد و همه چی میشه عین فاز 1.
 
فاز 3:بعد از رسیدن HP باس به 35% وارد قسمت سخت ماجرا میشیم.توی این فاز حواس ها باید به شدت به اتفاقاتی که داره می افته باشه.
 
در فاز باس دیگه هوا نمیره ولی همچنان افرادی رو مارک میکنه و یخ میزنه.
 
Mystic buffet
اسپل وحشتناکی که باس تو این فاز میزنه و بعد از هر بار کست کردنش روی Tank میزان هر گونه  Spell damge که Tank میخوره رو 10% افزایش میده!
 
اون افرادی که مارک شدن باید در فاصله ی 20-25 یاردی باس قرار بگیرن و بعداز یخ زدن،همه حتی Ot باید برن پشت این افراد یخ زده.باید دقت کنید که همراه این افراد یخ نزنید.در همین حال Rdps هاباید به باس اتک بدن و Mdps ها به یخ ها.
 
Tanking
توی این فاز همچنان اسپل های Frost breath  و Belistering cold و Frost aura رو میزنه.سیستم تانکی تو این فاز به این صورته که Mt بعد از گرفتن چند استک از این Debuff باید بیاد پشت یخ ها و این استک هارو خالی کنه.در این فاصله باید Ot باس رو نگه داره تا Mtبره استکشو خالی کنه و برگرده و بعد Ot بره استک خالی کنه وبرگرده و این روال همینطوری ادامه داره.اینطوری تانک ها میزان زیاد Damage از اسپل های باس دریافت نمیکنن و زنده میمونن!
 
نکته 1:هرچی لول کلفت و اینا دارید برای این فاز نگهدارید و توی این فاز استفاده کنید!
نکته 2: Heroeism باید توی این فاز استفاده بشه.
 
حالت Heroic: توی حالت هروییک لول اضافه ای نداره و فقط دمیج لول هاش فرق می کنه و کمی زیاد میشه.

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها