آموزش World Of Warcraft

آموزش World Of Warcraft

World of warcraft Training

Our Site is The Best in This Field

جدیدترین آموزشها

انتخاب نوع دسته آموزشها

تاکتیک باس اول Lord Marrowgar – icc در حالت 10 نفر

 

تاکتیک باس اول Lord Marrowgar – icc در حالت 10 نفر

Marrowgar از آسونترین باسهای ICC هست، که اگه یک Raid برای ICC آماده باشه، کشتن این باس خیلی راحت هست و اما حالا نحوه مبارزه و Rotation این باس رو در زیر توضیح میدیم.

Role ها کلا به Dps, Tank , Healer تقسیم میشوند :

  • Tanking:

یک تانک میتونه برای این باس کافی باشه، اما به شرطی که اون تانک آیتم های فوق العاده ای داشته باشه، که میشه گفت Full PvE 6k+ GS اما توی این پست با فرض دو تانک توضیح میدم، و تانک ها باید کنار هم باشند تا از Bone Slice کمتر Damage بگیرند.

کلید اصلی این باس برای تانک ها زمان بندی دقیق بین فاز Bone Storm و Bone Spike Graveyard هست، از پایان Bone Storm تنها 10 ثانیه تا Bone Spike Graveyard زمان هست، که تانکها در این مدت باید دوباره به جای خودشون برگردند تا کنار همدیگه Damage کمتری بخورند، زمان زدن اسپل Bone Slice توسط باس، تانک ها نباید خودشونو بین یه دیوار قرار بدن، چون وقتی Bone Storm میزنه آتیش از دیوار بیرون نمیره و حتی اگه توی آتیش هم نباشن Damage میخورند.

.

.

  • DPS:

باس قابلیت ضربه خوردن بسار زیادی داره و همین کارو برای MDPS ها راحت تر می کنه ( MDPS = Melee DPS )

  • Bone Spike Graveyard: همه ی RDPS ها و MDPS هایی که نزدیک Bone Spike Graveyard هستند، باید خیلی سریع به Bone Spike Graveyard ها حمله کنند و بازیکنی که روی اون هست، رو نجات بدن توی Retail گفته شده که میشه با Hand of Reckoning پالادین ها و دیگر قابلیت هایی مثل اون Bone Spike Graveyard رو از بین برد.
  • Cold Flame: نوعی خط با آتیش تولید میکنه که از فاصله ی چند قدمی خودش شروع میشه و تا 8 یارد ادامه داره، برای MDPS ها 2 حالت وجود داره که از این اسپل Marrowgar فرار کنند:
  1. یا به طور کل در حال حرکت باشند و روی اون ها نروند
  2. یا دقیقا زیر باس بایستند، که برای RDPS ها مشکلی نیست چون می تونند توی فاصله ی بیشتر از 8 یارد بایستند.

 

  • Cold Flame: در حالت معمولی ( یعنی زمانی که توی Bone Storm نیست) فقط یک خط آتش کوچک درست میکنه ولی اگر در Bone Storm اسپل Cold Flame باشه از 4 جهت خط آتیش ایجاد میشه و MPDS ها نمیتونند زیر باس باشند، چون از اونجا شروع میشه.
  • Bone Storm: هر 30 ثانیه باس Bone Storm میزنه، که در هر صورت همه ی بازیکن ها از این اسپل Damage میخورند، و کسانی که نزدیک باشند بیشتر و کسانی که دورتر کمتر Damage میخورند، باس در Bone Storm هر سری 4 نفر رو به طور تصادفی انتخاب میکنه و به اونها هر 6 ثانیه حمله میکنه، در این زمان تانکها باید نزدیک باشند تا بعد از چهارمین حمله Bone Slice رو دفع کنند.

 

 

  • Healers:

تنها نقش Healer ها در این باس، گوش به زنگ بودن هست، اونها باید به کسانی که Bone Spike Graveyard دارند سریع Heal بدهند و در حین Heal دادن به کل راید از Cold Flame بیان بیرون، یا اگه Bone Storm روی اونهاست، علاوی بر اینکه به سمت تانک برن و خودشونو Heal بدن باز هم کله راید رو هم میبایست heal کنند.

 

سرور wowzone بهترین سرور world of warcraft ایران . همین حالا بازی خود را در کنار پلیرهای حرفه ای ایرانی آغاز کنید​

مطالب زیر را هم ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها